... og at kroppen er i form. Det er enda viktigere. Ha en fin kveld F 

Regner med du kjÞrer pÄ i kveldKjÞr pÄ!"
Ja det var ingen dum ide men hadde nok prÞvd noe fra Inakustik fÞrst men skal ha Hb 52 i tankeneHvis du liker Ä styre med det, og kan ha litt trua, sÄ ville jeg helt klart prÞvd et sett fra @Hb 52
De mener jeg Ä oppleve ha noe av det du beskriver og det er sÄ godt som gitt bort den prisen han tar for det hÄndverket du fÄr.
mvh
Godt Ă„ vite RoDa, tenker jeg prĂžver det etter hvertJeg har et par sett fleretusenkroners InAkustik som ligger i en skuff fordi disse jeg snakker om har litt mĂžrkere lyd og mindre fremtreden topp.
Fine er de hÄndlagde ogsÄ
Vis vedlegget 1198657
mvh
Ja det er helt sant ThomasRoda er en bra fyr. det fĂžlte jeg fra 1
Har forespurt Hb 52 sÄ fÄr vi se hva som skjer men takk for tipset RoDaHvis du liker Ä styre med det, og kan ha litt trua, sÄ ville jeg helt klart prÞvd et sett fra @Hb 52
De mener jeg Ä oppleve ha noe av det du beskriver og det er sÄ godt som gitt bort den prisen han tar for det hÄndverket du fÄr.
mvh
Hehe Hasse, er nok noe i deg kan du siDryppet noe pÄ tastaturet, som er over 40% ??![]()
Mye tyder pÄ detDryppet noe pÄ tastaturet, som er over 40% ??![]()
Klart den gjÞr det. Den er fra Kina, ser bra ut, har vinklet stikk som Þnsket og kosterHÄper kabelen gir hva du Þnsker!
Det er bare en test Hasse, derfor vil jeg ikke legge noen penger i det forelĂžpigKlart den gjĂžr det. Den er fra Kina, ser bra ut, har vinklet stikk som Ăžnsket og koster
nesten ingenting. Allt er lagt til rette for ett WIN/WIN![]()
Du tror vel ikke, at dyre kabler er bedre??derfor vil jeg ikke legge noen penger i det forelĂžpig![]()
Nei gjÞr ikke det men liker Ä ha det pÄ stell og er dessverre litt opptatt av kablerDu tror vel ikke, at dyre kabler er bedre??![]()
Du mÄ ikke mobbe meg HasseJa ja da..... Jeg jekker en Þl og ryster pÄ .............![]()
Mye for pengene er det - uansett