Ser rett og slett på konsert med Bryan Adams på nrk1 i nuet
Ikke det helt store men artig å få et gjenhør med mannen.
Nyt kvelden folkens
mvh
Nyt kvelden folkens
mvh
Mange gode minner fra sommerene her sørpå, med CB Pils i hånda og "Summer of 69" dundrende på anleggetSer rett og slett på konsert med Bryan Adams på nrk1 i nuetIkke det helt store men artig å få et gjenhør med mannen.
Nyt kvelden folkens
mvh
Vis vedlegget 1185623
Ja det er ikke tull engangMange gode minner fra sommerene her sørpå, med CB Pils i hånda og "Summer of 69" dundrende på anlegget![]()
Roboter begynner vel snart å lansere sin musikk på fysiske medier....,Ser ut som jeg får nyte hennes vakre toner på tuben for jeg finner ikke noe av henne på vinyl/cd dessverre men vet dere andre noe så syng ut
mvh
Å faen, den tenkte jeg ikke på men fader så mye braRoboter begynner vel snart å lansere sin musikk på fysiske medier....,![]()
Om du begynner nyte syntetiske syngedamer burde du kanskje ta det som tegn på at du burde holde deg til eplejus og Sprite på puben fremover.Å faen, den tenkte jeg ikke på men fader så mye bra
mvh
Kjenner meg litt dum nå, men knall bra var det uansettHo der Morgan er nok egentlig Konstiga Iselin og rett og slett AI generert.
Fyfy, altså. Men fint konstruert er ho jo
mvh
Er litt, eller egentlig jævli, trist dette at vi sliter med å skille folk fra data. Begynner å bli god etterligning.Kjenner meg litt dum nå, Ikke så smart alltid men knall bra var det uansett
mvh
Ja det er trist men jeg gikk 5 på, ikke rart jeg ikke kunne finne noe fysiskEr litt, eller egentlig jævli, trist dette at vi sliter med å skille folk fra data. Begynner å bli god etterligning.
Har lagt meg til en vane å være skeptisk og besøke google om jeg lurer på om det er folk eller fy.
Vil i det lengste unngå å bidra til artistenes endelikt.
mvh
Du er nok inne på noe der toskenOm du begynner nyte syntetiske syngedamer burde du kanskje ta det som tegn på at du burde holde deg til eplejus og Sprite på puben fremover.![]()