|
Det blir nesten for god kabel blusernDet er vel Inakustik som gjelder der i gården.![]()
Fader ogsåGratulerer med ny oppvaskmaskin, men du har tydeligvis ikke skjønt det med kabler @motoren ! Hvorfor vil du bruke Nordost på oppvaskmaskinen? Her er det selvfølgelig Crystal cables som gjelderAlt blir krystalklart og rent
Er jo selvbeskrivende navn og greier
Vis vedlegget 1119211
Ja skar det vara, så skar det vara...Gratulerer med ny oppvaskmaskin, men du har tydeligvis ikke skjønt det med kabler @motoren ! Hvorfor vil du bruke Nordost på oppvaskmaskinen? Her er det selvfølgelig Crystal cables som gjelderAlt blir krystalklart og rent
Er jo selvbeskrivende navn og greier
Vis vedlegget 1119211
Har ikke mottatt den endaLegger du ut ordrebekreftelsen og ??![]()
Ikke så ille pris det Ove, ser Mala har en til 750000kr
Hæ, har du tre oppvaskmaskiner
Tror den ene er tenkt til symaskinen av kjerringa av OveHæ, har du tre oppvaskmaskiner![]()
Det ble bare slik i et svakt øyeblikk HasseDen så jeg ikke komme......
@motoren ´s tråd = Den nye kabeltråden...... og så er det ikke en gang fredag![]()
![]()
![]()
Føler med deg karmanaJeg hadde tidligere Crystal Cable signal- og høyttalerkabler, men så ble jeg gift, og hadde ikke råd lenger.
Slutt å tull.Det ble bare slik i et svakt øyeblikk HasseMen det dukket jo opp noen fine noen i tråden
mvh
Det er helt sant Hasse men liker når det ser litt greit ut og ikke minst fås i riktige lengderSlutt å tull.
En kabel skal ikke være "fin".
Den skal lede strøm, og det gjør de alle like bra. End of story![]()
Phhuu, godt du nevnte det har jo bare 2, da sparte jeg noen kronerHæ, har du tre oppvaskmaskiner![]()
Themu accu
Det heter "TEMU"...... og svaret er NEIThemu accu![]()
Vasker nokk renere jaDriver å monterer ny oppvask maskin og lurer på om den hadde vasket bedre med en kabel fra NordostTenker veldig nå
mvh
Vis vedlegget 1119192
Er vel 1 sessong igjen på det bunnstoffetGratulerer med dagen!
Når barnebarn bor på Vestlandet og Nordnorge brukes 17. mai litt alternativt for min del. Ferdig polert. Nå blir det nystekte vafler og bobler.
Vis vedlegget 1121701
Vis vedlegget 1121702 Vis vedlegget 1121703