God morgen
Grått og vått i dag her i sør
mvh
mvh
Håper det blir bedre når det nærmer seg helgGo´ morgen F (M)
Ja.... kan fortelle, at det er grått, trist, nesten stormende og vått ennå lengre sør også![]()
Åssen er lydkvaliteten på siste Extreme plata Power?Hmmmm...jeg tror jeg høyner, og ser deg motoren bare på ert
Joe Bonamassa er utvilsomt en god gitarist, men han mangler den upolerte råheten som Stevie Ray Vaughan hadde og direkte koblingen som gjør at man ikke spiller på et instrument, men ER instrumentet. Bonamassa blir for min del ofte så polert og flink i mine ører, og som du dessverre er inne på har uforskammet mye dårlig lydgjengivelse på platene sine. Dette burde han ha skjerpet seg voldsomt på, gitt ambisjonsnivået. En annen god kandidat i mitt hode som "one the best guitarslinger`s around today" er Nuno Bettencourt som spiller i det amerikanske bandet Exstreme. Han spiller uten en eneste pedal eller magisk boks, noe som krever sitt av utøver. Her er det kun finger lek, gitar og gitarforsterkernes egen lydsignatur som slår igjennom. Fra sånn ca. 2:20 kommer soloen
Bandet Exstreme er også helvetes "tight", så summen av bandmedlemmene gir høyere karat enn Bettencourt alene.
Her er et annet eksempel på gitar magi fra gitar fantomet, og ikke minst bandet.
Ikke meningen å tråkke i salaten, men jeg synes bare dette bandets siste skive er så inn i helvete fett, og med en sånn kar som Nuno Bettencourt på laget
Så viste du kanskje ikke at herremannen skriver og komponerer i ett sett, ikke kan en note og er en jordnær og reflektert fyr. "What`s not to like?"
Denne svisken f.eks. er hans.
Håper det faller i smak![]()
Litt mye "luft"Håper det blir bedre når det nærmer seg helgPå tur skal vi uansett
mvh
Høres bra ut HasseLitt mye "luft"på reisedagen, men fredag tror jeg bli´r den beste med mye sol og nesten vindstille
![]()
Høres bra ut HasseJa da...... Det blir som det blir. Om det blir for "træls", kan jeg jo bare ta bilen. Uansett ville
det være "hyggeligt" å hilse på deg![]()
Gemt i Google MapsHøres bra ut HasseHer er det vi skal være
Overnatning i Løkken. Værelser, køjerum eller Teltplads (bikersrest.dk)
mvh
Ligger i bestilling Retep via Extremes europeiske nettside, men så fort jeg får kloa i den doble vinylskiva, så skal jeg si i fra om albumet holdet mål hva lydkvalitet angår. Gitt hvor hardt de har arbeidet med skiva, og Nunos perfeksjonisme hva egen gitarlyd og prestasjoner angår, håper jeg han tok avgjørelsen i studio for hvordan produktet ut til oss som utgjør de ville horder skulle låte. Den bør være fullt på høyde med promoteringsvideoene etter mitt skjønn.Åssen er lydkvaliteten på siste Extreme plata Power?
Will do, pleier å være meget bra derfra. 3 sides er framleis en av mine absolutte favorittplater når det kjem til rock og god lyd.Ligger i bestilling Retep via Extremes europeiske nettside, men så fort jeg får kloa i den doble vinylskiva, så skal jeg si i fra om albumet holdet mål hva lydkvalitet angår. Gitt hvor hardt de har arbeidet med skiva, og Nunos perfeksjonisme hva egen gitarlyd og prestasjoner angår, håper jeg han tok avgjørelsen i studio for hvordan produktet ut til oss som utgjør de ville horder skulle låte. Den bør være fullt på høyde med promoteringsvideoene etter mitt skjønn.
Stay tuned![]()
Riktig god tur!Høres bra ut HasseHer er det vi skal være
Overnatning i Løkken. Værelser, køjerum eller Teltplads (bikersrest.dk)
mvh
Får håpe det. Har allerede arrangert å kjøpe et par brukte høyttalere til verkstedsbruk påTakk for det Amen spørs om ferjene går på torsdag
Faen vær
mvh
Det regner jeg med du gjør i oktober også, i snø og minus 20....Uansett, jeg drikker øl på balkongen![]()
Minus 20 i oktober? Aldri opplevd her på balkongen.Det regner jeg med du gjør i oktober også, i snø og minus 20....
Det var en spøk... Kos deg i godværetMinus 20 i oktober? Aldri opplevd her på balkongen.
Da må du hellere gi´ meg en sms på +45 23 67 33 67 om ferjen ikke går torsdag. SkulleTakk for det Amen spørs om ferjene går på torsdag
Faens vær
mvh
Det ser lovende ut HasseDa må du hellere gi´ meg en sms på +45 23 67 33 67 om ferjen ikke går torsdag. Skulle
vært fint å stå i Løkken, og dere var hjemme i Norge![]()
![]()
Var tidlig dette men hva skal en gjøremen kaffen og siggen smakte riktig godt
mvh