Moro gjenhør med disse gutta 
mvh
mvh
Sist redigert:
Regner med at du krabber hjem igjen?Fredag igjen og helgEr på vei og skal prøvesmake årets første krabbe
Ha en fin helg til dere som er innom.
mvh
Vis vedlegget 824647
Nei dessverre TT
Men jeg tenker at det ikke var vann til krabbene?Nei dessverre TTmen kommer seg nok utover dagen.
Det ble veldig bratt i går og krabben var ikke noe høydare, var nesten bare vann men det er for tidlig i sesongen.
mvh
Det har du rett i
ikke fredspipe? 🥹God morgen motoren er på andre siggen.
Nei ikke pipe TT,det skulle tatt seg ut.![]()
Hvis du tenker på riaa så stemmer det TTHadde ikke du en LM rørsak?
Der var'n ja. Kunne ikke se den på bildet serru. Fornøyd?
Var en god riaa men denne fra MF er hakket bedre synes jeg, så jeg angrer ikke på at jeg solgte denDer var'n ja. Kunne ikke se den på bildet serru. Fornøyd?
Oki. Jeg hadde MF dac en stund, men ble så nervøs av alle blålysene at jeg solgte denVar en god riaa men denne fra MF er hakket bedre synes jeg, så jeg angrer ikke på at jeg solgte den
mvh
Vis vedlegget 825239
Hehe såpassOki. Jeg hadde MF dac en stund, men ble så nervøs av alle blålysene at jeg solgte den
![]()
Jeg gikk fra MF til S.M.S.L og deretter til Topping og har ikke angret. Liten boks med stort display og ingen blålysHehe såpassSer at MF kommer med en ny dac på sensommeren som hadde vært moro å testet ut
mvh
Vis vedlegget 825241
Er ikke noe fan av små bokser og blålys gjør meg ingentingJeg gikk fra MF til S.M.S.L og deretter til Topping og har ikke angret. Liten boks med stort display og ingen blålys![]()
Hehe tror du skal lete lenge der for å finne et innlegg fra meg men takk for hjelpen painMerkelig nok finner jeg ikke et eneste innlegg fra deg i denne tråden![]()
Regner med dette utelukkende skyldes at du ikke fått den med deg enda...? Men hell og lykke, det er det slutt på nå! For her er den altså, tråden over alle tråder! Tråden du alltid har savnet!
Ingen grunn til å takke meg for påminnelsen, bare hyggelig å kunne være til hjelp![]()
Riktig god helg!
Takk og lov at jeg ikke gjorde det... og den ville du selge...![]()
Flotteste....Takk og lov at jeg ikke gjorde detDet er jo en veldig flott spiller
mvh
Fin låt og skal utforske dette nærmereMon tro om dette er noe som kan gi den unge, lovende flekkefjæringen med bart lette rystelser i karosseriet? Kom tilfeldigvis over svenske Luna Green forleden og syntes sangen «Swedish strawberries» var ganske fin. Og jordbær passer jo nå om sommeren….
Ja det tenker jeg nok karmanaBjørn Riis og Airbag er vel det nærmeste du kommer PF i Norge![]()