Litt musikk på en ellers grå og trist lørdag 
mvh
mvh
En god porsjon "jern og metall" er det jo også i dette. Men Lumsk har utrolig mange fine låter, både tradisjonelle og egenskrevne. Har sett dem live noen ganger også, og det er virkelig en flott opplevelse!Takker for tipsdette var tøft og skal sjekkes ut nærmere
mvh
Høres bra ut SoundFant damen på Tidal. Hun får bidra til å sette stemningen til frokosten her . Behagelig stemme - og deilig med musikk som ikke er overlessa med en vegg av lyd i produksjonen.
Satser på at den dukker opp hos kompaniet etter hvertSkiva dukker nok opp etter hvert - ble nettopp utgitt i følge siden til den Danske damen.
https://ginnemarker.com/bio
Hvis ikke kan den bestilles via hjemmesiden jeg linket til.Satser på at den dukker opp hos kompaniet etter hvertSkiva dukker nok opp etter hvert - ble nettopp utgitt i følge siden til den Danske damen.
mvh
Så det nå SoundHvis ikke kan den bestilles via hjemmesiden jeg linket til.Satser på at den dukker opp hos kompaniet etter hvertSkiva dukker nok opp etter hvert - ble nettopp utgitt i følge siden til den Danske damen.
mvh
Prøvde å logge meg inn men ser ikke ut som de sender til Norge?
OK, det er mulig - jeg sjekka ikke videre på det. Damen er moderne med vinyl som eneste fysiske format. Får håpe plata selger såpass at den kan skaffes her til lands også da. Første gjennomspilling var veldig bra i alle fall.Prøvde å logge meg inn men ser ikke ut som de sender til Norge?
mvh
Har sittet på youtube å hørt igjennom en del av hennes materiale og like det jeg hørerOK, det er mulig - jeg sjekka ikke videre på det. Damen er moderne med vinyl som eneste fysiske format. Får håpe plata selger såpass at den kan skaffes her til lands også da. Første gjennomspilling var veldig bra i alle fall.Prøvde å logge meg inn men ser ikke ut som de sender til Norge?
mvh
Yamahaen.Venter inn litt penger fra et arveoppgjør på nyåret en gang og vil skaffe meg en ny cd spiller som jeg har tenkt på en stund.
Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken av disse spillerne,det blir en av disse to men hva tenker folket?
alltid greit å høre andres meninger
Enten en Marantz SA serie eller Yamaha s-2100, begge er nydelige spillere.
mvh
Vis vedlegget 560963
Vis vedlegget 560965
Send en mail til Big Dipper.Prøvde å logge meg inn men ser ikke ut som de sender til Norge?
mvh
Det er jo beste løsningen.Takk for tips Blusernmen jeg har kontakt med henne på mail og hun regnet med at de sender et ex til meg til uken
God helg mister
mvh
Ja det blir nok Marantz BlusernAv de to CD spillerne du nevner hadde jeg kjøpt Marantz
Hvis jeg skulle fortsatt med CD, hadde jeg vurdert en NAD 50.2. Master serie.
Da hadde du også fått en komplett digital-spiller med Streamer og DAC. Fargedisplay og hele sulamitten.
Jeg tror du hadde hatt mye glede av å lete opp musikk på f.eks Tidal.
Fabelaktig byggekvalitet.Koster nesten det samme som Marantz SA 11 S3.
Hadde det stått noe annet enn NAD på den hadde den kostet godt over hundre tusen.
Vis vedlegget 561039
Ja det blir nok slik Ove men det er flotte begge toDu liker jo Marantz så godt så gå for den du
Lyd messig liker jeg begge men heller i mot Marantzen sånn helt personlig.
O
Takk!Ja det blir nok slik Ove men det er flotte begge toDu liker jo Marantz så godt så gå for den du
Lyd messig liker jeg begge men heller i mot Marantzen sånn helt personlig.
O
Ha en fin helg
mvh
Finner ikke noe på youtube med Superscope, link til musikk av dem?Send en mail til Big Dipper.Prøvde å logge meg inn men ser ikke ut som de sender til Norge?
mvh
Finnes den tilgjengelig, tar de den inn.
Det var det samme med denne, som jeg spurte etter. Var kun å få kjøpt på et lite selskap. Nå kan den bestilles hos BD.
Vis vedlegget 561014
Bra musikk, men i tillegg er den litt interessant fordi studioinnspillingen er analog.
Takk for det karmana, ikke alltid så lett når en er ufør men endelig klaffet detStrålende! Du har vært tålmodig. Kjekt tilgjengelighet klaffet med lommebok. Gratulerer!![]()
Sier takk HC men jeg skjønte ikke helt den setningenGratulerer med en perpeetum mobile![]()
Evighetsmaskin...Sier takk HC men jeg skjønte ikke helt den setningenGratulerer med en perpeetum mobile![]()
mvh
Aha da såEvighetsmaskin...Sier takk HC men jeg skjønte ikke helt den setningenGratulerer med en perpeetum mobile![]()
mvh.