Kondolerer.
Det går fint LabanBeste første plan er vel å se til å få vekk den cd hylla over snurra før en eller annen cd plate kommer deisende ned ved et uhell å sender pickup til de evige jaktmarker .
Mvh
På seg selv kjenner man andre ( ellerhvadetnåenhet )Det går fint LabanBeste første plan er vel å se til å få vekk den cd hylla over snurra før en eller annen cd plate kommer deisende ned ved et uhell å sender pickup til de evige jaktmarker .
Mvhingen uhell til nå i alle fall, er veldig forsiktig
mvh
det er deg nok vel unt Motoren håper og ønsker du får en fin ferie og litt luft under vingene i disse tiderMye som skjer her for tiden med bortgangen av min mor og alt som følger med.
Blir visst nok en uke i Venezia neste uke, blir deilig å koble av litt![]()
Snurrer mye Bonamassa for tiden og i kveld er intet unntak
mvh
Vis vedlegget 553838
Vis vedlegget 553839
Ja det var virkelig en flott gest av den godeste SluketNår det gjelder Sluket er vel dette et bevis på at man ikke skal skue hunden på håreneFantastisk hyggelig gest!
![]()
Var de de to i bakgrunnen her som distraherte deg såpass at du "mistet" både tid og sted?
Ikke umulig det ptbVar de de to i bakgrunnen her som distraherte deg såpass at du "mistet" både tid og sted?![]()
Skjønner godt detVar de de to i bakgrunnen her som distraherte deg såpass at du "mistet" både tid og sted?![]()
Du skulle tatt med deg... Nei, her må man passe seg.Det var godt å komme hjem til hverdagen etter en knall hard tur til Vinezia, det meste gikk galt på hjemveien da jeg mistet mitt reisefølge og flyene mine for å komme hjemDet ble en fryktelig dyr hjemreise som kunne ha vært brukt på hifi eller vinyl .
Sitter bare å rister å prøve å komme til hektene igjen men det går nok bra
Ser at her hjemme går det enda i kabel debatter, blir aldri folk lei?
mvh
Vis vedlegget 555438
Vis vedlegget 555440
Ja, kan føle de gode vibbene dine helt hit:-*Ikke umulig det ptbVar de de to i bakgrunnen her som distraherte deg såpass at du "mistet" både tid og sted?![]()
veldig svak for asiater
mvh
Ja det er et meget bra alum i mine ørerJarosz er en artist som fortjener mer oppmerksomhet synes jeg.
Følsomt og vart. Klar og god tone.
Det ser ut til å ha vært en heftig tur til Venedig.
Stell pent med deg sjøl nå Frank.![]()