Setter inn helge stemningen 
mvh
mvh
|
Nå snakker vi
Ja siden det er helg så måtte jeg finne frem noe av alt jeg har liggende av PFNå snakker vi
O
Ja gjør jo detDu liker klassikere skjønner jeg.![]()
Du får sette på PF i en ukes tid så du driver Yazz/Blus djevelen ut av husetJa gjør jo detDu liker klassikere skjønner jeg.![]()
veldig flott hele albumet synes jeg, bare synd det blir for sjeldent at en hører på det.
Jazzen og Bluesen har tatt litt for mye over.
mvh
Da tror jeg at jeg heller setter på denne hele uken, liker hans solo prosjekter bedre en PFDu får sette på PF i en ukes tid så du driver Yazz/Blus djevelen ut av husetJa gjør jo detDu liker klassikere skjønner jeg.![]()
veldig flott hele albumet synes jeg, bare synd det blir for sjeldent at en hører på det.
Jazzen og Bluesen har tatt litt for mye over.
mvh
O
Fantastisk dame som jeg har en del album av, rett som det er på snurraSer du liker blues, ikke så glad i tårer, men dama mener
Hehe den er ikke så gammel OveTeknisk museum ringer deg snart og vil ha TV’n din
O
Du får komme innom når du blir rikHehe den er ikke så gammel OveTeknisk museum ringer deg snart og vil ha TV’n din
Oden er 8 år gammel og får gjøre nytten en stund til hvis ikke du kjøper en ny en til meg. Jeg velger å prioritere lyd fremfor en tv og som ufør må jeg prioritere
mvh
Skal gjøre det OveDu får komme innom når du blir rikHehe den er ikke så gammel OveTeknisk museum ringer deg snart og vil ha TV’n din
Oden er 8 år gammel og får gjøre nytten en stund til hvis ikke du kjøper en ny en til meg. Jeg velger å prioritere lyd fremfor en tv og som ufør må jeg prioritere
mvh
O
Ja det kan du si, skulle gjerne ha hatt detSynd de ikke har gjort flere skiver sammen.