Montana spi

grh

Fersking
Ble medlem
23.02.2008
Antall liker
0
Endelig er ventetiden over, jeg har fått mine spi`er inn i stua. Syntes de er utrolig pene å se på. Lyden kan jeg heller ikke klage på.
Skal komme tilbake når jeg har hørt på de en stund, er nesten som en gutteunge, dagene på jobben kan ikke gå fort nok.

Jeg lurer på om det er noen andre der ute som har kjennskap til montana høytalere?

Hilsen
grh

Oriel

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.01.2004
Antall liker
193
Torget vurderinger
7
Jepp, har disse jeg i sort pianolakk. :)

Mvh

grh

Fersking
Ble medlem
23.02.2008
Antall liker
0
Hei, igjen.

Blir nok liten i hifi markedet.

Jeg har en mcintosh 252 forsterker og en mcintosh c 45.
Som cd spiller har jeg en vincent s6mk.

Jeg kjøpte de gjennom highend.no.
I morgen skulle Morten på highend levere noe utstyr i nærheten, og i den annledningen spurte han om han kunne ta en tur innom å høre. Det skal bli spennende å høre hva han sier. Hørt rykter om at han har et kjempe annlegg.

Skal ta noen bilder å legge ut senere.

Hilsen
grh

G.A.G.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2006
Antall liker
68
Sted
Vestfold
Gratulerer med Montana SPI! Skulle vært artig å hørt de! Har selv Montana EPS2, og SPC2 og jeg er veldig fornøyd, så de har nok kommet for å bli en stund i mitt lytterom. Så forresten måledataene for SPI, det er vel en av de retteste frekvenslinjene (kurvene) jeg har sett på en stund! :)
PS. Hvis du liker hjemmekino, kan jeg anbefale en SPC2. Den spiller vannvittig bra, og strekker seg (i mitt rom) ned til 28 hz med fullt trøkk. Det er det ikke mange senterhøytalere som klarer! 8). Den passer som hånd i hanske til SPI.

Mvh

Topp Bunn