Moet audio konk?

ELJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2008
Antall liker
4.242
Sted
Harstad
Torget vurderinger
27
Tror du? Hvordan tolker du budskapet i denne tråden som starter med at en person ikke får produktet han har betalt. K-Audio har helt inntil april drevet butikk i butikken og hatt verkstedet sitt i butikken til Moet Audio. Moet Audio bekrefter den 12 april at dem har skilt lag med K-Audio og opplyser to grunner for dette.

Hadde jeg vært kunde av K-Audio så hadde jeg valgt å følge opp svært tett. Og samtidig mener jeg at det burde etableres en egen tråd for K-Audio og produkter derfra fremfor å fortsette i denne som handler om Moet Audio.
Og ja, har hatt mye kontakt med Knedahl. Han var ryddig og sendte forsterkeren min tilbake med ekspress.
Så jeg tror ingenting. Jeg vet.

SERB

Hi-Fi interessert
Ble medlem
23.09.2021
Antall liker
278
Sted
Oslo
Og ja, har hatt mye kontakt med Knedahl. Han var ryddig og sendte forsterkeren min tilbake med ekspress.
Så jeg tror ingenting. Jeg vet.

Nå har jeg blitt kontaktet av en til som ikke har mottat forsterkeren sin , også betalt I mars som meg.

Gått over 2 måneder siden vi bestilte nå. Kan ikke helt si at jeg er fornøyd her.. totalt fraværende kommunikasjon og bare tomme løfter.
@Andreas Knedahl Kan du gi oppdatering her på hva som egentlig foregår ? Du driver med demosalg av kabler mens vi venter på forsterker nå flere måneder.

• Trist
Reaksjoner: ELJ

3006A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.08.2025
Antall liker
147
Sted
Nordland
[SITAT="Redman, innlegg: 4324434, medlem: 43990"]
Rediger: snakket om feil firma.

De er veldig lite interesserte i folk utenfor Akerbrygge. Mer penger der. Jeg fikk aldri svar på e-post og når jeg kommer inn er jeg bare en plage for dem. De er avskrevet som ikke et alternativ
[/SITERE]
Samme erfaring med Hifiklubben Tromsø.
Var inne for en del år siden, ingen hjelp fra betjening.
Teoretisk sett hadde jeg en million å bruke til hifi.
Men ingen der overbeviste meg om noe som helst bortsett fra at det var første og siste gang jeg var innom.

Topp Bunn