D
Danke
Gjest
Hurtigladere er standard for alle nyere Huawei, er supercharger de kaller det. Har selv til P10
|
Det følger med til Huawei iallefall...Min sony støtter hurtiglading. Men fikk bare med std lader. Kjipt
Det er braDet følger med til Huawei iallefall...Min sony støtter hurtiglading. Men fikk bare med std lader. Kjipt
Fikk Oreo i februar, det er litt senere enn Samsung og Sony osv.Det er braDet følger med til Huawei iallefall...Min sony støtter hurtiglading. Men fikk bare med std lader. Kjipt
Hvordan er det med oppdateringer til litt eldre huawei?
Noen med mate 8?
Hvilken Android og sikkerhet versjon kjører den på?
De sier samsung er trege, men de kommer hverfall. Fikk nettop apr sikkerhet oppdatering til jobb mobilen. Xcover 3.
Den er gammal.
Vil nødig kjøpe en dyr huwa som ikke støttes etter 2år
Det kommer oppdateringer 3-5 ganger i året.. y6 fikk oppdateringer den også...Regner med det kommer 1-2 os. Det jeg er mest opptatt av er sikkerhet oppdateringer . Stopper de på 2 eller 3år?
Vil ha noe som er sikkert å bruke. Bruker jo nettbank osv.
Vil ikke ha en så dyr mobil om støtten er dårlig. Drfor jeg lurer på om noen har mate 8 eller noe annet litt eldre
Blå er fin også...Får ta en tjangs. Men både telia og Telenor er tomme for den lilla
Tror blå har Colour shift også. Iallefall reflekterende..Blå har de faktisk inne. Men har litt sansen for den som bytter farge. Holder på å forhandle med telenor ang abn pris. Tenker å ta alt hos Telenor. Er litt lei telia.
Det forstår jeg godt, pc mode på mobil er bare greit for nødløsning... Mobil skal være først og fremst mobil, og så er det vel praktisk å kunne svare mens man driver med data.Må nok bytte ut min strømsultne sony på sikt.
Men prioriterer ikke kamera og pc mode lengre.
Da kjøper du deg Sony Xperia XZ2 Compact. Knallbra telefon med godt kamera og godt batteri.Ryktes at ny liten iPhone er på vei.
Frister litt med liten mobil igjen. Var litt ork å drasse på sony klumpen 5timer i lekeland
Har sett litt på den. Finnes det noen mindre android?Da kjøper du deg Sony Xperia XZ2 Compact. Knallbra telefon med godt kamera og godt batteri.Ryktes at ny liten iPhone er på vei.
Frister litt med liten mobil igjen. Var litt ork å drasse på sony klumpen 5timer i lekeland
Absolutt njet...Noen som har prøvd denne?
https://www.amazon.com/Unihertz-Sma...rd_wg=8BxP4&psc=1&refRID=ZN6EEZWAAS2K6SDPP4MA
Tror jeg også, hvertfall om en skal bruke mobilen til musikk og andre tingAbsolutt njet...Noen som har prøvd denne?
https://www.amazon.com/Unihertz-Sma...rd_wg=8BxP4&psc=1&refRID=ZN6EEZWAAS2K6SDPP4MA
Ihone SE eller Sony Compact er de du skal velge om du har smått...
Støtter den. Knall telefon. Kameraet er en solid oppdatering fra de siste Sony telefonene. Større forskjell enn jeg hadde regnet med fra XZ1.Da kjøper du deg Sony Xperia XZ2 Compact. Knallbra telefon med godt kamera og godt batteri.Ryktes at ny liten iPhone er på vei.
Jeg skal ha Mate 10 pro, med abonnement så synes jeg det er billig.. skal bare betale ned P10 først...Ser ikke ut som lite modellene til huawei støtter Netflix og hbo.
Noen som vurderer å bytte til teleselskapet happybytes?
Det tror jeg på, har jo anbefalt å ikke kjøpe lite.. om man da ikke er på seriøst budgett.Vurderte p20 lite til 999 hos ice, med 12mnd binding. Men min gamle xzs slår den på alle punkter.