Heller fengselopprør enn jumbojetopprør. Fengsler faller ikke så langt.ErosLoveking skrev:Blir litt som å fjerne kosher-mat på fly. Spesielt til og fra New York. :![]()
Egentlig et godt poeng. Jeg regner vel med at den gudommelige trekkprosenten i goodwill og jomfruantall er noe høyere om man er en tyv og banditt enn om man har feil i sitt kosthold.Bach_Man skrev:Hvis de er så nøye på å følge religionen, hvorfor sitter de da i fengsel?
Muslimer gjør mye i religionens navn som strider med norsk lovgiving, f.eks tvangsekteskap, omskjæring av jenter og hellig krig.Gjestemedlem skrev:Egentlig et godt poeng. Jeg regner vel med at den gudommelige trekkprosenten i goodwill og jomfruantall er noe høyere om man er en tyv og banditt enn om man har feil i sitt kosthold.Bach_Man skrev:Hvis de er så nøye på å følge religionen, hvorfor sitter de da i fengsel?
Jeg håper de muslimske fengselsinnsatte overholder de lovene som de mener andre skal følge. Da ville det ikke være noe problem.toriamos skrev:Håper de muslimske fengselsinnsatte får medhold i denne saken. Man skal ha frihet til å utøve sin religion i Norge, fengsel eller ikke. Er det ikke nok nazisme i verden som det er?
Islam forbyr også å ta renter. Jeg blir gjerne kunde i en bank som respekterer Koranen.xerxes skrev:Jeg håper de muslimske fengselsinnsatte overholder de lovene som de mener andre skal følge. Da ville det ikke være noe problem.toriamos skrev:Håper de muslimske fengselsinnsatte får medhold i denne saken. Man skal ha frihet til å utøve sin religion i Norge, fengsel eller ikke. Er det ikke nok nazisme i verden som det er?
Islam forbyr å stjele, vold mot andre, bedrageri, narkotika etc etc
De innsatte burde være like opptatt av den delen av islam som av forbudet mot svinekjøtt
Her er det da ellers nok svin..Burnt_Island skrev:her har jeg en følelse av at det er flere som ikke ser skogen for bare svin...
Uppstoriamos skrev:Her er det da ellers nok svin..Burnt_Island skrev:her har jeg en følelse av at det er flere som ikke ser skogen for bare svin...
LydMekk skrev:Hvis det ikke passer å sone sine feilgrep i et norskt fengsel skan de faktisk når som helst søke om å blir overført til et fengsel i hjemlandet. Går faktisk helt fint det.
Et det du får din svarte laban!![]()
Halal slakting påfører vistnok dyret mer stress. Mer stress = mindre mørt kjøtt.Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Godt å se at du har blitt mindre religiøs med tida kompo.Komponenten skrev:Når ens ledestjerne og profet var pedofil, voldtektsmann og drapsmann er det klart at det som skiller klinten fra hveten på veien til Paradis er hva man stapper i seg... alt annet sees nok gjennom fingrene med..![]()
Nei, det spiller neppe noen rolle for dyrene at de blir pint ihjel. Særlig når det skjer i Guds navn.Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Ok, men seigt kjøtt strider vel ikke mot noens religion, eller.... ???. Seigt kjøtt kan dessuten være en del av straffen.wotg skrev:Halal slakting påfører vistnok dyret mer stress. Mer stress = mindre mørt kjøtt.Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Så industrislakt er å foretrekke? Tror ikke det ene er så mye bedre enn det andre når det kommer til pinsler.Tubesnake skrev:Nei, det spiller neppe noen rolle for dyrene at de blir pint ihjel. Særlig når det skjer i Guds navn.Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Vel,...ingen liker å bli pint ihjel. Hva om man kun serverer soyaboller ???. Hvilken religion sier at kriminelle har krav på ekte kjøtt?Tubesnake skrev:Nei, det spiller neppe noen rolle for dyrene at de blir pint ihjel. Særlig når det skjer i Guds navn.Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Vel, du kan jo velge. En kule i skallen eller strupen skåret over og du blør sakte ihjel mens en trollmann mumler besvergelser over deg?ErosLoveking skrev:Så industrislakt er å foretrekke? Tror ikke det ene er så mye bedre enn det andre når det kommer til pinsler.Tubesnake skrev:Nei, det spiller neppe noen rolle for dyrene at de blir pint ihjel. Særlig når det skjer i Guds navn.Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Så Egon Olsen skal altså ikke få svineribbe til jul fordi en nisse ved navn Raja har bestemt det ??Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.
Ser du virkelig ikke problemet?Birdman skrev:Ser ikke helt problemet her. Kan ikke alle få hallal-mat i fengselet. Personlig driter jeg ihvertfall i hvilken vei dyret er vendt, og hva slaktern sier til det, idet det dør. Tror ikke det spiller noen rolle for dyrene heller.