S
Slettet medlem 32125
Gjest
Det ser jo bra ut på frekvens responsen vaffal
Fasit:Gjettverk: High Power.
Ante meg at den kunne være noe for horna. Det med hodetelefonrsterker var bare fjas. Mener å huske at Audiomix har drevet litt med disse MAE 1-forsterkerne, han har vel rør til.
Veldig kult system du har, liker at ting er gjort pent, ikke noe haifairackfjas, og så får elektronikken bare se ut som den gjør.
Musikk er bedre uten sokker
De var det 7 tommere i. Tror de er ment for 12 tommere.Samme som de Hornlyd har tenker jeg.... De har du hørt...
Ser for meg at det blir litt mere liv med en 12 tommer daStemmer... Men funker bedre med 7" mener han.
Grattis. Avantgarde ser utruleg kule ut. Korleis læt dei?Blir spennende Hentet hos en trivelig kar på kampen i Oslo nå i kveld. Ble også en ny evorsolo streamer. Vis vedlegget 1000970 Vis vedlegget 1000971 Vis vedlegget 1000972 Vis vedlegget 1000973
Sånn passe. Litt metallisk lyd. Må bruke litt tid på dem tenker jeg for å få dem til å synge ånkli(uvant)Grattis. Avantgarde ser utruleg kule ut. Korleis læt dei?
Ja, er forsterkere i begge subs. Har en eldre rør forsterker som brukes på horna. Har ikke fått satt meg så mye inn i det ennå da de ble montert opp i går kveld. Det blir nok litt jobb med å få de integrert i rommet. Er jo vant med Audiolense og den fikset jo det meste automatisk både med delay, fase og rom korreksjon. Men jeg har trua på å få det til.Dem var jo spennende! Gratulerer.
Driver du disse med separat amp på hvert av de to horn, og sub i bunn har egen amp innebygget?
Skal være en ganske bra dsp i eversoloen. Men vil helst få det så bra som mulig uten.Om du vil ha tilbake litt mere kontroll som før med Audiolense, så kanskje en Mini DSP gjør susen?
Gratulerer med flotte høyttalere!Blir spennende Hentet hos en trivelig kar på kampen i Oslo nå i kveld. Ble også en ny evorsolo streamer. Vis vedlegget 1000970 Vis vedlegget 1000971 Vis vedlegget 1000972 Vis vedlegget 1000973
TakkGratulerer med flotte høyttalere!
Takk Det synger bra nåGratulerer med flotte talere og ny box
mvh
Jeg vil ta tilbake at den spiller «metallisk) nå. Jeg hadde gjort noe feil som jeg ikke vil si her. Litt flaut Det spiller bra nåSånn passe. Litt metallisk lyd. Må bruke litt tid på dem tenker jeg for å få dem til å synge ånkli(uvant)
TakkGratulerer med tøffe høyttalere! Jeg kunne godt hatt et par sånne
Bare å svinge innom en dag du er forbi MosseportenNydelig! Grattis! Hadde vært gøy å høre en dag
Det var godt å høyra.Jeg vil ta tilbake at den spiller «metallisk) nå. Jeg hadde gjort noe feil som jeg ikke vil si her. Litt flaut Det spiller bra nå
En sv ungene i huset dukker mulig opp igjen og da trengs plass nede. Så da kjøpte jeg noe litt smekrere som kan stå oppe i stua en periode. Falt ikke helt i smak hos kona, glemte å vise bilde før jeg handletDet var godt å høyra.
Eg har ikkje heilt fått med meg kvifor du bytta? Vart du lei evig tweaking og det-kan-kanskje-verta-litt-betre, av designet på DIY-riggen (som unekteleg osa "guttastemning") eller vart du eigentleg aldri fornøgd med lyden?
(Spør fordi eg, som du veit, fekk ein idé om at 12" + horn hadde vore fabelaktig smart heilt til eg faktisk byrja å metalt prøveplassera første iterasjon av riggen din i mi eiga overfylde stove ⇒ ideen flytta til "Someday - maybe"-lista. Det er likevel vanskeleg å gløyma ein idé).