|
Det har det, noe bl.a med cryo behandlede rør osv kanskje kommer det frem noe mer om det i denne tråden, jeg var med å pakke opp dette, meget spennende saker, som jeg har sett tilsalgs i den senere tid, om du gidder bla deg gjennom tråden da...WOW!
For en UTROLIG LEKKER cd-spiller!
Men har den utvilket seg i løpet av serien fra mk II til ref?
Den har fått designet ny strømforsyning, med bedre bass som resultat. SE- modifikasjonen som har vært gjort på en del av de tidligere spillerene, er standard på denne.WOW!
For en UTROLIG LEKKER cd-spiller!
Men har den utvilket seg i løpet av serien fra mk II til ref?
Har du positiv erfaring med disse selv, eller ?Du har ikke vurdert black diamond pucks under spilleren?
Har hatt det som ett bi prosjekt, men en pakke på mitt anlegg går på en nærmere 3K dvs ca 20-25 caps, det er en stund siden jeg hadde dette oppe nå, men en tlf til Vidar på AudioArt vil kunne bringe klarhet i spm...Om.s !
Kan du si meg hvor mye Cardas "capsene" koster ? Forstod det slik at du skulle anskaffe deg noen.
Tror faktisk du har rett i det jaEr det en bass-felle bak der, nederst? ;D
Glemte å nevne at jeg har eget lytterom. Derfor kan jeg tillate meg litt forskjellige dupeditter som ikke ville falt i nåde nede i finstua.
Som f.eks de spy grønne smiley ballene du har kutta i to..? ;DGlemte å nevne at jeg har eget lytterom. Derfor kan jeg tillate meg litt forskjellige dupeditter som ikke ville falt i nåde nede i finstua.