Støtter Sluket fullt ut her , står en 125LB hos meg med SME 3012. En herlig spiller som er i daglig bruk og som blir stående her uansett oppgradering , bytter og omkalfatring av stereoen.
Fredrik
Fredrik
|
Trenger ikke å stå på lista, har jo allerede en 401Du bør ha en Garrard på lista om du liker klassisk platespiller![]()
Ikke alle som bor "palass" som deg plass til det mesteJo, men står ikke den på reservebenken?
Du bør ha den på stereobenken![]()
Takk, ja det er den på bilde. Ville nok kanskje valgt en annen tresort men denne virker å være populær og er på mange av de som jeg har sett til salgs. Er jo mulig å bytte men får leve med som den er en stund før jeg vurderer noe slikt. Her er et bilde av psu/kompressor så jeg tror den er litt mindre gulrotfarget en bilde gir innrykk av (får se i neste uke)Gratulerer med flott spiller! Er den lik den på bildet den du har kjøpt?
En kamerat av meg hadde en Millennia han var svært godt fornøyd med.
Eneste Rega spilleren som ser bra ut imo
mvh
Blir spennende å lese hvordan du syns kvaliteten på disse er!Er fortsatt mange store hull i lp samlingen da jeg vokse opp med og fortsatte å kjøpe cder frem til rundt 2012, og det har har vært svært lite platekjøp de siste 4 årene.
Et lite tips til de som liker jazz er at det nå er re-utgivelser av Verve og Impulse! tilgjengelig. Mange av Impulse!'s mastertaper brant opp i 2008 så jeg tror de fleste er fra 192/24 filer fra disse, Verve utgivelse skal være fra de originale master tapene. Jeg har betalt relativt dyrt for endel re-utgivlser av av disse, men nå er de tilgjengelige til meget greie priser (225-300). Har ikke hørt de men skal bestill noen av de jeg ikke har fra før.
Er mye bra her:
VERVE, IMPULSE! RECORDS AND UMe LAUNCH VITAL VINYL SERIES FEATURING 180-GRAM VINYL REISSUES OF THE ICONIC LABELS’ CLASSIC ALBUMS | Umusic