Da har en splitter ny Creek 5350 SE kommet hjem til meg :D
22.05.2006 #42 JORFIN Hi-Fi freak Ble medlem 22.09.2004 Innlegg 1.764 Antall liker 15 Torget vurderinger 22 Da har en splitter ny Creek 5350 SE kommet hjem til meg Klikk for å utvide... hoihoi gratulerer me ny boks da spennende med nytt utstyr i hus.. fått koblet opp?
Da har en splitter ny Creek 5350 SE kommet hjem til meg Klikk for å utvide... hoihoi gratulerer me ny boks da spennende med nytt utstyr i hus.. fått koblet opp?
22.05.2006 #43 Bjørn.H Æresmedlem Moderator Ble medlem 03.07.2004 Innlegg 24.509 Antall liker 9.654 Torget vurderinger 1 Hå-hååi, som han sa...
22.05.2006 #44 A Antonx Gjest Takk takk har ikke koblet opp ennå :-/ Trenger nye kabler og et rack.....men det kommer. Håper jeg ikke HiFi sykdommen er altfor langvarig slik at dette anlegget kan leve lenge ;D
Takk takk har ikke koblet opp ennå :-/ Trenger nye kabler og et rack.....men det kommer. Håper jeg ikke HiFi sykdommen er altfor langvarig slik at dette anlegget kan leve lenge ;D
22.05.2006 #45 B bamsemann Gjest Takk takk har ikke koblet opp ennå :-/ Trenger nye kabler og et rack.....men det kommer. Håper jeg ikke HiFi sykdommen er altfor langvarig slik at dette anlegget kan leve lenge ;D Klikk for å utvide... Nå har du fått deg en kjempegod forsterker, men den trenger 200timer med innspilling. GRATULERER!!!!! bamsemann........
Takk takk har ikke koblet opp ennå :-/ Trenger nye kabler og et rack.....men det kommer. Håper jeg ikke HiFi sykdommen er altfor langvarig slik at dette anlegget kan leve lenge ;D Klikk for å utvide... Nå har du fått deg en kjempegod forsterker, men den trenger 200timer med innspilling. GRATULERER!!!!! bamsemann........