Min kjære, kjære bestekompis døde i går :(

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Han døde av akutt hjertestans, dessverre. Ble kun 45 år gammel :'( Det er bare så absurd uvirkelig at jeg aldri får se han mer, etc :'( men jeg vil alltid være takknemlig for alle de gode minnene jeg har etter han da.

Mvh
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.825
Antall liker
85.910
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
98
Kondolerer

ArneSW
(tidl hjertepasient)
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.729
Antall liker
103.699
Torget vurderinger
23
Kondolerer DoMentor, been there TWICE, 45 og 52 år respektive. Begge kjernefriske og sunne, begge med femsekunders hjerteinfarkt. 10 år siden, men gjør like vondt enda. Det verste er at du aldri får snakke med de mer.
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
pengesluk skrev:
Kondolerer DoMentor, been there TWICE, 45 og 52 år respektive. Begge kjernefriske og sunne, begge med femsekunders hjerteinfarkt. 10 år siden, men gjør like vondt enda. Det verste er at du aldri får snakke med de mer.
Masse takk, sluket. Selv om livet er sånn tross alt føles det bare så rart og uvirkelig, urk :( Jeg vil tom savne å "krangle" med han om hifi og musikk, han mente at jeg er litt "gal" som bruker såpass mye tid og ressurser på det som jeg gjør, men med et glimt i øyet da ;) Jaja, jeg både håper og tror at han har det godt der han er nu iallefall. Jeg lyser fred over hans minne.

Mvh
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.743
Antall liker
33.056
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Plutselig tar livet uforutsigbare triste vendinger.
Kondolerer.

mvh
Dag
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
gismo skrev:
Plutselig tar livet uforutsigbare triste vendinger.
Kondolerer.

mvh
Dag
Hjertelig takk Dag / gismo. Jeg blir oppriktig rørt og takknemlig over kondolansene her jeg sitter.

Mvh
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Trist å lese. Jeg mistet også en spesielt god venn tidlig i sommer, men jeg var nok mer forberedt på det enn deg. Det må være et større sjokk å miste noen på denne måten enn å få høre at vennen skal dø innen en uke. Ikke vær redd for å prate om det i mindre anonyme omstendigheter enn sentralen. Få det ut, og la det sentimentale seire innimellom. Det gjør at de gode minnene dominerer sorgprosessen. Det er uforståelig å miste sin beste venn. Hverdagen blir aldri den samme igjen.

Kondolerer for ditt tap. Ta vare på deg selv, nå.
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Kondolerer. Trist at folk går bort i sin beste alder...ta vare på deg sjøl. Husk "you'll never walk alone"...
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Masse hjertelig 1000 takk til eddie, digiman, samlanes og bambadoo også.

Mvh
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
baluba skrev:
Trist å lese. Jeg mistet også en spesielt god venn tidlig i sommer, men jeg var nok mer forberedt på det enn deg. Det må være et større sjokk å miste noen på denne måten enn å få høre at vennen skal dø innen en uke. Ikke vær redd for å prate om det i mindre anonyme omstendigheter enn sentralen. Få det ut, og la det sentimentale seire innimellom. Det gjør at de gode minnene dominerer sorgprosessen. Det er uforståelig å miste sin beste venn. Hverdagen blir aldri den samme igjen.

Kondolerer for ditt tap. Ta vare på deg selv, nå.
Takk, kondolerer masse til deg også, jeg forstår meget godt hvordan du hadde det da, ja. Tja, jeg prata sist med han forrige fredag, men da var han busy, så vi skulle prates igjen denne uka, men...... Jada, jeg har både en kjæreste og andre som tar vare på meg sånn sett, men takk for omtanken. Heldigvis har jeg masse fine og koselige minner etter han, ja. Mulig jeg er rar, men varmen og omtanken fra kondolansene deres treffer noe i meg som rører meg veldig dypt på en god måte, så igjen hjertelig takk for at dere bryr dere.

Mvh
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
VilhelmW skrev:
Kondolerer. Trist at folk går bort i sin beste alder...ta vare på deg sjøl. Husk "you'll never walk alone"...
Hjertelig takk Wilhelm, jeg er heldigvis så heldig og privilegert at det er flere som tar vare på meg ja...

Mvh
 

XLNT

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.05.2009
Innlegg
99
Antall liker
0
Jeg er takknemlig for at du introduserte oss, så jeg har noen gode minner å dele med deg. Jeg er så utrolig lei meg og synes det er fryktelig å bli minnet på at livet er så forgjengelig. Samtidig er det en viktig påminnelse om å gripe dagen og livet, ta vare på seg sjøl og hverandre. Dødens sorg og fortvilelse er baksiden av de gode minnene, husk på se på den siden også, selv om det er vondt.

Jeg lyser fred over hans minne.
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
XLNT skrev:
Jeg er takknemlig for at du introduserte oss, så jeg har noen gode minner å dele med deg. Jeg er så utrolig lei meg og synes det er fryktelig å bli minnet på at livet er så forgjengelig. Samtidig er det en viktig påminnelse om å gripe dagen og livet, ta vare på seg sjøl og hverandre. Dødens sorg og fortvilelse er baksiden av de gode minnene, husk på se på den siden også, selv om det er vondt.

Jeg lyser fred over hans minne.
Bare koselig det vettu, kjære gointa mi :) Ja, det er en kraftig påminnelse sånn sett.

Nuss
 

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Innlegg
1.886
Antall liker
120
Sted
Bergen
Varme tanker til deg DoMentor. Jeg har opplevd det samme selv for et par år siden. Småpratet i telefonen om kvelden og planla fiskemiddag dagen etter. Det ble ingen middag, for neste morgen var han borte. Jeg føler med deg. Du har et dypt sår nå, men det vil gro selv om det tar år. Ta vare på de gode opplevelsene dere hadde.

mvh Elektron
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Palmaris skrev:
Masse takk, du. Hmm, møttes vi i Renaissance Audio rommet på Hortenmessa for 2 år siden ? ? Roald spilte en cd av Steve Vai og du spurte hvor surround anlegget var... hihi ;) Masse takk for sist isåfall :)

Mvh
 

Music4all

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.04.2009
Innlegg
1.329
Antall liker
7
Elektron skrev:
Varme tanker til deg DoMentor. Jeg har opplevd det samme selv for et par år siden. Småpratet i telefonen om kvelden og planla fiskemiddag dagen etter. Det ble ingen middag, for neste morgen var han borte. Jeg føler med deg. Du har et dypt sår nå, men det vil gro selv om det tar år. Ta vare på de gode opplevelsene dere hadde.

mvh Elektron
Hjertelig takk for det du. Jepp, vet hvordan du følte og opplevde det ja, kondolerer masse tilbake.

Mvh
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Leit å høre, og en påminner om tilværelsens flyktighet. Viktig å bruke tid på venner og familie, for plutselig er de ikke der lenger. Minn de gode stunder, for resten kan du ikke gjøre noe med. Og skap nye minneverdige stunder med de som fortsatt er her.

[video]kNaCMhF2mfo[/video]
 

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Innlegg
25.994
Antall liker
51.603
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
78
Kondolerer,jeg kjenner jo ikke deg og din venn !
Men jeg mistet min bestekompis i en ulykke for noen år siden og det var vondt.
Tenker mye på han ennå og savner han.

Mvh

Ove
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.560
Antall liker
7.882
Torget vurderinger
0
Kondolerer. Min dypeste medfølelse.
 

Torja

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.03.2008
Innlegg
2.337
Antall liker
974
Uff da, alt for ung. Kondolerer.
 

Designeren

Bransjeaktør
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
240
Antall liker
54
Torget vurderinger
1
Det var utrolig trist å høre SI. Ta godt vare på hverandre i sorgen.
Tenker på dere!

Mvh.
Roald.
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.276
Antall liker
227
Torget vurderinger
1
Har oplevd det samme :'( og det er ufattelig trist, og det river i hjertet!

Kondolerer

Destiny.. :'(
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Kondolerer så mye DoMentor! Jeg mistet kameraten min i en "ulykke" på fredag morgen, så jeg vet akkurat hvordan du har det akkurat nå. Ta vare på de gode minnene av ham.
Fryktelig trist :'(

Mvh
Lars
 
Topp Bunn