Joda, har det, null problem det. Men f*@ka opp noe j

#-g når jeg begynte å skulle dra det litt lenger å bytte de to meget spinkle kablene som gikk fra printkort og under drivverker til digitalutgang. I etterpåklokskapens navn burde jeg ha gitt f..n å bare byttet til bnc pluggen og ting hadde vært greit. Men den gang nei, opp med drivverk, lodde av de tynne ledningene og lodde tykk 75 ohm belden kabel, på med drivverk og strøm, joda, plata leses og alt virker greit, men AN dacens grønne led knitrer og gir ulyd som bare det og låser hvertfall ikke signalet...
Så opp med skiten (små arg nå

) og finner at jeg muligens har hatt for sterk varme og svidd kretskortet litt

...prøver å relodde men samme resultat, sjekker likevel at alt ellers fungerer som det skal noe det heldigvis gjør...
Var nok litt overivrig og overmodig denne gangen, var bittesmå loddepunkt, de minste jeg har sett og out of my league, men er en erfaring rikere.
Har ikke gitt opp å få det til enda, men med skoleferie, eldste barnet/dattera begynte i første i dag og kona som har jobbet mye så har jeg ikke hatt overskudd tid til det... Blir lettere nå fremover. Har uansett startet jakten på nytt drivverk, vurderer Emotiva sitt, rimelig og har fått meget gode omtaler, er egentlig slot loaden jeg er skeptisk til. Emotivaen gir jo også mulighet for aes/ebu, xlr digital tilkobling til dac...
Kan sende deg bnc pluggen i retur om du vil...ble ikke helt som tenkt denne gang