Midgards nye høyttalere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • B

    Back_Door

    Gjest
    J.Finvaag skrev:
    Pug-Nose skrev:
    Har jeg forstått det riktig dersom Back_Door har kjøpt et par Midgard Audio Gaia, dette for at Snickers skal ha kapital nok til å faktisk bygge høyttaleren?
    Og at det er Back_Door sine fremtidige høyttalere som har vært med på messen i Horten?
    har vel forstått det slik at det er pga back-door systemet ble bygd, da det var han som bestilte det ? stemmer ikke det ?
    Dette er helt riktig.

    Jeg støtter norsk produktutvikling med et svært ambitiøst mål, samtidig som jeg selv får et anlegg etter egne preferanser og prioriteringer. Anlegget er ikke å anse som ferdig levert før det spiller optimalt hjemme i min egen stue.
    Hadde man tittet nede på den venstre glassvangen, ville man sett mitt navn inngravert i glasset. ;)
     
    T

    theStig

    Gjest
    J.Finvaag skrev:
    Pug-Nose skrev:
    Har jeg forstått det riktig dersom Back_Door har kjøpt et par Midgard Audio Gaia, dette for at Snickers skal ha kapital nok til å faktisk bygge høyttaleren?
    Og at det er Back_Door sine fremtidige høyttalere som har vært med på messen i Horten?
    har vel forstått det slik at det er pga back-door systemet ble bygd, da det var han som bestilte det ? stemmer ikke det ?
    Og nettopp på denne måten blir mange high-end produkter skapt!
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.955
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    det viktigste er at oppdragsgiver får det han ønsket seg
    en bi-effekt er at konstruktøren , ved å lage et godt produkt,får økonomisk frihet til å fortsette
    IMO
    Mvh
    Leif
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.235
    Er Gaia ment å dekke behovet som oppstår når Cervin Vega-gutta vinner i Lotto? ::)
     
    B

    Back_Door

    Gjest
    BT skrev:
    Er Gaia ment å dekke behovet som oppstår når Cervin Vega-gutta vinner i Lotto? ::)
    Vel, det er ikke nok å vinne i lotto. De bør samtidig ha kommet til den erkjennelse at det ikke BARE er bass som betyr noe.. Gaia flytter mer luft enn noe annet system jeg kjenner til. Samtidig er målsettingen at det skal gjengi HELE frekvensområdet så riktig som mulig ;)
    Jeg ser frem til en live konsertfølelse i stua, som virkelig store høyttalere kan ha en helt spesiell evne til å klare.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Skjønner jo at man må bestille "time" hos deg til sommeren :)
    Gratulerer igjen med noen flotte HT's som jeg desverre ikke fikk hørt på messa.

    /jan
     
    B

    Back_Door

    Gjest
    JanR skrev:
    Skjønner jo at man må bestille "time" hos deg til sommeren :)
    Gratulerer igjen med noen flotte HT's som jeg desverre ikke fikk hørt på messa.

    /jan
    Jeg håper da inderlig ikke at vi må vente helt til sommeren, før det er presentabelt.. ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Back_Door skrev:
    JanR skrev:
    Skjønner jo at man må bestille "time" hos deg til sommeren :)
    Gratulerer igjen med noen flotte HT's som jeg desverre ikke fikk hørt på messa.

    /jan
    Jeg håper da inderlig ikke at vi må vente helt til sommeren, før det er presentabelt.. ;)
    Hehe la oss ikke håpe det.Tenkte at folk sto i kø hjemme hos deg utover høst/vinter/vår.Til sommeren er det nok rolig blitt og da ;)

    /jan
     
    O

    omholt

    Gjest
    Kom over et bilde av Capri 22 som ble vist på en messe i Sverige i fjor. Siden den gang har de vært tyst om disse spennende høyttalerne. Håper det nærmer seg lansering snart.

     

    roffe

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.677
    Antall liker
    6
    Dessverre tror jeg nok at messa i Stockholm avslørte noen svakheter på Capri-prototypen som Midgard ville rette opp. Det omfatter blant annet bytte til nye elementer, og da er det mye som må tunes og designes på nytt.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn