Gjentar bare hva jeg skrev der.
Bx skrev:
Men jeg tror Alek vant fordi han var den som trivdes best på scenen.
Mange har snakket om "magi" og "spontanitet".
Jeg tenker sånn at denne Rybak faktisk har sine musikalske talenter og er egentlig en ganske flink fyr, på grensa til det mange vil kalle et "vidunderbarn".
I egenskap av å være "vidunderbarn" så kommer man ikke nødvendigvis så langt. Apparatet rundt fidler-Alex ser potensialet og forteller steg for steg vår kjære wonderboy hva han skal gjøre. Trenger ikke se mer enn tre sceneopptak, for å "avsløre" hele greia. Hvor mye "spontanitet" og "magi" ser dere? Ikke en pøkk. Vårt "vidunderbarn" har med vidunderbarnets autistiske egenskaper catchet på første forsøk ethvert "velmenende" og forklarende grep fra apparatet rundt seg. En velfungerende moneymaker, i disse pirattider. Den onde siden av den forhatte platebransjen gnir seg i hendene og hi-enderne på HFS gir seg ende over, siden det er det beste de har hørt siden Pink Floyd og Dire Straits. (fyll gjerne inn band dere syns mangler)
Dere blir lurt, dere tror dere ser noe genuint ekte i mgp-sammenheng, og verden vil jo selvsagt bedras.
Jeg melder meg ut, nei ikke fra HFS, dere blir ikke kvitt meg så lett, men fra dette våset om MGP.
God kveld. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*