MGP Hallo Moskva!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
MGP Hallo Norge!

Elektron skrev:
Ludo skrev:
oddgeir skrev:
Han lander på ENGM kl 1100 i morgen. Bestill taxi med en gang.
Du kan like gjerne kalle det OSL ;)
Kl 11.00 = 23.00. Så slipper dere å vente i 12 timer ;D ;D ;D
Hmm, de har mye godt øl der oppe, så det er ikke uten videre en bakdel å komme tidlig. 8)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.726
Denne fortjener vel å repeteres. ;D

U

utgatt60135

Gjest
Synnøve Svabø klarte å ødelegge sendingen med tidenes værste kommentering. Dessverre tok irritasjonen overhånd på slutten.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.049
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
hel-elt skrev:
Håper korpsene har øvd på denne! vi vil høre i togene i morgen!!!
Done!
Og er allerde fremført på konserter (25.04 og 26.04) i Balkan versjon med dertilhørenede tempo.
DET funket sabla bra på den låta 8)

gismo

Finnskogen❤️
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
45.563
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
22
Lyngen skrev:
Synnøve Svabø klarte å ødelegge sendingen med tidenes værste kommentering. Dessverre tok irritasjonen overhånd på slutten.
Engasjerte kvinnfolk er no hærk ;)
Men akk....i denne gledesstund tilgir vi vel det meste ???

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Lyngen skrev:
Kjærringa er jo selvopptatt at det halve kunne vært nok...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
BT skrev:
Denne fortjener vel å repeteres. ;D

Nå blir vi jo ikke kvitt den derre fyren resten av 2009 -jeg gruer til fortsettelsen av dette...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Ludo skrev:
Har ikke Svensk TV her... Men Fru Svabø kunne godt holdt kjeft, makan til usakelig møl... Det er jo nesten like ille som han lille gollumen fra nord!
Svabø bør tie stille. Dessuten, foretrekker jeg han Jostein Pedersen. Og han er ikke akkurat helt liten...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Men det var jo litt skøy at vi vant i disse finanskrise tider. Jeg føler det svir i lommeboka med tanke på NRK lisensen allerede...

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.421
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
bjornh skrev:
Ludo skrev:
Har ikke Svensk TV her... Men Fru Svabø kunne godt holdt kjeft, makan til usakelig møl... Det er jo nesten like ille som han lille gollumen fra nord!
Svabø bør tie stille. Dessuten, foretrekker jeg han Jostein Pedersen. Og han er ikke akkurat helt liten...
Tenkte mere på han homseduden... Noen kan sikkert kalle han for 'pain-in-the-ass', men jeg tror uansett han er litt mindre slitsom enn Synøve Svabø på MGP...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Hun er så jæ... selvopptatt. Savnet Pedersen jeg.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.726
Jeg er enig i at Svabø gjorde en grusom jobb. Derfor passet hun ypperlig til Grand Prix.

Master Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
08.07.2006
Antall liker
1.510
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
0
Svabø/BT: Hehe, det handler jo alt om underholdning - helt enig!.
Fantastisk kveld, fantastisk karisma på vår kjære Askeladd :D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Ludo skrev:
bjornh skrev:
Ludo skrev:
Tenkte mere på han homseduden... Noen kan sikkert kalle han for 'pain-in-the-ass', men jeg tror uansett han er litt mindre slitsom enn Synøve Svabø på MGP...
Flufferen til Rybak??

C

Cyber

Gjest
Svabø hadde noen gullkorn, men ble for mye etterhvert. Jeg kunne godt likt å høre et par ord fra programlederne også, engelsken var absolutt forståelig på poengivningen ihvertfall. :)

Flott show dog, og mye helt ok musikk og fin underholdning, jeg gidder ikke være negativ bare for negativitetens skyld.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.279
Torget vurderinger
1
diamond73 skrev:
Svabø/BT: Hehe, det handler jo alt om underholdning - helt enig!.
Fantastisk kveld, fantastisk karisma på vår kjære Askeladd :D
Enig, enig, enig. Man må ta det for "hva det er". Hele greia.

audiomur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2005
Antall liker
6
Grumpy skrev:
Uansett ....å vinne er STORT!

I GP-sammenheng, var det postivt med jevnt bedre låter enn på mange år.
GP-showet var bra, men hadde vært enda bedre uten en særdeles slitsom Synnøve. Det må ha vært flaut å høre på for alle NRK-ansatte. Vi hører neppe én GP til bli kommentert av en som heter Synnøve.

Gratulerer og riktig GOD 17.mai til alle.

Mvh
Jan P.
Tøffel!

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Vi blir riktig så stolte nordmenn når vi vinner noe da ;D -typisk norsk å være god, har jeg hørt... ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Er det bare meg, eller forsvant det "plutselig" en eurosong-tråd nå nettopp?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Gjentar bare hva jeg skrev der.

Bx skrev:
Men jeg tror Alek vant fordi han var den som trivdes best på scenen.
Mange har snakket om "magi" og "spontanitet".

Jeg tenker sånn at denne Rybak faktisk har sine musikalske talenter og er egentlig en ganske flink fyr, på grensa til det mange vil kalle et "vidunderbarn".
I egenskap av å være "vidunderbarn" så kommer man ikke nødvendigvis så langt. Apparatet rundt fidler-Alex ser potensialet og forteller steg for steg vår kjære wonderboy hva han skal gjøre. Trenger ikke se mer enn tre sceneopptak, for å "avsløre" hele greia. Hvor mye "spontanitet" og "magi" ser dere? Ikke en pøkk. Vårt "vidunderbarn" har med vidunderbarnets autistiske egenskaper catchet på første forsøk ethvert "velmenende" og forklarende grep fra apparatet rundt seg. En velfungerende moneymaker, i disse pirattider. Den onde siden av den forhatte platebransjen gnir seg i hendene og hi-enderne på HFS gir seg ende over, siden det er det beste de har hørt siden Pink Floyd og Dire Straits. (fyll gjerne inn band dere syns mangler)

Dere blir lurt, dere tror dere ser noe genuint ekte i mgp-sammenheng, og verden vil jo selvsagt bedras.

Jeg melder meg ut, nei ikke fra HFS, dere blir ikke kvitt meg så lett, men fra dette våset om MGP.

God kveld. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.596
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
ErosLoveking skrev:
Er det bare meg, eller forsvant det "plutselig" en eurosong-tråd nå nettopp?
I så fall på tide. Mesteparten fra i kveld kan skrotes, spør du meg !

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.724
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
Jeg lurte en stund på hvorfor jeg led meg gjennom en 8 siders mgp tråd helt til jeg så denne.
Tusen takk.
Jeg har sagt det tidligere i denne tråden og jeg sier det igjen, danskebåtversjon av Beirut. Huttetu !

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.898
ErosLoveking skrev:
Den onde siden av den forhatte platebransjen gnir seg i hendene og hi-enderne på HFS gir seg ende over, siden det er det beste de har hørt siden Pink Floyd og Dire Straits. (fyll gjerne inn band dere syns mangler)

Dere blir lurt, dere tror dere ser noe genuint ekte i mgp-sammenheng, og verden vil jo selvsagt bedras.
Du klarer da å smøre tjukkere på enn dette???

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.897
Sted
Oslo
Bx skrev:
ErosLoveking skrev:
Den onde siden av den forhatte platebransjen gnir seg i hendene og hi-enderne på HFS gir seg ende over, siden det er det beste de har hørt siden Pink Floyd og Dire Straits. (fyll gjerne inn band dere syns mangler)

Du klarer da å smøre tjukkere på enn dette???
Selvsagt.

gismo

Finnskogen❤️
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
45.563
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
22
cybervision_ skrev:
Flott show dog, og mye helt ok musikk og fin underholdning, jeg gidder ikke være negativ bare for negativitetens skyld.
Sier meg helt enig Cyber ;)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Typisk norsk å være vanskelig..! ;)

Boe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2005
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
Gjentar bare hva jeg skrev der.

Mange har snakket om "magi" og "spontanitet".

Jeg tenker sånn at denne Rybak faktisk har sine musikalske talenter og er egentlig en ganske flink fyr, på grensa til det mange vil kalle et "vidunderbarn".
I egenskap av å være "vidunderbarn" så kommer man ikke nødvendigvis så langt. Apparatet rundt fidler-Alex ser potensialet og forteller steg for steg vår kjære wonderboy hva han skal gjøre. Trenger ikke se mer enn tre sceneopptak, for å "avsløre" hele greia. Hvor mye "spontanitet" og "magi" ser dere? Ikke en pøkk.
Litt tull og tøys her fra Eros, dette er fakta:

I 2007 fikk Rybak Norsk teaters debutantpris for hovedrollen i Spelemann på Taket på Oslo Nye Teater:

Årets debutant

ALEXANDER RYBAK

Sin unge alder til tross – han har nettopp fylt 21 år – har Årets debutant allerede rukket å vinne konkurranser, motta priser, delta på festivaler og turnere i inn- og utland. Han kommer likevel inn under kategorien «debutant», fordi han hittil ikke har market seg på teaterscenen. Dét gjorde han for første gang i vinter, i en rolle der han foruten å briljere musikalsk, imponerte og sjarmerte med sin spontane spilleglede og sitt utrolige sceniske nærvær. Årets debutant er ALEXANDER RYBAK for hans innsats som Spelemannen i Spelemann på taket, Oslo Nye Teater, våren 2007.

Vedlegg

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
13.492
Sted
Holmestrand
Birdman skrev:
"Alle" her tilsynelatende hater MGP. Allikevel har vi tre tråder gående om MGP.
Nettopp. I gamle dager var det tomt på Club 7 til MGP var ferdig....

C

Cyber

Gjest
Ellers må jeg legge til at hu Ewen som sang for Storbritania var ramgod, for noen piper i den halsen. Jeg var mektig imponert.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.278
På tide at noen begynner å høre på musikk istede for å lytte på anleggene sine. Når en surmaget, pianospillende halvgammel syngedame er referanse så skjønner jeg jo at man blir litt perpleks over å få høre og se en spilleglad og dyktig unggutt.

;D

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Norge tok "storeslem". Først med Black Sheeps og så med Rybak. ;D

Topp Bunn