Men selvsagt!Dere forventer altså helt seriøst at brudgommen i stort bryllup skal passe på hvor mye gjestene drikker, og hva de foretar seg ute i åkeren?Nettopp, skjønner han ikke at det faktisk slår tilbake på ham selv når så unge personer ble skjenket snydens i hans eget bryllup? Jeg lar meg aldri slutte å forundre over hvor lite slike personer skjønner av hva som kan bite dem i baken noen år i etterkant, og ikke minst hvor lite de forstår av hvordan de skal takle saken når den først kommer og biter dem bak. Selv jeg, som ikke har noen framskutt posisjon, vokter min egen adferd i det offentlige fordi jeg har den lille lederposisjonen som jeg har. Hadde jeg hatt høyere ambisjoner så hadde jeg voktet meg selv enda bedre. Jeg rett og slett skjønner ikke hvorfor disse personene gjør slike ting som er så uforenelige med det å være toppolitiker. Gjør du ting som ikke tåler å bli satt søkelyset på så bør du ikke søke for framskutte roller, så enkel er den saken i mine øyne. Dumhet, og jeg har liten tillit til deres gangsyn hver gang jeg leser om slikt.Jeg sier som Deph; la menneskene knulle av hjertens lyst.
Grandesaken blir en sak ikke så mye grunnet knullet, men hvordan aktørene involvert i vellysten i ettertid beskriver penetreringshendelsen. Trur eg. (Noe som ikke forhindrer at den samme sak utført av en aktiv ekstremitet tilhørende en politisk frontfigur nok ville bli ansett annerledes. Ho Trine ville kunne kommet unna om hun bare hadde smilt og sagt at det var megen attrå ved det hele.)
Nå kjøres det hele i tillegg fordi visse folk har en politisk agenda; «umoralen» i det hele er bare et vikarierende motiv. Og Trine faller ikke grunnet stor drift, men feilaktig prat i ettertid.
Dog; det bryllupet må har vært spesielt - selv gitt trønderske målestokker; Borten-gutten burde gi en nærmere forklaring på hvilke fester han står som arrangør for. Er det en mann vi kan ha tiltro til?
Det er jo like greit at kjerringa venner seg til at hun ikke lenger er PRI 1 nå når de faktisk er gift!
Det får da virkelig være måte på hva koner skal kunne forvente seg!