Merkelig problem med Chrome på Android.

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.495
Antall liker
9.222
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Bruker et Samsung nettbrett med Chrome, (bruker det i liggende modus og normal side visning her på Sentralen) det fungerer aldelese glimrende, men nå har jeg støtt på et merkelig problem. I tråden "Spaceworld/Soundgarden konkurs" får jeg ikke frem side 10 uansett hva jeg gjør. Når side 11 kom så kommer jeg inn der, har også innlegg der. Men side 10 er fortsatt umulig å få frem.
Jeg har restartet nettbrettet.
Jeg har tømt cahche, historikk.
Jeg har stoppet appen.
Ingenting av dette hjelper.
Hittil er det kun side 10 i nevnte tråd som er slik.

Løsningen har vært å bruke Samsungs egen nettleser på nevnte brett, det går fint.
Chrome på PC går også bra.
Tenkte dette kan være greit å nevne, er det noe spesielt med side 10 i nevnte tråd som chrome i android ikke liker ?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Jeg har sett på saken, men her er det ikke enkelt å forstå hva som forårsaker dette. Kanskje browseren din sensurerer side 10 pga noe støtende innhold, hehe. Jeg har ingen forklaring, og sikkert noe jeg overser, men du er den eneste som har meldt inn dette problemet, og det kan være noe lokalt.

Mvh
Høvdingen
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.202
Antall liker
8.965
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Sjekket med både telefon og nettbrett her. fungerer uten problem i Chrome.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.495
Antall liker
9.222
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Har nå prøvd chrome på min Samsung telefon, det går fint å komme inn på side 10. Sitter hjemme, er på samme nettverk som nettbrettet. Hmm. Da må feilen ligge i nettbrettet, men det er virkelig en merkelig feil.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Det er sikkert en eller annen forklaring, men ofte kan det være en bagatell som er vanskelig å finne. Hvis det kun gjelder den ene tråden, så spiller det kanskje ikke så stor rolle.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.495
Antall liker
9.222
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.249
Antall liker
16.223
Sted
Østfold
Vel, det at linken endres må vel nesten være en respons fra databasen/nettstedet, og ikke noe nettleseren finner på, eller hva tror du Thomas?

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
834
Antall liker
413
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Har ihvertfall aldri hatt problemer når jeg bruker visning med 50 poster per side.
Synes det er passe lengde på siden(e), 100 poster blir for lang side for meg personlig.
Da blir det færre sider å vise, og samtidig mulig å finne tilbake til enkeltposter, hvis en vil det.

Dette er jo veldig enkelt å endre på «Generelle innstillinger».
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.495
Antall liker
9.222
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Har ihvertfall aldri hatt problemer når jeg bruker visning med 50 poster per side.
Synes det er passe lengde på siden(e), 100 poster blir for lang side for meg personlig.
Da blir det færre sider å vise, og samtidig mulig å finne tilbake til enkeltposter, hvis en vil det.

Dette er jo veldig enkelt å endre på «Generelle innstillinger».
Det der har jeg ikke rørt, min nettleser viser 20 innlegg pr. side.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Mmm, det var verdt et forsøk, og jeg tenker jeg sender en email til vBulletin som har laget selve forum-motoren. Kanskje de har noen tanker, men det hadde hjulpet om evnt. andre opplever det samme. Hvis ikke så er jeg redd for at svaret blir at de vil anse det som et lokalt problem, men sier ifra hvis jeg finner ut noe.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.495
Antall liker
9.222
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Mmm, det var verdt et forsøk, og jeg tenker jeg sender en email til vBulletin som har laget selve forum-motoren. Kanskje de har noen tanker, men det hadde hjulpet om evnt. andre opplever det samme. Hvis ikke så er jeg redd for at svaret blir at de vil anse det som et lokalt problem, men sier ifra hvis jeg finner ut noe.
Supert, greit å finne ut om sentralen har en bug eller om feilen ligger i mitt nettbrett. Og så er jeg nysgjerrig av natur og liker å finne ut av ting:)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.869
Antall liker
5.689
Torget vurderinger
1
Det er bra, for jeg fant aldri noen feil som kunne rettes på ;)
 

knarfar

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2014
Innlegg
2.440
Antall liker
2.320
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Jeg har også vært borti denne snodigheten, men siden jeg ikke husker hvilken tråd og innlegg så...
Da er det i hvertfall nevnt. :)
 
Topp Bunn