Hvem er arkitekten da ? Sandmæl har jo bare uttalt seg ? ( meidehora !)Fosse skrev:Man trenger vel ikke ha arkitektfaglig bakgrunn for å skjønne at dette er direkte smakløst. (Men kjenner man til arkitekten bak styggedommen så blir man neppe overrasket). Håper det er flere enn meg som ser det vulgære og smakløse i dette! Ellers er det jo bare rett og slett slett, ikke bare banalt. Det siste kunne man jo tåle, om det fantes et snev av finesse over plan, detaljering og liknende. Dette er vel i beste fall byggeri, vulgært sådan.
Joda, bare bygg. Men arkitekten er en dott som har tegnet en babygitar.oddgeir skrev:La nå gutten få bruke pengene sine som han vil.
Det er vel fortsatt lov i dette landet eller?
Han er god til å synge, det holder for meg.
Sologitarister er alle damers drøm, det vet du da vel. 8)Komponenten skrev:Damemagnet?? Det var virkelig nytt for meg at damer var så opptatt av gitarer. Hvor mye dumt er det faktisk mulig å lire av seg før doktoren kommer...?
Og Elvis.....DYNAMIC1 skrev:Samme lurte jeg også på...Mannen holder stadig i en gitar men kan ikke si jeg husker det kom noen lyder fra den..
Ville heller satt han som gitarutøver i samme bås med avdøde Åge samuelsen han holdt også stadig på en gitar...
Den oppmerksomme leser vil se at jeg kun kommenterte Kompos postulat, og således ikke ofret Kurts eventuelle gitarferdigheter en tanke. 8)Pink_Panther skrev:Kurt sologitarist? Prææhæhæhæhæ!!! ;D
Ikke ilegg mannen ennå en ting han ikke kan.
Egentlig så var det hverken ditt eller Kompos innlegg jeg kommenterte, det er hele ideen bak hytten. Det var bare det at deres kommentarer kom beleilig.oddgeir skrev:Den oppmerksomme leser vil se at jeg kun kommenterte Kompos postulat, og således ikke ofret Kurts eventuelle gitarferdigheter en tanke. 8)Pink_Panther skrev:Kurt sologitarist? Prææhæhæhæhæ!!! ;D
Det er vel ikke så uvanlig å bruke gitaren som symbol, enten man er gitarist eller ikke.Pink_Panther skrev:Egentlig så var det hverken ditt eller Kompos innlegg jeg kommenterte, det er hele ideen bak hytten. Det var bare det at deres kommentarer kom beleilig.oddgeir skrev:Den oppmerksomme leser vil se at jeg kun kommenterte Kompos postulat, og således ikke ofret Kurts eventuelle gitarferdigheter en tanke. 8)Pink_Panther skrev:Kurt sologitarist? Prææhæhæhæhæ!!! ;D