Mener Kurts gitarhytte blir damemagnet

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.538
Jeg tipset en arkitektbekjent om dette, og han repliserte følgende:

"Jaha, det måste man seja, nu går det åt skogen"
Takk for tipset - Dette lover jo godt for fremtidig byggeri på viddene. Man kan f.eks. tydelig se for seg hvordan hytta til trommisen vil se ut, og det er klart, har man bare nok torv på trommene så glir dette fint inn i viddearkitekturen.

;D

Eller som P3s Are Sande Osen uttalte; Thomas "Rocco" Hansen skal også bygge seg hytte, formet som en... ;)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.464
Torget vurderinger
28
Man trenger vel ikke ha arkitektfaglig bakgrunn for å skjønne at dette er direkte smakløst. (Men kjenner man til arkitekten bak styggedommen så blir man neppe overrasket). Håper det er flere enn meg som ser det vulgære og smakløse i dette! Ellers er det jo bare rett og slett slett, ikke bare banalt. Det siste kunne man jo tåle, om det fantes et snev av finesse over plan, detaljering og liknende. Dette er vel i beste fall byggeri, vulgært sådan.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Yup. Kurt skulle jo liksom være så forbaska "folkelig". Well, he's not any more. Tipper har har hatt nesa litt for nært kokainfatet. Dekanas, dekadans.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.464
Torget vurderinger
28
Det som irriterer meg mest er at man på død og liv skal kombinere god økonomi og smakløshet.
Det ligger på sett og vis en trygghet i den dårlige råd, den tillater den slags vulgæriteter.

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
136
Torget vurderinger
2
OK...the clit trap...får dobbelt betydning nå :p

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.741
Torget vurderinger
3
Fosse skrev:
Man trenger vel ikke ha arkitektfaglig bakgrunn for å skjønne at dette er direkte smakløst. (Men kjenner man til arkitekten bak styggedommen så blir man neppe overrasket). Håper det er flere enn meg som ser det vulgære og smakløse i dette! Ellers er det jo bare rett og slett slett, ikke bare banalt. Det siste kunne man jo tåle, om det fantes et snev av finesse over plan, detaljering og liknende. Dette er vel i beste fall byggeri, vulgært sådan.
Hvem er arkitekten da ? Sandmæl har jo bare uttalt seg ? ( meidehora !)

Forøvrig en hån mot alle som noensinne har prøvd å tegne et hus, eller spille på en gitar.

Burde ikke hytta til den lille gnomen se ut som strupehode, eller et par lepper ? gitarist er han vel ikke.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.464
Torget vurderinger
28
Ser at jeg blingset litt der. Var altså ikke Sandmæl som tegnet. Det ble to under én og samme kam dette, slikt er effektivt.

HELT på linje med hvert ord i innlegget ditt superhkm.

K

kbwh

Gjest
Denne lekmannen gir sin tilslutning til Fosse og superhkms uttalelser. Denslags arkitektur er verdiløs.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Attpåtil ser det ut som en leketøysgitar.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
La nå gutten få bruke pengene sine som han vil.
Det er vel fortsatt lov i dette landet eller?
Han er god til å synge, det holder for meg.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
oddgeir skrev:
La nå gutten få bruke pengene sine som han vil.
Det er vel fortsatt lov i dette landet eller?
Han er god til å synge, det holder for meg.
Joda, bare bygg. Men arkitekten er en dott som har tegnet en babygitar.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Bløtkakehus av værste sort!
Men, men Nordmenn flest synes det jo er stas med bløtkakehus, karnapp og søyler. det er ihvertfall det jeg har lert av et halvt år med leting etter et velegnet ferdighus.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Damemagnet?? Det var virkelig nytt for meg at damer var så opptatt av gitarer. Hvor mye dumt er det faktisk mulig å lire av seg før doktoren kommer...?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Komponenten skrev:
Damemagnet?? Det var virkelig nytt for meg at damer var så opptatt av gitarer. Hvor mye dumt er det faktisk mulig å lire av seg før doktoren kommer...?
Sologitarister er alle damers drøm, det vet du da vel. 8)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.867
Kurt sologitarist? Prææhæhæhæhæ!!! ;D
Ikke ilegg mannen ennå en ting han ikke kan.

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Samme lurte jeg også på...Mannen holder stadig i en gitar men kan ikke si jeg husker det kom noen lyder fra den..

Ville heller satt han som gitarutøver i samme bås med avdøde Åge samuelsen han holdt også stadig på en gitar...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Pink_Panther skrev:
Den oppmerksomme leser vil se at jeg kun kommenterte Kompos postulat, og således ikke ofret Kurts eventuelle gitarferdigheter en tanke. 8)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.867
oddgeir skrev:
Pink_Panther skrev:
Den oppmerksomme leser vil se at jeg kun kommenterte Kompos postulat, og således ikke ofret Kurts eventuelle gitarferdigheter en tanke. 8)
Egentlig så var det hverken ditt eller Kompos innlegg jeg kommenterte, det er hele ideen bak hytten. Det var bare det at deres kommentarer kom beleilig.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Pink_Panther skrev:
oddgeir skrev:
Pink_Panther skrev:
Egentlig så var det hverken ditt eller Kompos innlegg jeg kommenterte, det er hele ideen bak hytten. Det var bare det at deres kommentarer kom beleilig.
Det er vel ikke så uvanlig å bruke gitaren som symbol, enten man er gitarist eller ikke.
Salige Teddy Nelson hadde et gitarformet svømmebasseng i hagen. Kult spør du meg. :D

Topp Bunn