Jeg teller slike bokser som en.
Jeg gjør det samme.Jeg teller slike bokser som en.
Liten tvil om at forholdet direkte/reflektert påvirker den ønskede kurve. Men en faktor jeg mistenker er årsaken til at så mange med dsp foretrekker boost i bunnen er mangelen på ukontrolerte topper man ofte finner i ukorrigerte oppsett.Jeg bryr meg veldig, for dette er tema for DIY bygging i 2026. Jeg tror kurven henger nøye sammen med direktivitet, men må bygge og måle litt først.
Ja, da er det vel bare løp og kjøp! Jeg har dem jo.![]()
Steely Dan UHQR | FINN-torget
Pga plassmangel vurderer jeg å selge ett stk fullt sett av Steely Dan Analogue Productions UHQR box set. Jeg har ett sett til i mitt eget "arkiv", som er enestewww.finn.no
Ekstrasett skader vel ikkeJa, da er det vel bare løp og kjøp! Jeg har dem jo.![]()
Men ca 1500,- plata er nå et godt kjøp. Sikkert noen av dere gjerrigknarker og fattiglapper som kan gå sammen. Ser at mange legger ut tårevåte historier på spleis om sultne kjæledyr og nedbrente jacuzzier. Verdt et forsøk gutar...Ekstrasett skader vel ikke![]()
Hadde jeg hatt nok penger så hadde jeg ikke lagt ut linken for å si det slik.Hadde det ikke vært vakuum på kontoen, hadde jeg kjøpt de alle![]()
Nå har toget uansett gått.Hadde jeg hatt nok penger så hadde jeg ikke lagt ut linken for å si det slik.
Jeg har nok av penger, men jeg har de albumene på Mp3 ( mer praktisk format) du kan laste de ned av meg ?Hadde det ikke vært vakuum på kontoen, hadde jeg kjøpt de alle![]()
MP3? Hva er det noe nytt og spennende?Jeg har nok av penger, men jeg har de albumene på Mp3 ( mer praktisk format) du kan laste de ned av meg ?
Å du følger ikke med i tidenMP3? Hva er det noe nytt og spennende?![]()
Den der har faktisk jeg også. Men på ordinær mofi. Det er lenge siden jeg har spilt den. Men mener den skal være ålreit.Har tosken noen av den gamle skolen UHØR presser? Eksemplarisk lyd her skal sies! men ikke minst greie, litt for mye tivoli, bossanova stil.
Vis vedlegget 1170904
Vis vedlegget 1170905
Nope, samler kun på AP.Har tosken noen av den gamle skolen UHØR presser? Eksemplarisk lyd her skal sies! men ikke minst greie, litt for mye tivoli, bossanova stil.
Vis vedlegget 1170904
Vis vedlegget 1170905
Jepp, eller streame. Ingen vits å kaste bort penger på vinyl om man ikke har platespiller.Hvis en må høre på dette er det jo bare kjøpe cd. Den er helt fri for lesping og esser
Foreløpig..Nope, samler kun på AP.
Ikke Aja på cdHvis en må høre på dette er det jo bare kjøpe cd. Den er helt fri for lesping og esser
Det er nok bare Herr shy som ikke har nok oppløsning i anlegget til å kunne avsløre lespingen til FaganIkke Aja på cd![]()
Samme problemet på CD......Ikke Aja på cd![]()
Hører man ikke feil, så ligger feilen der ett eller annet sted.Nå må dere bruke året 2026 til å få stilt inn lyden slik den skal være![]()
Akkurat der problemet erHører man ikke feil, så ligger feilen der ett eller annet sted.
Da bør du virkelig justere riggen!men usikker på om han egentlig gjør det
Skaplesper?Da bør du virkelig justere riggen!Det er allment kjent. Bare hør på intervjuer av ham. Den er ikke konsekvent, men den er der.
Ja akkurat som på platenDa bør du virkelig justere riggen!Det er allment kjent. Bare hør på intervjuer av ham. Den er ikke konsekvent, men den er der.
Registrerer at du har begynt å dele familiens seksuelle preferanser. Forsovet greit det, selv om jeg ikke ville gjort det på et åpent forum, og hvordan du brukte Pro Jects vaffelpresse på den skeive vil jeg helst ikke viteFlinkis tubablues og fusion
Finner alltid noe hos @jorwed_ Og så fikk jeg testet Pro Jects vaffelpresse på en skeiv en hjemmfra
Av andre vinylnyheter. De 11 skivene jeg fikk lurt inn i en pakke, er i rute