Ja, du kan vel umulig komme med noe verre enn de to før deg? Kanskje se etter noe på IKEA?Ikke hold pusten, men jeg kommer nok snart med tips jeg også!
Lader tipskanonen jeg ogsåIkke hold pusten, men jeg kommer nok snart med tips jeg også!
Det er ikke rommet det står på nå … men øreneLitt kalibrering
Siden jeg har ommøblert var det greit å legge disse endringene inn i Nova. I tillegg gjør jeg forsøk med 2 kanals stereobass og monokoblet i tillegg til den 4 kanals stereo, som jeg har kjørt til nå. Hovedgrunnen til at jeg tester ut litt enklere sub koblinger er at jeg har opplevd noen faseproblemer med 4 kanaler bass, hvor en eller flere av kanalene opptrer uventet når jeg tester ut forskjellige targets eller settings.
Stereo 4ch
Vis vedlegget 1159716
Stereo 2ch
Vis vedlegget 1159717
Mono
Vis vedlegget 1159712
Ut i bassenget med deg, der burde tempen være passende for å kjøle deg ned.Nei, nå klør det så jævli i kjøpelysten at jeg tar meg i å se på kabler!![]()
Read it and weep Balle.Det er ikke rommet det står på nå … men ørene![]()
There. Fixed it.Nei, nå klør det så jævli i kjøpelysten at jeg tar meg i å se på kabler!![]()
Om Trump hadde interessert seg for haifai, så ville den vært perfekt. Tipper Y.M.C.A låter fett på den derThere. Fixed it.
Vis vedlegget 1162215
Gratulerer! Du er kvalifisert til Tooles lyttekorps. Skulle tro du var 23 år. Jeg får si som Ørelegen snart sa til meg for 5 år siden da han sjekket min knekkede nese og ørevoks .» Det blir bare værre heretter «
Dette er så tett på perfekt som det kan bli. Litt misunnelig og tar ikke sjansen på en test selv. Tror det hadde vært en effektiv demper på humøret
Jeg fastholder på at hørsel er relativ. Det er hjernen du hører med og den er en langt bedre prosessor enn all verdens ALer og Trinnover. Du har trent persepsjonen i årevis og "hører" derfor bedre enn 15 åringer og uinteresserte.Dette er så tett på perfekt som det kan bli. Litt misunnelig og tar ikke sjansen på en test selv. Tror det hadde vært en effektiv demper på humøret![]()
God med litt trøst på morgenen når ryggen har gått litt i lås igjen. Bare litt, skal ut å skifte til pigghjul og det skal å helt fint.Jeg fastholder på at hørsel er relativ. Det er hjernen du hører med og den er en langt bedre prosessor enn all verdens ALer og Trinnover. Du har trent persepsjonen i årevis og "hører" derfor bedre enn 15 åringer og uinteresserte.
Samme her.Alderen preger mine ører også det ser jeg på audiogrammet..Men jeg hører vitterlig ting hvor audiogrammet viser tydelig tap.
Jeg synes det låter veldig bra i Hifi-katedralen!! Ikke for mørkt ihvertfall!Men ikke vær i tvil. Jeg bruker mer enn gjerne min ungdommelige hørsel som argument i diskusjoner.Særlig om noen opplever lyden i Grotta for mørk! Kan jo ikke tilpasse oppsettet til en gjeng tunghørte fossiler.
![]()
Lyden er nok ganske annerledes nå, enn sist gang du var her. Gammel target fremstår nå som anemisk i mine ører.Jeg dynes det låter veldig bra i Hifi-katedralen!! Ikke for mørkt ihvertfall!![]()
Selv har jeg perfeksjonert selektiv hørsel i over 40 år.
Mangler den i samlingen. Den må på plass
Jeg startet når jeg var noen mnd.Du er vel knapt 40 så da startet du tidlig…
Men ikke vær i tvil. Jeg bruker mer enn gjerne min ungdommelige hørsel som argument i diskusjoner.Særlig om noen opplever lyden i Grotta for mørk! Kan jo ikke tilpasse oppsettet til en gjeng tunghørte fossiler.
![]()
Synes jo du er spreking da...Finnes det noe annet enn fossiler i denne hobbyen?
Synes jo du er spreking da...![]()
Hva er galt? Mener og huske den jeg hadde var god jegLitt skuffende pressing i grunn...![]()
Veldig ujavn, lite fylde, kryr av sibilanter.Hva er galt? Mener og huske den jeg hadde var god jeg![]()
Det står på coveret....... "Half Speed Mastered".Veldig ujavn, lite fylde, kryr av sibilanter.![]()
Ja, sånn er det. Men den har samleverdi og den er min. Har standardpressingen fra epic også, kanskje en tanke jevnere, men min har litt klikk&pops.Det står på coveret....... "Half Speed Mastered".
Ikke alle fra den generasjonen, som var like bra.
Opplever det samme med min Supertramp Half speed mastrede "Crime of the Century".
Standard pressing mye bedre![]()
Det var ikke en invitasjon til å skryte av blåsærgrafene dine.Hopp over i alphamales tråd, han liker sånt.
![]()