Finnes det noe kjekkere enn å hamstre plater? Litt rart med 3D label på en monoplate?
Egentlig ikke. Hadde denne lenge, den er mono og het Radionette Studio 3D...Litt rart med 3D label på en monoplate?![]()
Alt jeg lærer på mine eldre dager
Er det tysk for rock suger?Åhh, der kom endelig en av favorittlåtene mine fra Kraftwerk - Ruckzuck![]()
Kommet deg ut av fosterstilling ser jeg. Faen rene @parafinoksen 2.0 i vittigheter...Er det tysk for rock suger?
Jepp. Litt tørr i dag. Skal stramme meg oppKommet deg ut av fosterstilling ser jeg. Faen rene @parafinoksen 2.0 i vittigheter...![]()
Mer hjelp til selvhjelpIkke gjør det for min skyld...![]()
Ja das geht ruckzuck.Faen, tørr den og
Jeg tror jeg gikk tom på julebordet på fredagBare å fortsett med tørr understatment @Sevald !!![]()
Dette unge mann ville garantert ikke gjøre seg vekk i GrottaJeg har liksom ikke hørt noen høyttalere som passer mitt øre bedre. Ikke sett noen som visuelt tilfredsstiller heller. Elektrostater har blitt et tema, kanskje ikke for Grotta, men stua oppe. Men så satt jeg å tenkte litt da.... Kan hende det var en dum tanke. Takk for tips!
Bare hyggeligTakk power, de så jo fantastiske ut og er sikkert vel så fantastiske lyd formidlere for mange.
Men må dessverre si at raggen reiser seg på meg når jeg ser presentasjonen, både på hjemmesiden og hos PM Audio. Kanskje jeg nå fremstår som en filister, men når hverken produsent eller selger klarer å fatte seg i relativ korthet og komme til poenget, da ramler jeg av lasset. Jeg gir oppriktig beng i PMs livshistorie, han bør komme med data, pris og leveringstid.
Daniel Coen med sine Alsyvox høyttalere kommer garantert til Wien.Der se!Men 1360k er freskt. Da må jeg ta noen runder rundt og lytte på alternativene også. Da begynner jo det hele å minne om fysisk sport, som golf liksom.
Får håpe de stiller i Wien og jeg får tatt en lytt.
Å nei og neiDu vet du gir meg tips om noe jeg ikke etterlyste @PowerpointVet vi har tradisjon for det her på sentralen og jeg har lyst til å høre dem. Men jeg etterlyste faktisk elektrostater...
Ja, ikke bare villeder du meg på produkttype, du skal jaggu ha meg til å lyste på noe som koster det hvite ut av øya!Å nei og nei
Da skal jeg straks slutte med det.
Over ut fra kontoret i plankebyen.
Har han begynt med elektrostater?
Har han begynt med elektrostater?![]()
Til den prisen begynner han vel med hva som helstHar han begynt med elektrostater?![]()
Det har jeg jo alt..skal se d blir d neste?? Men noen heftige linjekilder kan da ikke bli feil?
Blir nok i konestua, med rør, etter oppussing.Sant d! Dette blir spennende å følge med på, om du går "al in" på elektrostater![]()
Blir nok i konestua, med rør, etter oppussing.![]()
quad-hifi.co.uk
en.wikipedia.org
Les dette:![]()
ESL 2912X
The ESL X concept began in 2019 as part of an intensive review of the QUAD Electrostatic manufacturing facility—a suite dedicated solely to the production of QUAD ESL loudspeakers. The ESL 2912X is the flagship QUAD electrostatic loudspeaker. Featuring an expanded six-panel design for increased...quad-hifi.co.uk
Har db 86; de trenger nok noen watt for å våkne…
![]()
Electrostatic loudspeaker - Wikipedia
en.wikipedia.org
Google kan jeg selv!Jeg er jo litt kjedelig, bytter sjeldent høyttalere. Men etter å ha hengt litt med @Rubyred har faktisk fascinasjonen av elektrostater våknet igjen. Quad låt veldig bra, men Tosken er glad i høyreiste konstruksjoner. Redd modellene tilgjengelige fra den fabrikanten er litt stutte. Panel på ca 2 m hadde vært tingen i Grotta.![]()
Så, så, ungemann!Blir nok ikke no Mc.
Les dette:
Google kan jeg selv!![]()
Ja, du kan vel umulig komme med noe verre enn de to før deg? Kanskje se etter noe på IKEA?Ikke hold pusten, men jeg kommer nok snart med tips jeg også!
Lader tipskanonen jeg ogsåIkke hold pusten, men jeg kommer nok snart med tips jeg også!