Vet ikke hvor dere er. Los er tilkalt, men jeg synker
Ligger lavt i terrenget i dag? Makan, voksne mennesket!Vet ikke hvor dere er. Los er tilkalt, men jeg synker
Satan. Har skrevet hos deg ogLigger lavt i terrenget i dag? Makan, voksne mennesket!![]()
Jeg slettet den PMen i går , så du skulle slippe å tenke på det ogsåSatan. Har skrevet hos deg og![]()
Ja, la oss få ham i fosterstilling!Jeg slettet den PMen i går , så du skulle slippe å tenke på det også![]()
Og du skal aldri drikke igjen?Er i fosterstilling, har vært der i hele dag.
Jepp. Flasken er korketOg du skal aldri drikke igjen?![]()
Så lenge han ikke fikk pådratt seg evig penis kløe så kan det ikke ha vært så ille . Han er på fylla ila 2 uker.Og du skal aldri drikke igjen?![]()
Bare hvis det hadde klødd, hvilken salve burde jeg brukt?Så lenge han ikke fikk pådratt seg evig penis kløe så kan det ikke ha vært så ille . Han er på fylla ila 2 uker.
Glem salve. Gni den inn med Yerka.Bare hvis det hadde klødd, hvilken salve burde jeg brukt?![]()
Den kløe jeg tenker på er det ingen salve som hjelpe kanBare hvis det hadde klødd, hvilken salve burde jeg brukt?![]()
Ja, har vurdert det titt og ofte, men ender på å ikke ha lyst. Prøvde det på Daisen og synes jeg alltid endte med å bruke utelukkende en av armene.Om jeg husker rett så har du en god del ulike pickuper. Ganske mange Ortofon?
Har du vurdert ekstra arm på Technicsen? Jeg vet, det ser mindre bra ut. Og med avtagbart headshell og kanskje også pickuper med omtrentlig samme høyde så slipper du muligens med vektjustering ved bytte?
Var bare nysgjerrig, det ser ut til å være en fin patent med ekstra armbord på Technicsen synes jeg.
Prisen man betaler for å leve og eldes.Brukket rygg? det hørtes jo ikke så bra ut
Velkommen over igjen og har jo også lyst til å høre hvor du er i landskapet.Jeg må bare si at jeg er svært fornøyd med både siste kalibrering og target. Nå har jeg skrudd det meste av ingrep tilbake til et minimum og føler at både bass og mellomtone fremstår som jeg ønsker!![]()
Jeg har absolutt tenkt meg over og velkommen er du alltid her. Var jo bare et steinkast unna med Purka på fergen.Velkommen over igjen og har jo også lyst til å høre hvor du er i landskapet.