Njæ, ikke helt min greie. Tenker egentlig du har brukt opp kvota fot dårlige forslag.Noe stort fra guttestreker kunne passet.
Njæ, ikke helt min greie. Tenker egentlig du har brukt opp kvota fot dårlige forslag.Noe stort fra guttestreker kunne passet.
Jeg er faktisk glad i kunst, så jeg ønsker jo å henge opp noe. Men har jo prioritert lyd og musikk, så har lite veggplass.Kan stappe så mye kunst en bare vil i Grotta, men for meg er de flotte komplimentene og vinylsamlingen kunst mer enn nok![]()
Skjønner hvor du vil. Lar Grotta bli sivilisertJeg er faktisk glad i kunst, så jeg ønsker jo å henge opp noe. Men har jo prioritert lyd og musikk, så har lite veggplass.![]()
Si ifra hvis du trenger tipsSkjønner hvor du vil. Lar Grotta bli sivilisertJeg har og lyst på mer bilder om ikke det blir kunst. Litt glad i foto og. Men sliter med veggplass jeg og. Vurdere en chill pyntestol med vinylen
![]()
Nei, linjalkunst snakker ikke til meg.Noe grafikk av Herman Hebler hadde vært kult. Kortreist kunst er det også.
Synes spiler kan være lekkert jeg, samme med USM Haller møbler. Problemet at det går inflasjon i det. Vi har stilbevisste karer som @Fosse og @Dire Wolf , så har vi en gjeng menn med null kreativitet og null interesse for interiør, som hiver seg over trender.Derfor du ikke liker spiler?![]()
Skjønner hva du menerSynes spiler kan være lekkert jeg, samme med USM Haller møbler. Problemet at det går inflasjon i det. Vi har stilbevisste karer som @Fosse og @Dire Wolf , så har vi en gjeng menn med null kreativitet og null interesse for interiør, som hiver seg over trender.![]()
Ja, alle de store gjorde det. De måtte jo ha til salt i grøten, sprit og prostituerte.han malte på bestilling
Bare folk som har huset sitt på hjul som kjøper indiske matter.Har ikke du teppe fra Persia? Eller er det India?
Da må jo dette passe inn.
Vis vedlegget 1157978
Vis vedlegget 1157979
Som begge har ?Synes spiler kan være lekkert jeg, samme med USM Haller møbler. Problemet at det går inflasjon i det. Vi har stilbevisste karer som @Fosse og @Dire Wolf , så har vi en gjeng menn med null kreativitet og null interesse for interiør, som hiver seg over trender.![]()
Begge har stil ja! Liker å se bilder fra hjemmene deres!Som begge har ?
Begge har stil ja! Liker å se bilder fra hjemmene deres!
Tusen takk, motoren. Bruker jo noen timer i døgnet der nede, så ønsker å gjøre det så trivelig som mulig.En virkelig vakker huleHa en strålende helg tosken
mvh
Tusen takk! Ja, signalbenken er en utfordring jeg tenker på, for jeg er ikke helt fornøyd.DET ble fint! Bra møblering, sosialt og kunst med farge på veggen. Kanskje ett verk over signalbenken/vinduet?
Du får ekstra stjerne for riktig benevnelse!Sexy Grotte![]()
Julius Cesar Hartmann, eller "Julebass" som vi kalla han, var sannsynlegvis det blakkaste menneske i bygda i si tid. Her er mange forteljingar, men det var ein snill mann. Mor mi spanderte mat på han av og til, og i 1953 malte han eit bilde ut frå eit fotografi ho hadde, eit vinterbilete, som er eit av stovemaleria mine.Ja, alle de store gjorde det. De måtte jo ha til salt i grøten, sprit og prostituerte.
Og der ga du maleriene provenance, det gir dem reell verdi.Julius Cesar Hartmann, eller "Julebass" som vi kalla han, var sannsynlegvis det blakkaste menneske i bygda i si tid. Her er mange forteljingar, men det var ein snill mann. Mor mi spanderte mat på han av og til, og i 1953 malte han eit bilde ut frå eit fotografi ho hadde, eit vinterbilete, som er eit av stovemaleria mine.
Eit anna maleri han har laga, var av hytta eg eig på 12 m2, ute på ein holme. Så har eg eit som syner utsikt ut Vanylvsgapet, ikkje langt frå der mora mi var under krigen, saman med besteforeldrene sine. Eit uvanleg maleri av klosterruinane på Selja heng her også, og endeleg eit nydeleg maleri over Nabben, der eg vaks opp.
Julebass sette barn på ei jente og stakk av til Amerika. Der lærte han seg kulissemaling, og jobba med dette, truleg også i Canada. Men faren (lensmannen) henta han heim. Han gjekk på jordbruksskule, men mistreivst med slikt, så han malte i staden.
Ei lita forteljing.
Julebass var (naturlegvis) alkis, men hadde altså dårleg råd, så han drakk Aqua Velva etterbarberingsvatn og lukta ikkje voskndt, sjølv om han drakk. Ein gong hadde han fått i oppdrag å male tre store maleri til ein hotellobby i Bergen. Han reiste håpefull med båten, og Bestefaren min ønskte han lukke til. Men etter eit par dagar kom han heim att. Han hadde sjølvsagt fått tak i drikke i Bergen, og vart kasta ut, utan å få omsetjing av maleria sine. Bestefar var på plass og sa at han skulle kjøpe desse maleria, men stilte som vilkår at han skulle male ei dame i nordfjordbunad inn på eitt av bileta, og ho kulle spele på lur. Julebass, som berre malte landskap ville ikkje dette, men måtte gje seg - han trengde pengane. I dag har bror min dei tre bileta. Og dame med lur står i bunad og lokkar på buskapen. Men ho snur ryggen til. Det var nok lettare å male enn andletet...
Hmm, må tenke litt...Skal vi byte mot platespelaren din?
Tusen takk!Nydelig hule som innbyr til senkede skuldre, og flott teppe! Foldnes utskremte er mer enn særdeles skeptisk til maleriet som prøves ut mellom høyttalerne. Det kan være flott å bryte med et blikkfang/noe «urolig/spennende» i uttrykket, men ikke mellom høyttalerne. My 5 cent![]()
Nå skal det være sagt, er begeistret for mye av Cluster, men har ikke hørt alt, så må nesten ta jobben en gangJeg tar meg av og til i å spørre meg selv hva det er jeg sitter og hører på, frivillig. Selvpining uten nytelse? Prøver jeg imponere noen? I så fall hvem? Bare tull.
Tusen takk!Smakfull og stilig grotteEt av de flotteste her på sentralen
Det er godt å høre! Kona venter vel snart på julebonusen, så regner med du videreformidler dyre gaver til oss som har vært snill i årTusen takk!
Mange tror kanskje godord preller av meg, men jeg suger dem til meg og noterer navn!![]()
Neste bonus kommer i mars og det er ikke sedvane å gi gaver utenom jul og bursdag, så det får bli neste. Hva ønsker du deg da?Det er godt å høre! Kona venter vel snart på julebonusen, så regner med du videreformidler dyre gaver til oss som har vært snill i år![]()