Njæ, ikke helt min greie. Tenker egentlig du har brukt opp kvota fot dårlige forslag.Noe stort fra guttestreker kunne passet.
Njæ, ikke helt min greie. Tenker egentlig du har brukt opp kvota fot dårlige forslag.Noe stort fra guttestreker kunne passet.
Jeg er faktisk glad i kunst, så jeg ønsker jo å henge opp noe. Men har jo prioritert lyd og musikk, så har lite veggplass.Kan stappe så mye kunst en bare vil i Grotta, men for meg er de flotte komplimentene og vinylsamlingen kunst mer enn nok![]()
Skjønner hvor du vil. Lar Grotta bli sivilisertJeg er faktisk glad i kunst, så jeg ønsker jo å henge opp noe. Men har jo prioritert lyd og musikk, så har lite veggplass.![]()
Si ifra hvis du trenger tipsSkjønner hvor du vil. Lar Grotta bli sivilisertJeg har og lyst på mer bilder om ikke det blir kunst. Litt glad i foto og. Men sliter med veggplass jeg og. Vurdere en chill pyntestol med vinylen
![]()
Nei, linjalkunst snakker ikke til meg.Noe grafikk av Herman Hebler hadde vært kult. Kortreist kunst er det også.
Synes spiler kan være lekkert jeg, samme med USM Haller møbler. Problemet at det går inflasjon i det. Vi har stilbevisste karer som @Fosse og @Dire Wolf , så har vi en gjeng menn med null kreativitet og null interesse for interiør, som hiver seg over trender.Derfor du ikke liker spiler?![]()
Skjønner hva du menerSynes spiler kan være lekkert jeg, samme med USM Haller møbler. Problemet at det går inflasjon i det. Vi har stilbevisste karer som @Fosse og @Dire Wolf , så har vi en gjeng menn med null kreativitet og null interesse for interiør, som hiver seg over trender.![]()
Ja, alle de store gjorde det. De måtte jo ha til salt i grøten, sprit og prostituerte.han malte på bestilling