Niks. Det er naborommene som nå er polstretDet polstrede rommet, der altså![]()
Niks. Det er naborommene som nå er polstretDet polstrede rommet, der altså![]()
Greit nok at det er Halloween. Men det får da være grenser på forferdelige opplevelserMer bein var etterlyst
Tosken aims to pliiz
Er jo slik en veiking. Slutte å snuse skulle jeg også... Nei, blir ved mine laster.Ryktene om ditt fravær var betydelig overdrevet! Sånt liker vi![]()
Du får hilse madammen og si at hun har vært kjempe flink!!Formiddagsfangst hos @Hifi&Vinyl
Kom ikke tomhendt hjem
Vis vedlegget 1156930
...men dro ikke hjemmefra tomhendt heller. Fru Tosk hadde bakt heksefingre til Halloween,som noen satt mer pris på enn andre. Har seff rapportert hvem som forsynte seg best, disse står nå i høy kurs.
Uten å avsløre hvem som ikke viste nok begeistring, kan jeg hvertfall fortelle at lommepengene jeg får for å bruke i Ski ble halvert.
Vis vedlegget 1156932
Jeg hadde garantert spist alleFormiddagsfangst hos @Hifi&Vinyl
Kom ikke tomhendt hjem
Vis vedlegget 1156930
...men dro ikke hjemmefra tomhendt heller. Fru Tosk hadde bakt heksefingre til Halloween,som noen satt mer pris på enn andre. Har seff rapportert hvem som forsynte seg best, disse står nå i høy kurs.
Uten å avsløre hvem som ikke viste nok begeistring, kan jeg hvertfall fortelle at lommepengene jeg får for å bruke i Ski ble halvert.
Vis vedlegget 1156932
Ja, dine spisevaner var et tema på senteret idag!Jeg hadde garantert spist alle![]()
![]()
Skal ikke holde deg på pinebenken, ikke helt affal! Et av disse produktene er kabler. Satt som sagt å tittet på Torget og lurte på: Hvem faen er fana og hvordan i helvete har han lært å stemme stumpene han pusher?Jeg er dum nok til å lure på hva du mener, din jævel! Jeg skulle faktisk til å legge meg.. Nuvel, jeg er ikke alt, ikke noen av de 3 andre yrkene heller.
Han er en luring han Fana, fikk bilder av noe strømkabler fra en kompis, og joda, det var selvfølgelig bedre enn førSkal ikke holde deg på pinebenken, ikke helt affal! Et av disse produktene er kabler. Satt som sagt å tittet på Torget og lurte på: Hvem faen er fana og hvordan i helvete har han lært å stemme stumpene han pusher?
Jeg vet "produsenter" liker å omtale seg som "vi". Men de færeste kjøkkenbenkbedrifter fortjener en slik tittel. Det er sjeldent noen vi, bare en ensom skrue som var dritt lei av å pante flasker til helgeboksen med leverpostei og får en glup idé: "Disse hifinissene er noen lettlurte og lettpåvirkelige tåper! La meg selge noe tøv til dem!"![]()
Pssst, den heter C7Tenkte jeg må lage noen kabler med C8, som ikke vekker for mye oppmerksomhet med tanke på yttre, men som er gjenomtenkt og funksjonell.
Vis vedlegget 1157082
Nei, det var ikke bra. Slike avsløringer vil jeg tro påvirker markedsverdien?Pssst, den heter C7![]()
Jeg venter på den rosemalteTenkte jeg må lage noen kabler med C8, som ikke vekker for mye oppmerksomhet med tanke på yttre, men som er gjenomtenkt og funksjonell.
Vis vedlegget 1157082
Forslag herfra:Nattens tankesprut er over og mine tanker har vandret videre.
Nå sitter jeg og tenker på en ny lyttestol. Ikke fordi den jeg bruker nå ikke fungerer, men fordi kombinasjonen av sittemøbler ikke henger helt sammen. Tenkte først at jeg ville unngå sving, men fant ut at det ikke var svingen, i de lavryggede stressless stolene jeg har, som er det egentlige problemet, men at ryggen ikke holdes godt nok igjen.
Petter Smart hadde sin tenkehatt, jeg setter på en skive mens jeg kontemplerer
Vis vedlegget 1157068
Takk for innspill, men ingen av disse hadde helt det jeg var ute etter. Så en på Slettvold jeg synes var fin, men da var jeg fast bestemt på uten sving. Ta meg en tur i morgen.Forslag herfra:
Ox chair.
Flagline.
Togo
Dux jetson
Aha. Hvis sving ikke er kritisk; spanske stolen? Veldig god komfort selvom den estetisk kansje ser litt spinkel ut.Takk for innspill, men ingen av disse hadde helt det jeg var ute etter. Så en på Slettvold jeg synes var fin, men da var jeg fast bestemt på uten sving. Ta meg en tur i morgen.
Kriteriene er lav rygg og armlen, men ingen kjip pinnestol. Den skal se ut som du vil like å sitte i den.
Nei, fysj og fy! Uten sving var kritisk da jeg var ute å kikket for noen mnd siden, nå kan jeg godt tenke meg medAha. Hvis sving ikke er kritisk; spanske stolen? Veldig god komfort selvom den estetisk kansje ser litt spinkel ut.
Nei, kan kjøpe en å ha på lur til du evt stikker innom igjen...Sakkosekk er utelukket?![]()
Aha. Hvis sving ikke er kritisk; spanske stolen? Veldig god komfort selvom den estetisk kansje ser litt spinkel ut.
fra Tosken er det sikkert fint med en spinkel stol, det vil jo gi inntrykk av en mer massiv eier, avskrekking er viktig...Så om de er noen som føler de har noe usnakket med meg, møt opp i verkstedveien. Jeg står ned på plassen i all min lodne prakt, klar til dyst!![]()
så kan jeg ha en slik til degTosken er det sikkert fint med en spinkel stol, det vil jo gi inntrykk av en mer massiv eier, avskrekking er viktig...