Niks. Det er naborommene som nå er polstretDet polstrede rommet, der altså![]()
Niks. Det er naborommene som nå er polstretDet polstrede rommet, der altså![]()
Greit nok at det er Halloween. Men det får da være grenser på forferdelige opplevelserMer bein var etterlyst
Tosken aims to pliiz
Er jo slik en veiking. Slutte å snuse skulle jeg også... Nei, blir ved mine laster.Ryktene om ditt fravær var betydelig overdrevet! Sånt liker vi![]()
Du får hilse madammen og si at hun har vært kjempe flink!!Formiddagsfangst hos @Hifi&Vinyl
Kom ikke tomhendt hjem
Vis vedlegget 1156930
...men dro ikke hjemmefra tomhendt heller. Fru Tosk hadde bakt heksefingre til Halloween,som noen satt mer pris på enn andre. Har seff rapportert hvem som forsynte seg best, disse står nå i høy kurs.
Uten å avsløre hvem som ikke viste nok begeistring, kan jeg hvertfall fortelle at lommepengene jeg får for å bruke i Ski ble halvert.
Vis vedlegget 1156932
Jeg hadde garantert spist alleFormiddagsfangst hos @Hifi&Vinyl
Kom ikke tomhendt hjem
Vis vedlegget 1156930
...men dro ikke hjemmefra tomhendt heller. Fru Tosk hadde bakt heksefingre til Halloween,som noen satt mer pris på enn andre. Har seff rapportert hvem som forsynte seg best, disse står nå i høy kurs.
Uten å avsløre hvem som ikke viste nok begeistring, kan jeg hvertfall fortelle at lommepengene jeg får for å bruke i Ski ble halvert.
Vis vedlegget 1156932
Ja, dine spisevaner var et tema på senteret idag!Jeg hadde garantert spist alle![]()
![]()
Skal ikke holde deg på pinebenken, ikke helt affal! Et av disse produktene er kabler. Satt som sagt å tittet på Torget og lurte på: Hvem faen er fana og hvordan i helvete har han lært å stemme stumpene han pusher?Jeg er dum nok til å lure på hva du mener, din jævel! Jeg skulle faktisk til å legge meg.. Nuvel, jeg er ikke alt, ikke noen av de 3 andre yrkene heller.
Han er en luring han Fana, fikk bilder av noe strømkabler fra en kompis, og joda, det var selvfølgelig bedre enn førSkal ikke holde deg på pinebenken, ikke helt affal! Et av disse produktene er kabler. Satt som sagt å tittet på Torget og lurte på: Hvem faen er fana og hvordan i helvete har han lært å stemme stumpene han pusher?
Jeg vet "produsenter" liker å omtale seg som "vi". Men de færeste kjøkkenbenkbedrifter fortjener en slik tittel. Det er sjeldent noen vi, bare en ensom skrue som var dritt lei av å pante flasker til helgeboksen med leverpostei og får en glup idé: "Disse hifinissene er noen lettlurte og lettpåvirkelige tåper! La meg selge noe tøv til dem!"![]()