Usikker på hva som er værst, bena til tosken eller à la carte menyen til @DolbytorFreddan!
Hva er bedre etter en svær biff, enn å slite av seg buksa og sette på funk på MOFI?
Vis vedlegget 1154809
Usikker på hva som er værst, bena til tosken eller à la carte menyen til @DolbytorFreddan!
Hva er bedre etter en svær biff, enn å slite av seg buksa og sette på funk på MOFI?
Vis vedlegget 1154809
Dette må jo sendes som pm til @Karmana han er er jo så glad i føtter og her får han med tilbehør også......Freddan!
Vis vedlegget 1154809
Tenk å sammenligne lungemos med bena til ToskenUsikker på hva som er værst, bena til tosken eller à la carte menyen til @Dolbytor![]()
Nei betyr nei og han har sagt tydelig nei! Tosken respekterer andres grenser.
Liker den plata, men mono i stereo er ikke bra.
Best det forblir uprøvd. Tør ikke tenke på hvilke infeksjoner en kan få om en kommer i kontakt med det septikgapet ditt!Dem hadde jeg ikke spist selv med majones på…![]()
Neste gang skal jeg kjøre den i mono og se om det blir bedre. Det var virkelig slitsomt. Kanskje om min høyttalere sto nærmere hinanden.Liker den plata, men mono i stereo er ikke bra.
Ellers morsomt med det coveret. Litt på avstand ser det ut som han trekker undingsen ut av rumpesprekken.
Ja vi er nok ganske enige om at det bør forbli uprøvdBest det forblir uprøvd. Tør ikke tenke på hvilke infeksjoner en kan få om en kommer i kontakt med det septikgapet ditt!![]()