Til glede for nye lyttere! Veldig bra vi ha folk som samler godbitene og gir dem videre!Står i salgsbunkene hos Foldnes Ø&B

|
Til glede for nye lyttere! Veldig bra vi ha folk som samler godbitene og gir dem videre!Står i salgsbunkene hos Foldnes Ø&B
Der står den trygt med tanke på dine musikalske preferanser kompisStår i salgsbunkene hos Foldnes Ø&B, uten at jeg har tatt meg bryet med å høre på den. Meg om det![]()
Jeg trør langsomt med Tangerine, synes de har laget alt for mye ambient og svevende.For egen del har jeg KUN 16 album med Tangerine Dream.
The Jimi Hendrix Experience-Axis Bold As Love-45 RPM Vinyl Record|Acoustic Sounds
Acoustic Sounds Audiophile Vinyl Recordsstore.acousticsounds.com
Håper virkelig, at du har denne også:Få Bowie fans som har den som favoritt
men alle hans skiver er min favoritt, så ELSKER den!
Vis vedlegget 1152428
Nettopp, da sliter du litt.Jeg trør langsomt med Tangerine, synes de har laget alt for mye ambient og svevende.
Har alle studioplater! Kjøper bare attåt nå!
Det var innertier vet du!Jeg vil da tro at albumet "Cyclone" vil kunne overraske deg positivt
Uff ja! Hadde vært morsomt å kunne samlet på seg et respektabelt utvalg! Kanskje en dag!Du har vel skrevet ønskeliste til nissen. Vis vedlegget 1153584
Blir blakk hvis jeg skal følge på herAaah, glemte nesten
Bestilte enda en UHQR. Begynner å bli som Ash Ketchum! Gotta Catch 'Em All!
Vis vedlegget 1153602
Du trenger ikke! Finn dine egne ting å samle på du!Blir blakk hvis jeg skal følge på her![]()
Jeg er blottet for egne meningerDu trenger ikke! Finn dine egne ting å samle på du!![]()
Har du en til overs?Noen av dere to ekorn som har lust på denne![]()
Har mitt ex jeg kjøpte tilbake i 08-09? send meg en pm for mere info om du skulle være interessert.Har du en til overs?
Takker så mye!Hører på masse annet også. Callas til Lemmy til Belew til Suicide til Antibalas til ....