Støtter den, har noen av Can platene på spoon - låter bra 👌
Tirsdag kl 19:12 #17.881 Antonsen Hi-Fi freak Ble medlem 09.04.2010 Innlegg 5.096 Antall liker 5.948 Sted Hvittingfoss Torget vurderinger 9 Støtter den, har noen av Can platene på spoon - låter bra
Torsdag kl 18:40 #17.882 MakkinTosken Godseier Ble medlem 21.02.2020 Innlegg 18.572 Antall liker 53.172 Sted Me? Just hanging around! Torget vurderinger 7 Da er jeg tilbake fra kulturøvelse i Praha! Operaen var fantastisk og privat losje var prikken over ien! Fru Tosk gråt seg til kikkert selv om vi nesten satt på scenen På veien hjem fra forestillingen kikket jeg inn gjennom et utstillingsvindu og så lokal glasskunst 440 AUDIO | Home 440 AUDIO is High End gramophone manufacturer. We work with materials like wood, stone, iron or glass. We also offer a wide range of accessories. www.440.audio
Da er jeg tilbake fra kulturøvelse i Praha! Operaen var fantastisk og privat losje var prikken over ien! Fru Tosk gråt seg til kikkert selv om vi nesten satt på scenen På veien hjem fra forestillingen kikket jeg inn gjennom et utstillingsvindu og så lokal glasskunst 440 AUDIO | Home 440 AUDIO is High End gramophone manufacturer. We work with materials like wood, stone, iron or glass. We also offer a wide range of accessories. www.440.audio