LeitEn monomental opplevelse
Kommer nok for det meste stå på utstilling. Dette var et tullekjøp!
Vis vedlegget 1148175
1:2Leit
Hvordan er A-mono i forhold til Verismo, Cadenza Black og 90x?
Nja. Har nå nok til å sy sammen 13.2 surround!Du må jo ha to stk. mono, da blir det jo stereo!
Fra spøk til alvor. Guru Hoffman mener at det har lite for seg med mono PU på pressinger som er nyere enn ca.1960.Bare @E. Largo som reagerte som forventet! My boy!![]()
Mange slike diskusjoner rundt om, men jeg må innrømme at jeg ikke engasjerer meg. Kjøpte ikke A mono for at jeg følte jeg trengte den, men fordi jeg hadde lyst på den.Fra spøk til alvor. Guru Hoffman mener at det har lite for seg med mono PU på pressinger som er nyere enn ca.1960.
Jeg husker (eller forsto) ikke forklaringen. Men mener det ble nevnt i en av videoene til Steve Westman.
![]()
Steve Westman
The Audiophiles: Your source for Audiophile news and Live Audiophile Roundtable discussions. Email me: stevewestman@rocketmail.com You can also catch the Audiophile Roundtable on Spotify: https://open.spotify.com/show/3CCFGjoJvL1zxuOKCqiquy Apple Podcasts...www.youtube.com
Skal den ene plata bare ligge klar på spilleren da?Tosken Tråkker Te
Et eget dedikert mono oppsett for monoskiva mi. Feelin good man!
Vis vedlegget 1148322
Må jo bli sånn! Setter seff på lokket igjen.Skal den ene plata bare ligge klar på spilleren da?![]()
Jeg tror Bambi insiterer på skeiv, som en mer PK benevning.Den helt til høyre er en avviker.