Det ble bra!
Gratulerer!
Gratulerer!
|
...og så leser jeg dette nå.Derfor jeg bare kommer til å gjøre det likt som når jeg sortere alfabetisk med Discogs. Lei av å leite etter plater i egen samling![]()
Verken forhåndssortere eller forhåndsstemte. Alt skjer på dagen!Hæ? No har landet klart å telja eit val på tre-fire timar, og tanken å å førehandssortera har ikkje ein gong slått deg?
Tusen takk!Blir enda finere i hulen din nå ToskenFlink totning
![]()
Tusen takk!
Men la oss avklare noe en gang for alle! Jeg har ingen hule, men grotte.
Toskeskalaen:
Kott <12kvm
Hule <25kvm
furtebu 28kvm
Grotte <50kvm
Katedral <150kvm
Nirvana >150kvm
Jeg ventet på denNja, det er nå ei hule. Du må trekke fra 10kvm i glava...
Men rommet får en effekt av å virke mye større en det det er, så mulig jeg kommer opp i 50 m2. :=)Nja, det er nå ei hule. Du må trekke fra 10kvm i glava...
Bare gjenklangen mellom øra dine. Hadde du satset på headfi, hadde du vært oppe i 400Men rommet får en effekt av å virke mye større en det det er, så mulig jeg kommer opp i 50 m2. :=)
Ventet på den jeg også, men det er bare 3,3m2Jeg ventet på den![]()
Det er nå bare for gøyVentet på den jeg også, men det er bare 3,3m2
Veit da det, Tosken er snill som ett lite lam, du ogsåDet er nå bare for gøy![]()
Da kan vi sitte for oss selv med gjeipen vårSe der. Da kvalifiserer jeg akkurat til furtebu![]()
Var planen!Du får ta deg en pause og stikke innom meg i morgen
Tenker på mye rart du!Nå får du også tømt pipa!![]()
Flott at du kildesorterer. Husk at Kyrkjebø skal avleveres hos @TTs og Eggum skal til @Evo IIIApropos furting, sitrapp
det går sent
Semisorter, usortert og søppel
Vis vedlegget 1145045
Boksen med det rare i
Grovsortert og på vei til alfabetisering
Sortert på første bokstav
Tar du Jan Werner?
Skal du kvitte deg med Jan Werner samlingenTar du Jan Werner?
Syngedamer går det 13 av på dusinet.Må ikke tulle med Jan Werner, husker at han var sinnsykt bra når han sang Holy Diver