Finnes jo rack av forskjellige størrelser, kan vell få plass til 3 -4 elementer over 2 hyller med det? Hvor selve racket står inne i hyllen din.:På sikt tipper jeg Merging Hapi 3 finner en ledig hylle...
edit:
Sist redigert:
Finnes jo rack av forskjellige størrelser, kan vell få plass til 3 -4 elementer over 2 hyller med det? Hvor selve racket står inne i hyllen din.:På sikt tipper jeg Merging Hapi 3 finner en ledig hylle...
Kommer til å kjøpe eller la @inselwind klaske samme en 3u boks til meg.Finnes jo rack av forskjellige størrelser, kan vell få plass til 3 -4 elementer over 2 hyller med det? Hvor selve racket står inne i hyllen din.:
Vis vedlegget 1121390
Men over til det klart viktigste: Hvordan måler de i forhold McInthosh'ene? Har du noen kurver å vise til, så folket kan digge litt?Ofte så snakker man om at bassen strammes, toppen klarner etc. Mulig det har skjedd her også, men det jeg mest av alt legger merke til er at ting har blitt mer kantete, mer tappetapp i anslag og at lyden kastes ut av høyttalerne. Som om det skjer mer her og der i scenen.
Jepp, Ymer har kommet for å bli!![]()
Gratulerer! Må jo være så befriende å slippe de superharry blålysene du hadde stående.Ymer 3x3
Blålysene er kule de!Gratulerer! Må jo være så befriende å slippe de superharry blålysene du hadde stående.
Minst 10 tror jeg! Jeg har mange kurver, men mange reagerer negativt på Tosken i bar overkropp, så jeg lar de forbli private.Men over til det klart viktigste: Hvordan måler de i forhold McInthosh'ene? Har du noen kurver å vise til, så folket kan digge litt?
Jeg er helt sikker på at @Karmana savner et sånt bilde!Minst 10 tror jeg! Jeg har mange kurver, men mange reagerer negativt på Tosken i bar overkropp, så jeg lar de forbli private.
Det skulle man tro, men wattmeter er virkelig en mangel og et savn, uansett farge på lys!Gratulerer! Må jo være så befriende å slippe de superharry blålysene du hadde stående.
Nå er vi så vidt på talefot igjen, så trår forsiktig....Jeg er helt sikker på at @Karmana savner et sånt bilde!![]()
Ja, vi er jo begge kjent for å bevege oss på jorden med fjærlette skritt, og jeg tenker Proethifi kan holde seg for god til å projisere egne seksuelle fantasier over på andreNå er vi så vidt på talefot igjen, så trår forsiktig....![]()
Nå, nå, kjære @Karmana , det er jo du som får et følelsesmessige utbrudd hver gang det kommer noen sådanne bilder. Det høres ut som det er noe undertrykket hos deg?Ja, vi er jo begge kjent for å bevege oss på jorden med fjærlette skritt, og jeg tenker Proethifi kan holde seg for god til å projisere egne seksuelle fantasier over på andre![]()
Nå tar jo @alphamale seg av homoerotikken, så bidrag fra meg er overflødig...Nå, nå, kjære @Karmana , det er jo du som får et følelsesmessige utbrudd hver gang det kommer noen sådanne bilder. Det høres ut som det er noe undertrykket hos deg?![]()
Soon home and sober like a drunk sailorMå få meg en 20A kurs med komfyr stikk etterhvert. For jeg føler virkelig at jeg må ha 3 stk amper til. Betalte mye for Inselbenkene og får mark av all ubrukt kapasitet! Sette seg ned med @nat bare han kommer seg hjem fra fylla i München!
Tror jeg har et slikt liggende… ?Det skulle man tro, men wattmeter er virkelig en mangel og et savn, uansett farge på lys!
Gratulerer med nye superfine bokserDet skulle man tro, men wattmeter er virkelig en mangel og et savn, uansett farge på lys!
Tosken McDuckEr blitt litt sånn i Grotta «hvis Batman fikk velge». Skjønt Batman ... BladMan? BladCave?
Skal jeg være helt ærlig vet jeg faktisk ikke om det er en så stor lydmessig oppgradering, men ser større muligheter til ekspansjon med Bladelius! McIntosh setter klare begrensninger hva gjelder estetikk og kostnad.Gratulerer med MØRKE bokser!
De ser flotte ut
Ekstra bonus hvis lyden forbedres i dine ører![]()
Etter noen uker kan du gjøre en mer nøye evalueringSkal jeg være helt ærlig vet jeg faktisk ikke om det er en så stor lydmessig oppgradering, men ser større muligheter til ekspansjon med Bladelius! McIntosh setter klare begrensninger hva gjelder estetikk og kostnad.
Tar forbehold, da jeg fortsatt skal ta noen grep med nykomlingen. En ting som er helt sikkert er at Bladelius ikke står tilbake fra amerikaneren og at jeg får mye mer go'watt for konas penger.
Hmmm, kanskje jeg skulle motregne strømforbruket for å ferdigstille apparatene?Etter noen uker kan du gjøre en mer nøye evaluering![]()
Takk skal du ha, er veldig fornøyd!Gratulerer med flotte forsterkere. Passet veldig fint inn i hula.
Hvilket interessant headshell er det du har her, Orsonic? ligner ikke helt på Acoustical Systems Arche heller
Hva er grunnen til at et produkt skal trenge 600 timer innspilling før det yter optimalt? Høres jo helt vilt ut!Gratulerer med nye amper.
Jeg har Oden2 og den brukte iallefall 400 timer før den begynte å bli innspilt, legg gjerne på 200 timer.
Hvis du liker dette så blir det bedre.
Nå vet jeg hvem som er årsaken til den vonde ryggen til @nat![]()
Hvis du er like heldig som jeg var når jeg kom tutende forbi så får du se Tosken paradere på plattingenHva er grunnen til at et produkt skal trenge 600 timer innspilling før det yter optimalt? Høres jo helt vilt ut!
Tosken, ligger på hornet når jeg passerer deg ved 11 tiden. Feirer dagen i serp
For å være helt ærlig var det en periode jeg nesten hevet kjøpet grunnet voodoopreik. Heldigvis spiller det bra tross min manglende evne til å følge ritualer...Jeg har Oden2 og den brukte iallefall 400 timer før den begynte å bli innspilt, legg gjerne på 200 timer.
Er nok ute på terrassen da, så skal vinke!Tosken, ligger på hornet når jeg passerer deg ved 11 tiden. Feirer dagen i serp
Orsonic ja! Kjøpte det for hundre år siden!Hvilket interessant headshell er det du har her, Orsonic? ligner ikke helt på Acoustical Systems Arche heller
Da er det endelig innspiltOrsonic ja! Kjøpte det for hundre år siden!![]()