Hvis ikke den melodien hadde vunnet måtte den russiske mafiaen ha hatt en finger med i spillet.....Imperial skrev:Allright! Giggidy giggidy!!!
;D
Det var vel mest på gymnastikopvisningen vi vandt. Stemmen til Rybakk var det så som så med. Sød dreng og ikke meget mere.roffe skrev:Jaddaaa!! Utklassing!
Jeg var lei den sangen, men uansett er det kult å dra hjem seiern til Norge med såpass stor margin.
Gratulerer med dagen, Rybakk og Norge. ;D
Det er ikke en person eller en stemme man stemmer på i ESC/MGP, men en låt, et show, en presentasjon, et underholdningsnummer. Rybak har skrevet og fremført en sang som fenger mange, og i år ble halvparten av poengene tildelt av fagjuryer, så jeg regner med at det er noe mer enn gymnastikken som har gitt dette utslaget.Duelund_Support skrev:Det var vel mest på gymnastikopvisningen vi vandt. Stemmen til Rybakk var det så som så med. Sød dreng og ikke meget mere.roffe skrev:Jaddaaa!! Utklassing!
Jeg var lei den sangen, men uansett er det kult å dra hjem seiern til Norge med såpass stor margin.
Gratulerer med dagen, Rybakk og Norge. ;D
;DTJ skrev:Ha,ha,ha... Og kor e svænskane hen![]()
Da må jeg minne om at dette er en melodikonkurranse. Beste melodi, capiche?Duelund_Support skrev:Det var vel mest på gymnastikopvisningen vi vandt. Stemmen til Rybakk var det så som så med. Sød dreng og ikke meget mere.
Alle som kommer fra et møblert hjem gjenkjenner linjen fra norsk kultur som resonerer i Rybaks Fairytail. Du skulle være stolt din tølper. 8) ;D ;D ;D ;DErosLoveking skrev:melodi?
Mange har snakket om "magi" og "spontanitet".Bx skrev:Men jeg tror Alek vant fordi han var den som trivdes best på scenen.
Hehe. Har ikke tenkt på det før nå. :gormj skrev:Gratulerer Rybak!
Tipper utlendingene blir imponert over hvordan vi feirer seieren senere i dag ;D
Dette er selvfølgelig et svært regissert show. Men hvis du ikke ser forskjell på Rybaks ekte entusiasme og mange av de påtatte og halvstive, halvnervøse smilene fra mange av de andre artistene så er du lurere enn du har godt av.ErosLoveking skrev:Dere blir lurt, dere tror dere ser noe genuint ekte i mgp-sammenheng, og verden vil jo selvsagt bedras.
Hørte du noen av de andre deltagere da? ;D ;D65finger skrev:har ikke sett programmet men ble litt flau når jeg hørte at norge vant. Tungt balalaikajohan preg over hele greia.
Den komplette forvirriring, er du (be)ruset.bjornh skrev:Siden det er flere tråder under samme tema har jeg slått sammen to stykker her, sortert etter den som ble postet først.
bjornh, moderator
Litt tull og tøys fra Eros, kanskje:ErosLoveking skrev:Mange har snakket om "magi" og "spontanitet".
Jeg tenker sånn at denne Rybak faktisk har sine musikalske talenter og er egentlig en ganske flink fyr, på grensa til det mange vil kalle et "vidunderbarn".
I egenskap av å være "vidunderbarn" så kommer man ikke nødvendigvis så langt. Apparatet rundt fidler-Alex ser potensialet og forteller steg for steg vår kjære wonderboy hva han skal gjøre. Trenger ikke se mer enn tre sceneopptak, for å "avsløre" hele greia. Hvor mye "spontanitet" og "magi" ser dere? Ikke en pøkk.
Tant og fjas er det nok andre som presterer i de mgp-trådene som eksisterer.Boe skrev:Litt tull og tøys fra Eros, kanskje:
Helt sikkert, synes bare at Rybak ikke bør få dårligere enn fortjent.ErosLoveking skrev:Tant og fjas er det nok andre som presterer i de mgp-trådene som eksisterer.Boe skrev:Litt tull og tøys fra Eros, kanskje:
Det er jo ikke vanskelig å kjenne igjen en melodi du har hørt en trillion ganger de siste tre månedene...pedal skrev:Fortjent seier til Norge. En av de ytterst få som hadde en god og lettkjennelig MELODI.