Jeg finner det flautt at det eneste jeg suglet etter var en bimbo og et viktoriansk korsett... ;DJøgga skrev:Rett skal være rett,
det VAR mye fint på Grand Prix i år
![]()
![]()
Men hvorfor har de så mye klær på?
Arne K
Jeg finner det flautt at det eneste jeg suglet etter var en bimbo og et viktoriansk korsett... ;DJøgga skrev:Rett skal være rett,
det VAR mye fint på Grand Prix i år
![]()
![]()
Men hvorfor har de så mye klær på?
Det er nok flere enn deg.Cobra2 skrev:Jeg finner det flautt at det eneste jeg suglet etter var en bimbo og et viktoriansk korsett... ;D
Arne K
Du mener Elena & The Balkan Girls?Pengvim skrev:Det er nok flere enn deg.Cobra2 skrev:Jeg finner det flautt at det eneste jeg suglet etter var en bimbo og et viktoriansk korsett... ;D
Arne K
Noen som la merke til den blonde danseren i grønt, på Romania? ;D
Aha. Så det var ikke helt ut i luften at jeg tenkte på Tevje da jeg så nummeret. Smart fyr. Innkasserte full pott fra Øst-Europa, Israel og Norden fordi alle tre regioner kjente seg igjen i folkemusikkinnslagene, og fra resten på ren og skjær sjarm.Boe skrev:I 2007 fikk Rybak Norsk teaters debutantpris for hovedrollen i Spelemann på Taket på Oslo Nye Teater:
Homostjert? ???oddgeir skrev:Fairytail. ;D ;D ;D ;DErosLoveking skrev:melodi?
Har hørt noe om at miniskjørtet ble oppfunnet i tyrkia eller noe, så det er vel ikke så rart (uten at jeg vet om fakta egentlgi stemmer da).asbjbo skrev:Forøvrig mente jeg å se et annet mønster også: Jo mer muslimsk land, desto kortere skjørt.![]()
Mary Quant utviklet miniskjørtmoten tidlig på 60-tallet. Dere husker vel modellen Twiggy?Pengvim skrev:Har hørt noe om at miniskjørtet ble oppfunnet i tyrkia eller noe, så det er vel ikke så rart (uten at jeg vet om fakta egentlgi stemmer da).asbjbo skrev:Forøvrig mente jeg å se et annet mønster også: Jo mer muslimsk land, desto kortere skjørt.![]()