Medlemsmøte i nynorsklauget.

G

Gjestemedlem

Gjest
Me kan då ikkje ekskludera nokon frå losjen. Å ekskludera er jo eit låneord frå utanlandsk og ikkje noko me kan befatta oss med her i stova. Før nokon kjem med eit betre ord for slekt er me nok handlingslama. Me kan jo ikkje leggja oss på kne for bokmålsnorsken og nytta oss av utanlnadske låndord om me vil visa bort nokon for uhøveleg målbruk.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Me kan då ikkje ekskludera nokon frå losjen. Å ekskludera er jo eit låneord frå utanlandsk og ikkje noko me kan befatta oss med her i stova. Før nokon kjem med eit betre ord for slekt er me nok handlingslama. Me kan jo ikkje leggja oss på kne for bokmålsnorsken og nytta oss av utanlnadske låndord om me vil visa bort nokon for uhøveleg målbruk.
Fleire gode poeng her.
Men kva slags lama er ein handlings-lama? Eit ridedyr? Uansett - kan vi kallast noko slikt, eg berre tenkjer dersom BB skulle bli hissig av seg, han kan vere litt sånn småsur, veit de.
Kanskje vi skal be Høvding om eigen nynorskmoderatorfunksjon. Eg må sjølvsagt peikast ut, eg som har raudeblyant og er ordstyrar.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi får opprette en leir for sånne så vi ikkje vil ha... Plutselig e visst både Arve og Deph for ekskludering, og det bare fordi nokken benytter seg av ytringsfriheten... uff og uff... ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Eg nyttar meg av min rett som leiar, og utnevner BB til styremedlem med ansvar for talefridomen.
Kan nokon føre dette til protokolls.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
På tide å fylle glaset. Det gjer godt for alt.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
oddgeir skrev:
Eg nyttar meg av min rett som leiar, og utnevner BB til styremedlem med ansvar for talefridomen.
Kan nokon føre dette til protokolls.
Det er notert.
Men skal vi ikkje stemme over noko sånt? Vi får vel ta det opp på medlemsmøtet. Eg sett det på saklista.
Stemme.....

Eller:

BB King som ytringsfrihetens forsvarar:

Nok ein gång ein takk til Parelius.

:) :) :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Men kva slags lama er ein handlings-lama? Eit ridedyr?
Nei, handlingslama er eit anna ord for lokalpolitikar, og då ofte av slaget ein finn i kommunar med for mange bygelistar.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:
Vi får opprette en leir for sånne så vi ikkje vil ha... Plutselig e visst både Arve og Deph for ekskludering, og det bare fordi nokken benytter seg av ytringsfriheten... uff og uff... ;D
Æsj, Kompe, no har vi diskutert for lenge i andre trådar. :eek:
;D
Ja, vi mister jo helt fokus, godt at Oddgeir kom inn og tok en sjefsavgjørelse, ka har vi sjefar til, om ikkje dette??
Men dokkar må passe dokkar så dokkar ikkje blir ekstremister, det e ikkje å anbefale altså... ;D

Då har vi fått et styremedlem med ansvar for talefridommen.

Kor ble det av sakslisten, e vi begynt på sak 1?
Manualar på nynorsk, ka va tanken der?

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
15.022
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
hva med å skaffe dere en egen stat? ;D så slipper vi andre det evinnelige nynorsk-grautmaulet i skUlen
imo

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Ta det heilt med ro, Kompe. Møtet er ikkje sett endå....vi må kanskje vente til globetrottar-Roy er på plass. Oppdatert sakliste kjem snart. Det er mi fyrste sak, faktisk....
Ok, eg var litt bekymret for at eg kanskje ikkje hadde fått med meg alt, men om vi skal vente på Roy så kunne jo han strengt tatt vært ordstyrer...

Egen stat har eg foreslått, men det ble avvist... men no e det jo andre tider... kan andre så kan vel vi??

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Manualar på nynorsk, ka va tanken der?
Det er vel meist ein sak for målføre kropsbygjarar. Tali er jo stort sett dei same på nynorsk som på norsk, så eg trur ikke det er nokon stor sak for dei heller å velgja rett tyngde. Og som symbolsak er den heller ikkje så tungtveigande tykjer eg då.

O

OldBoy

Gjest
LMC skrev:
hva med å skaffe dere en egen stat? ;D så slipper vi andre det evinnelige nynorsk-grautmaulet i skUlen
imo
Dette har nynorsklauget diskutert grundig for ikke så altfor lenge siden.

Det er bred enighet om at det å skaffe seg, eller å etablere, en ny stat, bare medfører en masse bråk og ubehageligheter. De seneste erfaringene fra Kosovo øker neppe lysten til å gå løs på et slikt prosjekt.

Så nynorsk i skulen blir det fortsatt for "alle vi andre" også.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
LMC skrev:
imo
Dette har nynorsklauget diskutert grundig for ikke så altfor lenge siden.

Det er bred enighet om at det å skaffe seg, eller å etablere, en ny stat, bare medfører en masse bråk og ubehageligheter. De seneste erfaringene fra Kosovo øker neppe lysten til å gå løs på et slikt prosjekt.

Så nynorsk i skulen blir det fortsatt for "alle vi andre" også.

...og så veit vi ikkje kva russarane kjem til å seie...
Nynorsk i skulen er ikkje berre ei utfordring, men det er mykje moro også. Nye statar kan vere ganske krevjande, no når Christian Michelsen og Fritjof Nansen ikkje lenger er mellom oss. Eg er redd våre lokale politikarar ikkje evnar å takle eit slikt ansvar. Sjølv ville eg takke nei til ei slik utfordring, all den tid det er ille nok å vere ordstyrar på dette vesle medlemsmøtet som no er i emning.
Så LMC, du får dragast med oss. Ei stund til, iallfall.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Sakliste:

Er det då noko meir de ynskjer å ta opp enn dette? Noterast ikkje noko nytt i laupet av dagen, er dette innlegget å sjå på som innkalling.

Sak 1. manualar på nynorsk

Sak 2. Høvelege omgrep som erstatning for flatmate, kringlasting, høgtru, WAF og affeksjonskoeffisient (andre omgrep vert også lagde under sak 2)

Sak 3. BB sitt krav ”Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta.”

Sak 4: BB sitt seksualliv, jfr utsegnet ”Eg dreg meg, og vil gå over til riksmål”.

Sak 5: Kompe sin frustrasjon over kjønna: jfr utsegnet: ”tre kjønn e ett for mye”

Sak 6: Raudeblyantsvinging, kor mykje/ofte, og kven som skal betale (meg) for dette.

Sak 7: (som eg melder sjølv) Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Sak 8: BB som talefridomsansvarleg.

Sak 9: Skal vi på leir (Kan Kompe finne nokre gode leirstadar, eventuelt leirskule)?

Sak 10: Eigen stat? I tilfelle; for kven? (Uansett: LMC vert sjølvsagt æresborgar)

G

Gjestemedlem

Gjest
Forslag til sak 9.

Nokon litteraturkyndige kan spora opp kvar tjernet som Tusten Mattis forliste i er. Så kan vi vitja holmen der ute og brenna bål og steika vaflar, sjølv uten høveleg kabling på vaffeljerna. Har me lukka med oss kjem det kanskje to vene møyer på vitjing der samstundes.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Sakslisten ser grei ut den Arve, men eg e redd dette kan bli et svært langt møte, så vi bør vel snart komme skikkelig i gang…
Sak 7 skjønte eg ikke, kem e Oppo, eller ka?

Leir, ka e egentlig begrensningene, eller definisjonen på leir?
Vi må vel ikkje bo i telt, eller sove i sovepose?
No har vi jo (kanskje…) såpass med penger igjen fra den millionen regjeringen bevilget at vi kan flotte oss litt, kan en hotellhelg defineres som leir?
Bare sånn at eg vet kor eg ska lete…
Balestrand e jo et flott sted, Kvikne hotell, skal vi ta oss en leirtur der til kanskje?

De der vene møyene Deph, ka ska vi med de?? :(

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
1. Sakslisten ser grei ut den Arve, men eg e redd dette kan bli et svært langt møte, så vi bør vel snart komme skikkelig i gang…
2. Sak 7 skjønte eg ikke, kem e Oppo, eller ka?
3. Leir, ka e egentlig begrensningene, eller definisjonen på leir?
Vi må vel ikkje bo i telt, eller sove i sovepose?
4. No har vi jo (kanskje…) såpass med penger igjen fra den millionen regjeringen bevilget at vi kan flotte oss litt, kan en hotellhelg defineres som leir?
Bare sånn at eg vet kor eg ska lete…
Balestrand e jo et flott sted, Kvikne hotell, skal vi ta oss en leirtur der til kanskje?

5. De der vene møyene Deph, ka ska vi med de?? :(
1. Du meiner kanskje vi skal ta opp effektiviteten vår på saklista også? Det er notert.

2. Eg syner til denne spelaren: http://www.audiophile.no/Publisering.asp?Id=326 , men eg må innrømme at eg kjøpte storebror, som berre hadde utanlandsk og bokmål som menyspråk... http://www.audiophile.no/Publisering.asp?Id=440 :-[

3. Denne problemstillinga får vi delegere til deg. Kvikne er eit godt alternativ, dersom dei ikkje har satt fyr på hotellet då...

4. For all del. Så kan vi overlate til kasseraren og leiaren å skyte bjørn.

5. Deffe syner til sitt gamle ungdomsskulepensum Vesaas: "Fuglane". Men det medfører at vi ikkje kan fare på leir før til våren. Eller eventuelt drive isfiske. Deffe er nok ein friluftsmann, så Kompe får gjere så godt ho kan i å freiste han til innandørsaktivitetar på leiren vår...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
1. Nei for all del, ikkje flere saker, det va på ingen måte min intensjon.. vi ska jo en gang bli ferdig med dette møtet også..

2.Åja den slags… Du e med andre ord ikkje konsekvent. Arve da!!!

3.Då bestemmer eg Kvikne. Setter de ofte fyr der oppe? Det kjente eg ikkje til, jaja…

4. No e eg stygt redd for at bjørnh kommer med ikkje bare raudeblyanten, men sletteknappen. Sånt sier man ikkje her inne Arve.. :eek: :eek: :eek:
Oppfordring til drap… ka blir det neste…? :eek:

5. Deph e i varmere strøk og glemmer seg helt ut tror eg. Om han absolutt vil kan han bo i telt i hagen…

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
1. Nei for all del, ikkje flere saker, det va på ingen måte min intensjon.. vi ska jo en gang bli ferdig med dette møtet også..

2.Åja den slags… Du e med andre ord ikkje konsekvent. Arve da!!!

3.Då bestemmer eg Kvikne. Setter de ofte fyr der oppe? Det kjente eg ikkje til, jaja…

4. No e eg stygt redd for at bjørnh kommer med ikkje bare raudeblyanten, men sletteknappen. Sånt sier man ikkje her inne Arve.. :eek: :eek: :eek:
Oppfordring til drap… ka blir det neste…? :eek:

5. Deph e i varmere strøk og glemmer seg helt ut tror eg. Om han absolutt vil kan han bo i telt i hagen…
1. Æsj då. Trudde du var tøffare enn at du lot deg skremme av ei sakliste som ikkje er på ei a4-side eingong.

2. Fanatisme er usunt. Iallfall i store dosar...

3. Var det ikkje der det var branntillaup no i veka då? Nokre puddingar hadde prøvd å sette fyr...eller er det eg som rotar?

4. Liten b. Du må fylgje med i timen, jente!

5. Ja. Det kan han nok.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
1. Ok , ta det med då....

2. Du har med andre ord ellers bare manualer på nynorsk? Då så. Men ka ska vi då med punkt 1 på listen??

3. Aner ikkje, men det er jo mulig.

4. Si det til bjørnh du, han trenger en oppstrammer, navn med liten bokstav, hører ingen steder heme.

5. Då har eg booket oss inn på Kvikne på leir om to uker, pluss at eg har bestilt et telt i hagen til Gjestemedlem. De skulle også lage te et bål i hagen sånn at vi kan grille og få litt leirfølelse.
E alle med?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Møtet er med dette starta:

Fyrst: Merknadar til innkalling?....................... Det var det ikkje!
Og så: godkjenning av sakliste:

SAKLISTE:
Sak 1. manualar på nynorsk.

Sak 2. Høvelege omgrep som erstatning for flatmate, kringlasting, høgtru, WAF og affeksjonskoeffisient (andre omgrep vert også lagde under sak 2)

Sak 3. BB sitt krav ”Åpent homofilt samliv kan ein uansett ikkje godta.”

Sak 4: BB sitt seksualliv, jfr utsegnet ”Eg dreg meg, og vil gå over til riksmål”.

Sak 5: Kompe sin frustrasjon over kjønna: jfr utsegnet: ”tre kjønn e ett for mye”

Sak 6: Raudeblyantsvinging, kor mykje/ofte, og kven som skal betale (meg) for dette.

Sak 7: (som eg melder sjølv) Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?

Sak 8: BB som talefridomsansvarleg.

Sak 9: Skal vi på leir (Kan Kompe finne nokre gode leirstadar, eventuelt leirskule)?

Sak 10: Eigen stat? I tilfelle; for kven? (Uansett: LMC vert sjølvsagt æresborgar)

Sak 11: Vesaas si innverknad på hifilitteraturen.

Sak 12: Store og små bokstavar.

Sak 13: Effektivitet på Hifisentralen, og då særskilt i nynorsklauget.

Det stemmast...

K

kbwh

Gjest
No har eg justert volumet slik at eg ikkje kan høyra forskjell på nokon ting lenger. Eg stemmer blankt!

O

OldBoy

Gjest
Eg vil ha ordet!

Det finst berre eitt språk for hi-fi-manualar, nemlig ENGELSK!!

Ikkje det at eg les dei. Berre tullingar les manualar. Men dersom dei skal lesast, lyt det vere engelsk.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Eg vil ha ordet!

Ikkje det at eg les dei. Berre tullingar les manualar. Men dersom dei skal lesast, lyt det vere engelsk.

Når dei ikkje skal lesast likevel, kunne vi slå eit slag for japanske manualar. Eller kinesiske. Det ser ganske tøft ut.

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
OldBoy skrev:
Eg vil ha ordet!

Når dei ikkje skal lesast likevel, kunne vi slå eit slag for japanske manualar. Eller kinesiske. Det ser ganske tøft ut.
Tøft, ja....

Men dersom, eg seier berre DERSOM, det skulle bli ei akutt krise, då er desse kinesiske teikna ikkje mykje verdt.

Eg meiner forresten å ha lese ein stad at dei kinesiske og japanske skriftteikna er heilt like. Det vil seie at kinesarar og japanarar skjønar kvarandre når dei kommuniserer skriftleg, men derimot ikkje muntleg.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:
Eg vil ha ordet!

Manualar er berre ei fornorsking av det engelske ordet for "skriftleg bruksinstruksjon". Slike er som kjend berre for kvinnfolk og homofile mannfolk, så kven bryr seg? ;D ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Manualar er vel fleire ting. Men slike ein løfter på, ser ut til å vere utanfor denne saken.
Kor mange vil at vi skal sende oppfordring til ymse hifileverandørar om å utferde nynorske bruksrettleiingar for dei apparata dei leverer?
(Tenk dykk godt om. Nokon må skrive desse nynorske bruksrettleiingane. Og om det ikkje skal vere på høg-nynorsk, er det stor fåre for at det kan bli meg. Då får eg ikkje tid til å sekretere særleg mange medlemsmøte her på teigen...)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
No trodde eg at manualer va sånt så man løftet på… ikkje det nei? ::)

Har vi nokke imot homoer i dette lauget?? :(

Om manualer ska være på kun ett språk må vel kinesisk være greit, alle må vel, med litt fantasi, lettere klare å tolke seg til ka disse tegnene betyr, nesten så å lese tegneserier kanskje?

Man skulle kanskje ikkje tro at apparater med stort sett bare en bryter behøver bruksanvisning nei… Men all erfaring tiliser det motsatte. Man trenger først og fremst kart, for å finne den der ene knappen så de alltid ska gjemme så innmari godt..
Og så bør det være en instruksjon til fjernkontrollen. Om man holder en knapp litt for lenge inne, så man kommer inn i en ukjent modus, og får kjeft for det, for eksempel. Eller kass apparat man ska skru på/av først, og kordan man ska trykke så apparatet ikkje får åndenød når det oppdager at det ikkje e den helt vanlige fingen så er på ferde…
Om det e nokken apparater så trenger utførlig bruksanvisning på ALLE tenkelige språk så e det disse hersens hifi-apparatene, eg stemmer derfor for at de selvsagt også må komme på nynorsk, helst også på alle dialekter for å være HELT på den sikre siden...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Manualar er vel fleire ting. Men slike ein løfter på, ser ut til å vere utanfor denne saken.
Kor mange vil at vi skal sende oppfordring til ymse hifileverandørar om å utferde nynorske bruksrettleiingar for dei apparata dei leverer?
(Tenk dykk godt om. Nokon må skrive desse nynorske bruksrettleiingane. Og om det ikkje skal vere på høg-nynorsk, er det stor fåre for at det kan bli meg. Då får eg ikkje tid til å sekretere særleg mange medlemsmøte her på teigen...)
Eg vet om nokken te så skriver nynorsk, tror ikkje at dette ska bli så ille, dokkar får fordele oppgaven mellom dokkar...

Mer arbeid, mindre tid te drikking, se det positive i det... ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Om manualer ska være på kun ett språk må vel kinesisk være greit, alle må vel, med litt fantasi, lettere klare å tolke seg til ka disse tegnene betyr, nesten så å lese tegneserier kanskje?
Dette fekk meg til å grubla litt over eit anna stort problem i nynorsken i dag. Nynorsken har jo henta sitt alfabet frå dansk, og man man jo spyrja seg om dette er i god nynorsk and. Burde ikke dei nynorsansvarlege arbeida for å innføra eit meir helinorsk alternativ og gå tilbake til den gamle futhark, og laga ein ny ein nynorsk futhark utifrå dette? Ein finn døme på desse skriftane i tilstrekkeleg mange vestlandsbygder til at me man skrota det danske alfabetet. Me finn nok plass i skulen til dette er godt nok innarbeida til å ta over etter øvergongstida.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Komponenten skrev:
Dette fekk meg til å grubla litt over eit anna stort problem i nynorsken i dag. Nynorsken har jo henta sitt alfabet frå dansk, og man man jo spyrja seg om dette er i god nynorsk and. Burde ikke dei nynorsansvarlege arbeida for å innføra eit meir helinorsk alternativ og gå tilbake til den gamle futhark, og laga ein ny ein nynorsk futhark utifrå dette? Ein finn døme på desse skriftane i tilstrekkeleg mange vestlandsbygder til at me man skrota det danske alfabetet. Me finn nok plass i skulen til dette er godt nok innarbeida til å ta over etter øvergongstida.

Futharken vil dessutan forenkle tastaturet på pcane våre veldig mykje

Topp Bunn