Me buy: HiFi Relay Volume Controller XLR Balanced Preamp Passive Pre-amp 256 step adjust

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Kjøpte denne for å experimentere litt med den ene forsterkere som er fullbalansert og kjører XLR rett i rota. Siden jeg og har den gamle Sansui SR-212 platespilleren som er laget på en slik måte at det er enkelt å rigge alle mulige koblinger og kombinasjoner mot denne enheten, balansert all the way.

Hovedårsaken til at jeg do kortet er at de bruker reelene til Takamisawa som er en av mine partnere i Nihonia.

Mest som et zexperimen, jeg er godt forspent med å kjøre vinylen rett i effektforsterkeren fra før men artig dings me synest.





Function :
Balance input, Balance output
Balance input, Unbalance output
Unbalance input,unbalance output

Input impedance 10K+, output near 3kΩ

Working voltage :AC 220V ( if need AC110V please email)

Size:165*180*60mm
Net weight: 1.8KG

Pure resistors circuit, the sound is more transparent!

High grade double sided thickened golden plated PCB.


Product features and working principle:

the music signal by adjusting the potentiometer (potentiometer without music signal, only control relays) control 16pcs (Japan imported TAKAMISAWA relay) switching resistors to complete 256 Step-by-step regulation, no explosive sound, pure resistors loop, higher than the traditional carbon film potentiometer fidelity! Sound more transparent! The effect of immediate impact! Onboard integrated power transformer, no need to add another power supply.
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.277
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
49
spennende, har den et navn?
Har en Mc275 med potmeter.
Den har til tider litt høy gain, samt ved å bruke XLR inn slipper jeg signal gjennom det ene røret som fungerer som splitter på kanalene ved bruk av rca.

Edit, lol fant navnet i overskriften:LOL:
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.277
Antall liker
3.324
Torget vurderinger
49
Topp Bunn