MAXWELL SOUND SYSTEM Presenterer: VINCENT-MX modell SV-226MKII-MX

Status
Stengt for ytterligere svar.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.192
Antall liker
1.067
Torget vurderinger
1
En test i Audiophile.no er alltid gratis, hvis vi ser bort fra fraktkostnader og eventuelt verditap ved å selge en vare som demovare. Vi stiller aldri krav om annonsering - valg av testobjekter går på hvor interessant objektet er
Se det! Sånn skal det gjøres!

Men til gjengjeld kan vi ikke garantere at enhver forsterker blir beste forsterker under 50.000,-... :cool:
Nei, det sier seg jo selv at det må annonseres om forsterkeren skal låte så bra.
Hvis dette var ment som en insinuasjon mot oss, er den totalt meningsløs.
 

sense

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2006
Innlegg
679
Antall liker
356
Sted
Rørvik i Nord-Trøndelag
Torget vurderinger
15
Det som ER meningsløst her er denne gapestokkmentaliteten... Prøv nå å se litt igjennom alle de store uthevelsene i språket..Det har vært mye fuss rundt språket rundt Maxvell vel lenge nå..Synes moderatorene her er noen latsabber som ikke evner og følge med ang.all denne hetsen... Hvis markedsføringen er feil for noen,så ta det opp med Høvdingen da.. Har alldri møtt sveinung ved maxwell.. men har du nå tråkket noen år på jorden,skulle det vel være lett og se at mannen er en fargerik og levende person:)
Mannen har jo annonsert i mange år på sentralen... Hvorfor denne plutselige "ta Mannen" mentaliteten... ???

Sveinung.. stå på du..vær den du er og gjør det du kan:)

Ha en super dag..

Sense..
 
Sist redigert:

LESSisdox@

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2006
Innlegg
706
Antall liker
242
Sted
Åkrehamn,karmøy
Torget vurderinger
1
Hvilke modifikasjoner har denne spesialmodellen i forhold til den originale?
Hei
her er link å bilde på denne Mk2 ,eventuelt google litt selv om forrige og bilder
Mvh
Ja, dette er mkII versjonen, men versjonen Maxwell selger har altså en MX slengt på deretter. Ikke at dette betyr så mye for meg, men personlig tror jeg det er best med mest mulig åpenhet omkring produkter, både for kjøpere og selgere.
Hei
Ja du har helt rett i det :)
Ser av bilde på annonsen som han har, så er det ikke den som det skrives så godt om heller ?. er en første utgave på bilde ;)
Link til mk2 http://www.vincent-hifi.dk som er 12.5 kg. og ikke 20.2kg som denne skal være i følge info på siden lenger oppe ?????

Vincent SV-226MK-II er yderligere forsynet med en strømforsyning, der kan trække alt. Noget der kan sammenlignes med en træstub af størrelse, er ringkerne trafo’en på 750 VA, der sammen med 40.000 MFD i ladekapacitet, er grundlaget for de mere end 100 Watt, der er til rådighed i 8 Ohm, og stabiliteten er så stor, at SV-226Mk-II leverer over 200 Watt i 4 Ohm. Den har heller ikke problemer med endnu lavere impedanser, og kan tage et fasedrej fra højttalerne i stiv arm.



Frequency Response:5 Hz - 50 kHz +/- 1 dB
Nominal output power 8 Ohm:2 x 100 Watt
Nominal output power 4 Ohm:2 x 200 Watt
Input sensitivity:180 mV
Total harmonic distortion:< 0,1 % (1 kHz, 1 Watt)
Signal-to-Noise Ratio:> 90 dB
Input Impedance:47 kOhm
Mains supply:230 V/50 Hz
Inputs:6 x RCA
Outputs:1 x Rec Out, 1 x Pre Out
4 x 2 Massiv isolated loudspeaker terminal,
1 x Phone Jack 6,3 mm
Tone controls (with tone defeat)Bass & treble (Tone), Loud
Mains supply:230 V/50 Hz
Dimensions (W x H x D):430 x 150 x 435 mm
Weight:12,5 kg
Colour:black or silver
Characteristics:• Power Control : 2x 12 Volt Trigger out (3,5mm)
• Tubes for Pre Amp: 3 x 12AX7
• A- B Loudspeaker Switch, 2x sets of speaker outputs allowing bi-wiring / multi-room installation
• Aluminium Remote control




Mvh
 
Sist redigert:

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Innlegg
874
Antall liker
401
Det som ER meningsløst her er denne gapestokkmentaliteten... Prøv nå å se litt igjennom alle de store uthevelsene i språket..Det har vært mye fuss rundt språket rundt Maxvell vel lenge nå..Synes moderatorene her er noen latsabber som ikke evner og følge med ang.all denne hetsen... Hvis markedsføringen er feil for noen,så ta det opp med Høvdingen da.. Har alldri møtt sveinung ved maxwell.. men har du nå tråkket noen år på jorden,skulle det vel være lett og se at mannen er en fargerik og levende person:)
Mannen har jo annonsert i mange år på sentralen... Hvorfor denne plutselige "ta Mannen" mentaliteten... ???

Sveinung.. stå på du..vær den du er og gjør det du kan:)

Ha en super dag..

Sense..
Dette handler ikke bare om å være fargerik. Dersom du hadde reist så mye på kryss og tvers av hifi-miljøet på Sørlandet som jeg har gjort de siste 25 årene (butikken lå tidligere i Farsund - Vest-Agder), så hadde du også sett at denne typen "profetiske omtaler" og overtalelsesevner har slanket et betydelig konfirmantlommebøker på en meget utidig måte. Ordgyteri er således bare en side av saken. For min del kan jeg bare oppfordre trådstarter (igjen) til mer edruelige omtaler av eget produkt - slik som de aller fleste andre hifi-butikker De facto klarer. Med dette innlegget setter jeg punktum for mitt bidrag i denne tråden - jeg forventer at trådstarter nå har tatt poenget.
 

lyntoft!

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.05.2008
Innlegg
1.427
Antall liker
803
Sted
Kløfta
Torget vurderinger
1
Det som ER meningsløst her er denne gapestokkmentaliteten... Prøv nå å se litt igjennom alle de store uthevelsene i språket..Det har vært mye fuss rundt språket rundt Maxvell vel lenge nå..Synes moderatorene her er noen latsabber som ikke evner og følge med ang.all denne hetsen... Hvis markedsføringen er feil for noen,så ta det opp med Høvdingen da.. Har alldri møtt sveinung ved maxwell.. men har du nå tråkket noen år på jorden,skulle det vel være lett og se at mannen er en fargerik og levende person:)
Mannen har jo annonsert i mange år på sentralen... Hvorfor denne plutselige "ta Mannen" mentaliteten... ???

Sveinung.. stå på du..vær den du er og gjør det du kan:)

Ha en super dag..

Sense..
Jeg er ganske enig med Sense her.
Er så jeg angrer litt på å ha bidratt, ikke ikke i denne tråden, men i en av de 2 andre (nå også ganske kjipe trådene).

Nevnte BRANSJEAKTØR har meg bekjent aldri fått annet enn gode skussmål, har i all fall aldri hørt noen klage derom.
Personen / mannen kan jeg aldri tenke meg at har annet enn de aller beste intensjoner, i all sin virksomhet.
At det fleipes ift til det skriftlige uttrykket tror jeg forfatteren tar med ett smil.

Når det gjelder innsigelser ift til markedsføring bør det her og nå være mulig å "give the man a break", mulig problematikk tror jeg allerede er behørig flagget og adressert.

Og blir sikkert også tatt til følge med det første , vil jeg håpe :)


Jørgen.
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.532
Antall liker
35.436
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
For å sitere åpningsreklamen en gang til:
" - Dette er en nærmest Fullstendig Egendefinert Vincent-MX designet LYD. Hovedkonsistensen blir på sett og vis stående igjen uten den kjente pågående " Diskant/mellomtone-Egden". Den typiske store "skoeske-begrensede" bass-gjenngivelsen - skiftes helt ut med et eventyrlig Frittstående Super-Dynamisk Bass-Momentum med en FLYTENDE Konsistens som tegner et Totaloppslukende musikalsk 3D LYD-BILDE !! OG - Filmen kommer inn til Deg og tar Varme Personlighet,bare HELT ut av kontekst med en tilstedeværelse nærmest UTEN SIDESTYKKE - !!!
" - Disse produktene er SPESIAL-LAGET for Maxwell Sound System - og fåes kun kjøpt hos MAXWELL HI-FI AS - Stavanger og godkjente sertifiserte Forhandlere !!!
Rent bortsett fra at den teksten baksnakker standardmodellen ganske grovt ("pågående", "skoeske-begrensede") er det jo ganske friskt å hevde at akkurat denne spesialmodellen er "nærmest fullstendig egendefinert" og at den "bare fås kjøpt" hos denne forhandleren. Det burde da være mulig å si noe om hva som er byttet ut inni boksen, enten det er strømforsyning, komponenter som transistorer og dioder, eller internkabling (!). Men det tyder vel bare på at jeg ikke er i målgruppen for produktet.
 

Jones67

Medlem
Ble medlem
14.07.2013
Innlegg
20
Antall liker
14
Sted
Rogaland
Det som ER meningsløst her er denne gapestokkmentaliteten... Prøv nå å se litt igjennom alle de store uthevelsene i språket..Det har vært mye fuss rundt språket rundt Maxvell vel lenge nå..Synes moderatorene her er noen latsabber som ikke evner og følge med ang.all denne hetsen... Hvis markedsføringen er feil for noen,så ta det opp med Høvdingen da.. Har alldri møtt sveinung ved maxwell.. men har du nå tråkket noen år på jorden,skulle det vel være lett og se at mannen er en fargerik og levende person:)
Mannen har jo annonsert i mange år på sentralen... Hvorfor denne plutselige "ta Mannen" mentaliteten... ???

Sveinung.. stå på du..vær den du er og gjør det du kan:)

Ha en super dag..

Sense..

Støtter "Sense" sin kommentar over.
Denne tråden er ikke morsom lesing.... mer pinlig hvor fort det skal arresteres og kveruleres over annonsen.
Slapp litt av folkens.

Stå på Sveinung !
 

Drammen lyd

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2012
Innlegg
765
Antall liker
389
Ingen som nekter mannen å være tåkefyrste, men når det gjelder markedsføring så fins det faktisk en del retningslinjer man må følge.
 

kortvarig

Banned
Ble medlem
29.04.2013
Innlegg
2.237
Antall liker
764
Sted
Danmark
Ingen som nekter mannen å være tåkefyrste, men når det gjelder markedsføring så fins det faktisk en del retningslinjer man må følge.
Det tror jeg faktisk også lyden av opplevelse gør , man jo gerne anprise/rose en varer, men ikke skrive noget faktuelt forkert, eksempel at den kan leverer 200W hvis det ikke passer.

Ps. < 0.1% THD 1W og 1 KHz er godt nok ikke prangende, den må virkelig sætte et fodaftryk på lyden, have megen egen lyd.
Er den uden modkobling??
 
Sist redigert:

Kanutus

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.11.2014
Innlegg
2.006
Antall liker
780
Sted
Nesodden
Det er forøvrig en annen tråd som pågår nå, med en helt annen bransjeaktør og et annet tilsvarende produkt som dette, hvor de heller ikke vil si hva som er "den hemmelige ingrediensen" i sine forsterkere, men hevder likevel at dette er en revolusjonerende teknologi osv som da gjør underverker for lyden. Der var det ingen som klagde på det? Jeg synes det er greit å spørre om hva som skiller en modell fra en annen, men hvis opphavsmannen bak denne oppgraderingen ikke ønsker å si noe om det så er vel det også greit?
 
C

Cyber

Gjest

Lyden av Opplevelser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.02.2013
Innlegg
395
Antall liker
42
Sted
Stavanger - Kirkegaten nr.43.
Torget vurderinger
0
Det som ER meningsløst her er denne gapestokkmentaliteten... Prøv nå å se litt igjennom alle de store uthevelsene i språket..Det har vært mye fuss rundt språket rundt Maxvell vel lenge nå..Synes moderatorene her er noen latsabber som ikke evner og følge med ang.all denne hetsen... Hvis markedsføringen er feil for noen,så ta det opp med Høvdingen da.. Har alldri møtt sveinung ved maxwell.. men har du nå tråkket noen år på jorden,skulle det vel være lett og se at mannen er en fargerik og levende person:)
Mannen har jo annonsert i mange år på sentralen... Hvorfor denne plutselige "ta Mannen" mentaliteten... ???

Sveinung.. stå på du..vær den du er og gjør det du kan:)

Ha en super dag..

Sense..

- Tusen Hjertelig, og Velkommen innom når du er i området !
Mvh. Sveinung
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.192
Antall liker
1.067
Torget vurderinger
1
Men til gjengjeld kan vi ikke garantere at enhver forsterker blir beste forsterker under 50.000,-... :cool:
Nei, det sier seg jo selv at det må annonseres om forsterkeren skal låte så bra.
Hvis dette var ment som en insinuasjon mot oss, er den totalt meningsløs.
Hehe, prøvde bare å få litt humor inn i denne lille vannglass-stormen, men ser at det ikke er rom for slikt. :)
Joda, det var den andre varianten som jeg regnet som mest sansynlig :rolleyes:
Og dessuten - vannglass skal man ikke kimse av...
 

Lyden av Opplevelser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.02.2013
Innlegg
395
Antall liker
42
Sted
Stavanger - Kirkegaten nr.43.
Torget vurderinger
0
Det som ER meningsløst her er denne gapestokkmentaliteten... Prøv nå å se litt igjennom alle de store uthevelsene i språket..Det har vært mye fuss rundt språket rundt Maxvell vel lenge nå..Synes moderatorene her er noen latsabber som ikke evner og følge med ang.all denne hetsen... Hvis markedsføringen er feil for noen,så ta det opp med Høvdingen da.. Har alldri møtt sveinung ved maxwell.. men har du nå tråkket noen år på jorden,skulle det vel være lett og se at mannen er en fargerik og levende person:)
Mannen har jo annonsert i mange år på sentralen... Hvorfor denne plutselige "ta Mannen" mentaliteten... ???

Sveinung.. stå på du..vær den du er og gjør det du kan:)

Ha en super dag..

Sense..

Støtter "Sense" sin kommentar over.
Denne tråden er ikke morsom lesing.... mer pinlig hvor fort det skal arresteres og kveruleres over annonsen.
Slapp litt av folkens.

Stå på Sveinung !
- Tusen Hertelig, Jones67 ...- Snakkes!
Mvh. Sveinung
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.267
Antall liker
9.060
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Denne tråden vurderer jeg sterkt og stenge samt slette mer eller mindre alle kommentarer. Det er mye som er i grenseland her.

Send meg en PM om du ønsker det ryddet og låst her Sveinung.
 

Ketil

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.05.2004
Innlegg
2.318
Antall liker
886
Vel, mitt opprinnelige uskyldige lille spørsmål var altså dette:

Hvilke modifikasjoner har denne spesialmodellen i forhold til den originale?
Istedenfor å utarte til en tråd med 100 kommentarer kunne man unngått dette ved å svare f.eks: "Jo, den har oppgraderte kondensatorer, endel dempet kabinett osv."

Man unngår alle disse ubehagelighetene ved rett og slett ha en åpen holdning omkring de produkter man selger. Og for å si det sånn så har det overhodet ikke vært min intensjon å henge ut forhandler på noe som helst måte. Jeg er rett og slett litt nysgjerrig på hva et moddet produkt kan tilby ut over en original. Når jeg er på utkikk etter komponenter er det ofte de som er "ferdigmoddet" fra en mindre produsent som vekker min interesse.

Når det er sagt må det være i alles interesse at man opererer med saklig og velbegrunnet informasjon omkring de produkter man selger. Det kan godt hende at det kan være gode grunner for akkurat denne annonsørens uttrykksform, men likevel mener jeg det må stilles samme krav om etterrettelighet som i forhold til andre annonsører.
 
C

cruiser

Gjest
Denne tråden vurderer jeg sterkt og stenge samt slette mer eller mindre alle kommentarer. Det er mye som er i grenseland her.

Send meg en PM om du ønsker det ryddet og låst her Sveinung.
Okey, så trådstarter kan bestemme det selv? Tåpelig.. Denne tråden hadde passert i stillhet om man var ærlig og redelig i sin markedsføring
 

Joppe

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
1.514
Antall liker
705
Sted
Sydpolen
Torget vurderinger
2
Denne tråden vurderer jeg sterkt og stenge samt slette mer eller mindre alle kommentarer. Det er mye som er i grenseland her.

Send meg en PM om du ønsker det ryddet og låst her Sveinung.
Okey, så trådstarter kan bestemme det selv? Tåpelig.. Denne tråden hadde passert i stillhet om man var ærlig og redelig i sin markedsføring
må si meg enig i at å gi bransjeaktørene slikt spillerom åpner a whole new can of worms. vil hfs være en plass for ærlig og redelig markedsføring, eller pushing av snakeoil?

sier ikke at lyden av opplevelser pusher snakeoil i dette tilfellet, bare at lemplige krav om hva som får figurere her og fjerning av kritikk kan gi ringvirkninger som er veldig uheldig.

når man selger noe og blir spurt om å underbygge påstandene i markedføringen og ikke kan svare tilfredstillende for seg, vel så er det helt legitimt å kritisere, så kan selger eventuelt tilbakevise kritikken eller la den henge i luften.

det som ikke tåler kritisk lys er ikke av særlig verdi, og det er forskjell på å henge ut en person og på å kritisere eller overprøve og spørre om fundament for påstandene i annonsene fra vedkommende.
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.532
Antall liker
35.436
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Kanskje det er bruk for en oppklaring av regelverkets §3?
3) Ubegrunnet kritikk av produkter, eller av navngitte eller identifiserbare enkeltpersoner i magasiner, butikker og fabrikker o.l. tillates ikke, men Hifisentralen oppfordrer til kritiske produkt- og butikkerfaringer, både positive og negative, under forutsetning av saklig begrunnelse for innlegget.
Som hutsefruts sier må det da være legitimt å etterspørre dokumentasjon på en såpass tydelig markedsføringspåstand som at en annonsert komponent er spesialdesignet av/for forhandler og ikke kan kjøpes noe annet sted, eller er det ikke tillatt på HFS å stille spørsmålstegn ved slike påstander?
 

kortvarig

Banned
Ble medlem
29.04.2013
Innlegg
2.237
Antall liker
764
Sted
Danmark
Der er fikset/ændret lidt på data i forhold til den originale udgave, 10W mere, frekvensområde +-0.07db i stedet for 0.1db, THD er under 0.09 % i stedet for 0.1% det ligner jo lidt det tricks supermarkedet bruger, 9.95 ser bedre ud end 10.00.
Ved ikke om Lyden av opplevelser tager en chance og håber på det holder ved en kontrol, eller der virkelig er lavet noget om som giver marginalt bedre data, og dette er målt og dokumenteret.

Det mest bemærkelsesværdige er at vægten er steget fra 12.5 Kg , til 20.2 kg i MX versionen, det er en temmelig voldsom stigning, og må næsten skyldes at der er skiftet trafo eller lignede, eller der er lagt en meget meget tyk metalplade/bly/sand i forstærkeren.

Lyden av opplevelser må kunne forklarer hvad som giver denne voldsomme vægtforøgelse, det kan kun være god reklame at sige at der er evt er kommet en væsentligt store trafo i. Det koster , og vil gøre forstærkeren bedre.
Problemet er bare at ser man foto at den originale udgave så ser det ikke umiddelbart ud til at der er plads til en større trafo.
 
Sist redigert:

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.267
Antall liker
9.060
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
Får bare beklage at jeg har ordlagt meg litt dårlig, det er ikke trådstarter som avgjør for eller imot.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.490
Antall liker
84.330
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Der er fikset lidt på data i forhold til den originale udgave, 10W mere, frekvensområde +-0.07db i stedet for 0.1db, THD er under 0.09 % i stedet for 0.1 det ligner jo lidt det tricks supermarkedet bruger, 9.95 ser bedre ud en 10.00.
Ved ikke om Lyden av opplevelse tager en chance og håber på det holder ved en kontrol, eller der virkelig er lavet noget om som giver marginalt bedre data.

Det mest bemærkelsesværdige er at vægten, er steget fra 12.5 Kg , til 20.2 kg i MX versionen, det er en temmelig voldsom stigning, og må næsten skyldes at der er skiftet trafo eller lignede, eller der er lagt en meget meget tyk metalplade/bly i forstærkeren.

Lyden av opplevelse må kunne forklarer hvad som giver denne voldsomme vægtforøgelse, det kan kun være god reklame at sige at der er evt er kommet en væsentligt store trafo i. Det koster , og vil gøre forstærkeren bedre.
En god transformator alene gjør desverre ikke en forsterker særlig bedre.
 

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
2.981
Antall liker
1.226
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
All pr er god pr. Om noen ettervert kan bekrefte merkbare forbedringer på denne forsterkeren, så har forumet skapt en klassiker :)
 
Sist redigert:

Focalius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.02.2009
Innlegg
1.242
Antall liker
488
Sted
Arendal
Torget vurderinger
5
Jeg jobber på en båt med opptil 120 stk. Hvor 10 av oss er norske. 2 av de er spesielle og den ene er ekstremt spesiell. Ingen klarer å samarbeide med de, og de kan klemme deg en dag og slå deg noen timer etter. Kanskje fordi noen har spurt de om å gjøre en jobb eller at kokkene har hatt for lite krydder på potetbåtene.
Men poenget mitt er at sånn har de alltid gjort, og INGEN sier noe til de.
Vesentlig lettere å høvle over folk på internett.
Har noen av dere sagt til Sveinung face to face at dere synes han er sånn og sånn?

Når det er sagt så er det ikke dermed sagt at jeg synes alt ser helt ryddig ut fra annonsene og forklaringene heller.

Men å begynne å legge ut om f eks den hviskehistorien er direkte stygg personangrep. Turde du å si dette til han face to face?
 

kortvarig

Banned
Ble medlem
29.04.2013
Innlegg
2.237
Antall liker
764
Sted
Danmark
Jeg jobber på en båt med opptil 120 stk. Hvor 10 av oss er norske. 2 av de er spesielle og den ene er ekstremt spesiell. Ingen klarer å samarbeide med de, og de kan klemme deg en dag og slå deg noen timer etter. Kanskje fordi noen har spurt de om å gjøre en jobb eller at kokkene har hatt for lite krydder på potetbåtene.
Men poenget mitt er at sånn har de alltid gjort, og INGEN sier noe til de.
Vesentlig lettere å høvle over folk på internett.
Har noen av dere sagt til Sveinung face to face at dere synes han er sånn og sånn?

Når det er sagt så er det ikke dermed sagt at jeg synes alt ser helt ryddig ut fra annonsene og forklaringene heller.

Men å begynne å legge ut om f eks den hviskehistorien er direkte stygg personangrep. Turde du å si dette til han face to face?
Helt alvoligt , det her drejer sig ikke kun om en som skiller sig ud ved sin speciale personlighed , det drejer sig måske/muligvis om det man på Dansk kalder for plattenslageri, og det bryde ingen sig om, hverken på eller uden for internettet, og det vil altid blive påtalt. Og er det groft nok vil det blive straffet.

Den begrundede mistanke kan Lyden av opplevelser fjerne en gang for alle ved at svarer seriøst!! på mit forrige indlæg eller et af de mange andre indlæg som har spurgt om det samme. Og naturligvis med dokumentation (målinger/foto) for det påståede.
 
Sist redigert:

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Det er en spesiell butikkopplevelse å bli skviset ned i en 2-seter sammen med en ekspeditør som akkurat har lukket døra til det lille lytterommet. Hadde jeg hørt lyden av banjo i tillegg hadde jeg slått meg vei ut. Dette er snart 10 år siden og første og siste gangen ever der. Som realist fremstår all markedsføring fra denne aktøren svært lite forståelig og er basert på mye ukjent terminologi. Jeg antar at jeg er både en kald person og uønsket kunde.
 
Sist redigert:

Erlendb

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2014
Innlegg
1.443
Antall liker
556
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Det er en spesiell butikkopplevelse å bli skviset ned i en 2-seter sammen med en ekspeditør som akkurat har lukket døra til det lille lytterommet. Hadde jeg hørt lyden av banjo i tillegg hadde jeg slått meg vei ut. Dette er snart 10 år siden og første og siste gangen ever der.
Akkurat slik var det. Ingenting har forandret seg! Jeg var mer redd for mitt liv enn på jakt etter god hifi. Han bruker hele tiden 3d osv osv, Terms vi kun ser hos elkjøp, som tross alt selger TV og som 2 kanaler aldri vil klare. Det er helt sykt! Man tror mannen vil drepe deg etter å ha stengt deg inne i det 6 kvadratmeter lille rommet som han bruker til lytting.
 
Sist redigert:

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.707
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Det er en spesiell butikkopplevelse å bli skviset ned i en 2-seter sammen med en ekspeditør som akkurat har lukket døra til det lille lytterommet. Hadde jeg hørt lyden av banjo i tillegg hadde jeg slått meg vei ut. Dette er snart 10 år siden og første og siste gangen ever der.
Akkurat slik var det. Ingenting har forandret seg! Jeg var mer redd for mitt liv enn på jakt etter god hifi. Han bruker hele tiden 3d osv osv, Terms vi kun ser hos elkjøp, som tross alt selger TV og som 2 kanaler aldri vil klare. Det er helt sykt! Man tror mannen vil drepe deg etter å ha stengt deg inne i det 6 kvadratmeter lille rommet som han bruker til lytting.
Må dere slutte med det greiene der, er dere små barn eller? Såvidt jeg vet har ingen noensinne blitt drept av hverken et lite lytterom eller healing. Da regner jeg isåfall med at alle oss her inne var død for lenge siden, for de fleste har et rom de lytter til musikk i og musikk er healing i seg selv.
Det dere opplevde, er ikke annet enn nettopp Det, deres opplevelse...som tydeligvis har gitt dere sår i ettertid.
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Jeg beskrev mitt besøk som en spesiell butikkopplevelse. Resten du langer ut mot må settes på kontoen for fantasi og forutinntatthet.
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.267
Antall liker
9.060
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
stenger denne nå.

mvh moderator
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn