Maxwell Ht Kabel

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.277
    Antall liker
    3.324
    Torget vurderinger
    49
    Fikk inn en ht kabel til innbrenning i dag, kabelen er Maxwell Hifi sin egen.
    Vet ingenting om kabelen, verken pris eller hva den skjuler under strømpen, hvis noen vet fyll gjerne på med info.
    Før jeg satte den på innbrenning testet jeg den like godt i eget oppsett, ikke lenge nok til og danne meg annet inntrykk enn at dette hørtes slett ikke verst ut. Skal ta en ny test etter noen dager og prøve og gi en beskrivelse av lyden. Byggekvaliteten er det ingenting og si på, veldig bra håndverk Sveinung, ser bedre ut enn mine PAD kabler.

    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.277
    Antall liker
    3.324
    Torget vurderinger
    49
    Her er noen bilder til.

    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
     

    balto

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.05.2007
    Innlegg
    80
    Antall liker
    11
    Hei,
    Hvordan er kablene, er de til å anbefale ?

    Dette er sikkert en veldig god kabel, det tviler jeg ikke på. Jeg ser at de annonseres her på sentralen, så derfor noen spørsmål til leverandør da jeg regner med at han/de følger med i denne tråden.

    Til Maxwell:
    Jeg antar at du vet hva en Studio-Teknikker er, og selvfølgelig har kunnskap om en Studio- Teknikers DEFISJONER på lyd og faktisk hvordan en studio innspilling fungerer.

    Det som står i annonsen er jo flott det… og antageligvis rett, men hva betyr egentlig;

    " - KABLER med FLYT-ENERGI...- som Studio-Teknikere DEFINERER som MER VIRKELIG enn å oppholde seg i eget Studio under innspillingen i seg selv !!!"

    Venter spent på svar.

    Mvh
    Balto
     
    Sist redigert:

    kortvarig

    Banned
    Ble medlem
    29.04.2013
    Innlegg
    2.237
    Antall liker
    764
    Sted
    Danmark
    Hei,
    Hvordan er kablene, er de til å anbefale ?

    Dette er sikkert en veldig god kabel, det tviler jeg ikke på. Jeg ser at de annonseres her på sentralen, så derfor noen spørsmål til leverandør da jeg regner med at han/de følger med i denne tråden.

    Til Maxwell:
    Jeg antar at du vet hva en Studio-Teknikker er, og selvfølgelig har kunnskap om en Studio- Teknikers DEFISJONER på lyd og faktisk hvordan en studio innspilling fungerer.

    Det som står i annonsen er jo flott det… og antageligvis rett, men hva betyr egentlig;

    " - KABLER med FLYT-ENERGI...- som Studio-Teknikere DEFINERER som MER VIRKELIG enn å oppholde seg i eget Studio under innspillingen i seg selv !!!"

    Venter spent på svar.

    Mvh
    Balto
    Man kan vil sige at vi hi-fi entusiaster kan oplever en helt anden lyd end studio-teknikeren gør, og det er både på godt og ondt, er man heldig så er det heldigvis mest i en positiv retning.

    Man kan som hi-fi entusiast hører en lydkvalitet som en lyd-teknikere aldrig har været i nærheden af at høre i sit lydstudio.
    Studio-teknikeren ved ikke hvad der eksakt er på filen, lytteren, hi-fi entusiasten ved det heller ikke.
    Men jeg har været i nogle studio, og tør roligt konstaterer at mange hi-fi entusiaster er tætterer på at hører hvad der er havnet på selve musikfilen, end lydteknikeren er.
    Og det er jo det som er det interessante og udfodringen ved hi-fi hobbyen hvor meget lydkvalitet kan vi hive ud af anlægget.

    Vi hører alle vores version af en pladen, også lydteknikeren som har produceret, lidt af kunsten ved hi-fi er at finde ud af , kunne hører, kunne definerer, at noget er mere rigtigt end noget andet, for ikke alt kan være rigtigt.
     
    Sist redigert:

    Jones67

    Medlem
    Ble medlem
    14.07.2013
    Innlegg
    20
    Antall liker
    14
    Sted
    Rogaland
    Jeg har også ett sett av disse kablene liggende.
    Syns de gir ett bra inntrykk på alle vis. Fint bygget og fin lyd.
    Opplever lyden som homogen, ingenting som stikker seg ut verken verken i topp eller i bunn. Akkurat nå er matchen med resten av oppsettet enda litt bedre med noen andre høyttalerkabler.....men plutselig er disse på plass igjen :)
    Anbefales andre å teste ut !
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn