og du tror at jeg ikke har snakket ferdig med han ? synes det er greit å få frem de ikke fullt så positive egenskapene til denne selgeren også jeg, er vel like tillatt det som Hypingen ? i mitt tilfelle var alt som skulle til at jeg nevnte en uskyldig ting i en tråd her inne, da ble jeg svartelistet av selger, makan har jeg heldigvis aldri vært borte i . ting som å svartmale alle andre selgere av rør i "det store farlige" utlandet er vel også noe som jeg ikke er veldig begeistret for, samt en prising av varer som ikke ligner grisen, f.eks er ikke slik at den eneste selgeren av ORGINALE svetlana winged C befinner seg i norge, langt ifra.
vil aldri mer i mitt liv bruke en kr til på rør fra han
Du er nok ferdig med å snakke med han. Du kan imidlertid forstette dine negative ytringer her så lenge ingen stopper deg.
Hvis vi hadde hatt en samtale, endt med å være uenige og du hadde avsluttet med "drit og dra", hadde jeg nok lukket døren for deg for alltid. I hvert fall for langt tid.
Hvorfor ikke skrive noe positivt? Om noen andre som du synes er verdt en omtale.
Du må holde tunga rett i munnen når du kommer med påstandene dine.
Denne f.eks:
"f.eks er ikke slik at den eneste selgeren av ORGINALE svetlana winged C befinner seg i norge, langt ifra."
Motron har en eksklusiv avtale og er enedistributør av Svetlana i Danmark, Sverige og Norge.
Hvis du mener noe annet enn det du skriver, er det fritt fram å korrigere.
Apropos Svetlana og matching av effektrør: De skal være fargekodet slik at det er enkelt å finne rør som er like uten å teste de.