Slik ser det ut i mitt lille ''maskinrom''
Vedlegg
-
362.8 KB Visninger: 211
-
352.6 KB Visninger: 184
Takk for det JanRJanR skrev:Det var en seriøst voksen benk
Ett flott rom, fine bilder.
Blir det noe 2 kanals der også ?
/jan
Jeg er veldig glad i dette rommet ja, har liksom vært drømmen min i over 20 år, og da jeg bygde nytt hus lot jeg ikke sjansen gå fra meg.HCS skrev:Da var den største senteren jeg noen gang har sett her inne... Er dette noe en kan kjøpe eller er det noe du har bygd selv? Må si at jeg misunner deg rommet. Og film er noe en har mye glede av. Meget behagelig sittegruppe også...![]()
Jeg valgte en forholdsvis lys farge på rommet, nettop på grunn av trivselsfaktoren og det faktum at jeg bruker rommet mest til å lytte på musikk, sånn kinomessig hadde det vært mye mere ideelt med et mørkere rom, men følte at det da kanskje kunne blitt litt ukoselig.draapen skrev:Fyf... den sentern var voksen
Såg jo ut til å være et koselig sted å slappe av i...
Mvh
Takk for det VerminVermin skrev:Veldig flott, likte rommet. Lyst og trivelig med enkle men funksjonelle farger.
Senteren er virkelig en gromkar ;D
Takk til deg også motorenmotoren skrev:gratulerer med et nydelig kino rom,meget smakfullt
mvh
Takk for det NorumNorum skrev:Gratulere med et utrolig flott kinorom. Den sentern ser unektelig grom utEr det sunfire effektforsterke jeg ser i racket ditt?
Stusset litt på dette jeg også... ellers et meget flott maskinrom, blant de fineste jeg har settTTmania skrev:Men en ting, hvordan blir det med vibrasjoner og avdempning av denne senterhøyttaleren? Den må vel påvirke komponentene, tenker på cd-spiller og DVD. Hadde det vært bedre å montert den på bakveggen eller på egen hylle, bare undrer?
Takk, takknissen skrev:Lekkert![]()
Takk, til deg også ElektronElektron skrev:
Og selvfølgelig til deg også LydMekkLydMekk skrev:Forslag: hva med myke føtter ala PM Audios Brightstar Isonode under senteren for å isolere fra underlaget, les benken?
Glimrende senterbygg forresten! ;D
Har bare flyttet frem de som har stått bak en periode, hadde de sorte stående fremme for innspilling et par måneder.. ellers er front og bak-høytt identiske.emotikon skrev:Nydelig utsikt må jeg si og tøff hjemmekino
Har du byttet "hovedhøytalerne".....til samme finish som senter- eller er det øynene mine det er noe galt med?
Barskt! ;Dmaskinisten skrev:Har bare flyttet frem de som har stått bak en periode, hadde de sorte stående fremme for innspilling et par måneder.. ellers er front og bak-høytt identiske.emotikon skrev:Nydelig utsikt må jeg si og tøff hjemmekino
Har du byttet "hovedhøytalerne".....til samme finish som senter- eller er det øynene mine det er noe galt med?