MARTEN DESIGN og venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det er ikke å kimse av disse "amatør" bildene heller. Det er vel høyttalerne som trondmeg kjøpte, som du først forelsket deg i ?!
    Han tok forresten noen bilder når jeg arrangerte helaften for et par uker siden.

    Dette er et av de!

     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Det er meget mulig det var der de havna.
    Har de fått et godt hjem? :)

    Bilder er viktige så lenge vi ikke kan få gjengitt lyden her på HFS.
    Høvding, kan dette være et satsningsområde...på sikt? ;D 8) ;)
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.272
    Antall liker
    905
    RBN skrev:
    Trondmeg skrev:
    Og med tilstrekkelig avstand til bakveggen (ca 1,2m har jeg nå, takk for tipset Fallen_A) synes jeg dybden ble vesentlig bedre. Det har vært litt flatt tidligere. Et annet problem nå er litt dårlig framkommelighet i stua, men det skal jeg leve med inntil videre. Neste trinn er å få tilbake egne ht-kabler (AU-24 som er på bygda og måler rygg mot Oblivion) samt gjøre litt med akustikken. Deretter forhåpentligvis en ny preamp. Alt tar tid.
    Hallo Trond.
    AU 24`n er pakket ned og klar for tilbakelevering. Takker så mye for lånet. Meget bra kabel, men i mitt oppsett passet Raymond Celius sin Oblivion Technology bedre. Utrolig bra kabler......
    Her venter også 4 stk absorbenter/diffusorer i bjørk og gummi. Vi må også prøve MF kW 500 på Miles i løpet av uken. Blir spennende.......... Får la rødvinen stå i hylla iallfall et par timer etter oppkobling :D


    Det er jo lov å invitere flere ;) (forresten, den rødvinsdrikkinga der ga meg noen litt ubehaglige timer sist, (etterpå altså))

    Ellers hjertlig takk for sist RBN, det var hyggelig å få høre på ditt vellydene oppsett. Kan jo litt OT. skyte inn vedr. kablene at jeg kan dele oppfatningan av at Celius matchet bedre i ditt oppsett. Jeg er likevel litt mere delt i oppfatningen siden jeg generelt har en sterk tendenes til alltid å havne opp med det som spiller mest åpent og gjennomsiktig. AU24 har utvilsomt noen kvaliteter her. Ellers svært enig i at den godeste Celius her har kommet opp med noen svært gode kabler, har jo nettopp testet de som signalkabler selv og det var utvilsomt et hyggelig bekjentskap:'(

    mvh.
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    emotikon skrev:
    toref skrev:
    Virkelig stilig emotikon! Lekkert! Snart kan jeg kanskje plukke ut MC-en og svinge en tur utom? :)

    Mvh
    Takker toref.

    Seff skal du ta deg en tur, selv om det er meget provisorisk her for tiden. Men jeg liker faktisk lyden slik det er nå. Mangler bare det siste smekket.....og litt til da. Men jeg koser meg med musikk om dagen :) :)

    Men du?
    Du får da ikke plass på MC-en......til Krellen mener jeg ;D
    Jeg har gjort mye rart med den sykkelen, men ikke fraktet 60 kilo elektronikk.. Kan sikkert ordne med en liten test en dag om du bistår med et par hjul & hender ekstra. Får nok orden på sakene med Krell. Om du prater pent med Frode får du kanskje låne en over noen dager også.. men vær obs på Krell er vanedannende.. :)

    Mvh
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.031
    Antall liker
    7.853
    Torget vurderinger
    12
    emotikon skrev:
    Har de fått et godt hjem? :)
    Ehhhh, skulle mene det, men jeg er kanskje ikke helt uhildet..... De fores med rør og får stadig oppmerksomhet så helt ille er det forhåpentligvis ikke.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    toref skrev:
    emotikon skrev:
    toref skrev:
    Virkelig stilig emotikon! Lekkert! Snart kan jeg kanskje plukke ut MC-en og svinge en tur utom? :)

    Mvh
    Takker toref.

    Seff skal du ta deg en tur, selv om det er meget provisorisk her for tiden. Men jeg liker faktisk lyden slik det er nå. Mangler bare det siste smekket.....og litt til da. Men jeg koser meg med musikk om dagen :) :)

    Men du?
    Du får da ikke plass på MC-en......til Krellen mener jeg ;D
    Jeg har gjort mye rart med den sykkelen, men ikke fraktet 60 kilo elektronikk.. Kan sikkert ordne med en liten test en dag om du bistår med et par hjul & hender ekstra. Får nok orden på sakene med Krell. Om du prater pent med Frode får du kanskje låne en over noen dager også.. men vær obs på Krell er vanedannende.. :)

    Mvh
    Hadde jo vært kult å testet Krell på Milesene da 8)
    Som du sier, vanedannende er vel den store faren ;)
    Likevel tror jeg nok at rør av den rette sorten er tingen på disse høytalerne, etter mine ører.
    Men en prat med Frode er alltid en positiv opplevelse, så det skal jeg nok gjøre :)

    Men nok et men- det låter sinnsykt tøfft og samtidig elegant hjemme hos Birdman for tiden ;D
    Det låter storslagent med stålkontroll og med mye av det jeg opplever av musikkens plassering i rommet her hos meg.
    Pr. i dag her jeg på langt nær så punchy lydbilde.

    Merkelig hvordan man forandrer lydideal...ikke lenge siden "verdens strammeste og punchy bass" var alfa og omega hos meg.
    Milesene har ikke noe problem med å oppfylle kravene til det meste av dette, men det er ikke det jeg er ute etter lenger i lytterommet mitt.
    Jeg er nå mer ute etter mellomtonen, "englestøvet" i toppen og med så bra kontroll og trøkk i bassen det er mulig å oppnå med det forsterkeriet jeg har nå og det jeg har tenkt å skaffe meg.
    Altså musikkens presentasjon har fått forandret fokus her i heimen.
    Dette holdt på å skje FØR Milesene kom i hus.
    Kanskje er jeg i ferd med å finne veien?
    Kanskje er jeg i ferd med å bli voksen?
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Trondmeg skrev:
    emotikon skrev:
    Har de fått et godt hjem? :)
    Ehhhh, skulle mene det, men jeg er kanskje ikke helt uhildet..... De fores med rør og får stadig oppmerksomhet så helt ille er det forhåpentligvis ikke.
    Trodde nok ikke noe annet Trondmeg :)


    Kom til å tenke på teppet bak oppsettet mitt, som har hengt der siden jeg kjøpte huset for 5 år siden.......



    kanskje det hele tiden har vært meningen at Marten skulle komme i hus her? ;D
    Teppet fungerer forresten meget bra til det det er tenkt som. Det er 5mm tykkt og det henger 5cm ut fra vegg.
    (bildet er fra Marten Miles III tråden min)
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.031
    Antall liker
    7.853
    Torget vurderinger
    12
    Takker RBN for kreative innspill i går kveld. Miles'ene ble flyttet ca 1,5 m ut fra bakvegg og litt lenger fra sidevegg. Endelig ble den etterlengtede perspektivdybden akseptabel. I tillegg ble det benyttet noen plater som håndterer akustikken noe (en del diffusjon og en dash absorbsjon). Oblivion kablene ga også et postitivt førsteinntrykk med litt dypere bass, større scene spesielt i høyde og bredde, samt bedre detaljering enn mine AU-24. Spennende. And the story continues.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Flott oppsett du har nå Emotikon - er du i mål?
    Og hvor er denne tråden din?(forsøkte å finne den)

    O.
    emotikon skrev:
    Trondmeg skrev:
    emotikon skrev:
    Har de fått et godt hjem? :)
    Ehhhh, skulle mene det, men jeg er kanskje ikke helt uhildet..... De fores med rør og får stadig oppmerksomhet så helt ille er det forhåpentligvis ikke.
    Trodde nok ikke noe annet Trondmeg :)


    Kom til å tenke på teppet bak oppsettet mitt, som har hengt der siden jeg kjøpte huset for 5 år siden.......



    kanskje det hele tiden har vært meningen at Marten skulle komme i hus her? ;D
    Teppet fungerer forresten meget bra til det det er tenkt som. Det er 5mm tykkt og det henger 5cm ut fra vegg.
    (bildet er fra Marten Miles III tråden min)
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Dog skrev:
    Flott oppsett du har nå Emotikon - er du i mål?
    Og hvor er denne tråden din?(forsøkte å finne den)

    O.
    emotikon skrev:
    Trondmeg skrev:
    emotikon skrev:
    Har de fått et godt hjem? :)
    Ehhhh, skulle mene det, men jeg er kanskje ikke helt uhildet..... De fores med rør og får stadig oppmerksomhet så helt ille er det forhåpentligvis ikke.
    Trodde nok ikke noe annet Trondmeg :)


    Kom til å tenke på teppet bak oppsettet mitt, som har hengt der siden jeg kjøpte huset for 5 år siden.......

    http://home.online.no/~brybirg/artimages/ACFYCAUUa4YI.jpg

    kanskje det hele tiden har vært meningen at Marten skulle komme i hus her? ;D
    Teppet fungerer forresten meget bra til det det er tenkt som. Det er 5mm tykkt og det henger 5cm ut fra vegg.
    (bildet er fra Marten Miles III tråden min)

    Så jammen ut som du hadde siste ordet i den tråden ;)

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,8786.0/all.html

    ;)
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    ;D
    Der kan man se...nå husker jeg gitt! :D

    O.
    FallenA skrev:
    Dog skrev:
    Flott oppsett du har nå Emotikon - er du i mål?
    Og hvor er denne tråden din?(forsøkte å finne den)

    O.
    emotikon skrev:
    Trondmeg skrev:
    emotikon skrev:
    Har de fått et godt hjem? :)
    Ehhhh, skulle mene det, men jeg er kanskje ikke helt uhildet..... De fores med rør og får stadig oppmerksomhet så helt ille er det forhåpentligvis ikke.
    Trodde nok ikke noe annet Trondmeg :)


    Kom til å tenke på teppet bak oppsettet mitt, som har hengt der siden jeg kjøpte huset for 5 år siden.......

    http://home.online.no/~brybirg/artimages/ACFYCAUUa4YI.jpg

    kanskje det hele tiden har vært meningen at Marten skulle komme i hus her? ;D
    Teppet fungerer forresten meget bra til det det er tenkt som. Det er 5mm tykkt og det henger 5cm ut fra vegg.
    (bildet er fra Marten Miles III tråden min)

    Så jammen ut som du hadde siste ordet i den tråden ;)

    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,8786.0/all.html

    ;)
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    emotikon skrev:
    Merkelig hvordan man forandrer lydideal...ikke lenge siden "verdens strammeste og punchy bass" var alfa og omega hos meg.
    Milesene har ikke noe problem med å oppfylle kravene til det meste av dette, men det er ikke det jeg er ute etter lenger i lytterommet mitt.
    Jeg er nå mer ute etter mellomtonen, "englestøvet" i toppen og med så bra kontroll og trøkk i bassen det er mulig å oppnå med det forsterkeriet jeg har nå og det jeg har tenkt å skaffe meg.
    Altså musikkens presentasjon har fått forandret fokus her i heimen.
    Dette holdt på å skje FØR Milesene kom i hus.
    Kanskje er jeg i ferd med å finne veien?
    Kanskje er jeg i ferd med å bli voksen?
    Ikke alle veier som er rette.. :) Bare topp at man følger sine idealer. Som du sier, idealer kan forandres. Da er det bare å henge med så godt man kan.. Men voksen, hm.. er vel lite som tyder på at du har grodd fast i alle fall.. ;) Svinger bortom deg en dag snart. Dette spiller nydelig, det er jeg sikker på!

    Mvh
     

    ivar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2004
    Innlegg
    1.343
    Antall liker
    0
    ich komme immer dabei auch
    og min tysklærer vrir seg i søvne
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Nåh-
    hvordan har vi det i dag da folkens?

    Sitter vi Martensfolket bare og hører på musikk for tiden?

    JA!! ;D

    ivar og toref:
    Jeg har nå et Krell sett på lån. Funker det også....... ::) ;)
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    emotikon skrev:
    Nåh-
    hvordan har vi det i dag da folkens?

    Sitter vi Martensfolket bare og hører på musikk for tiden?

    JA!! ;D
    JA, her lyttes det stort sett hver kveld, etter at ungene har lagt seg, før og etter fotballkampene, i pausene og etter at kona har lagt seg. "Fuglene" synger som aldri før, og livet er herlig!

    Mvh.
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    emotikon skrev:
    Nåh-
    hvordan har vi det i dag da folkens?

    Sitter vi Martensfolket bare og hører på musikk for tiden?

    JA!! ;D

    ivar og toref:
    Jeg har nå et Krell sett på lån. Funker det også....... ::) ;)
    Du var vel aldri i tvil om at disse tøffere Krell sakene funket? ;) Spent på å høre om matchen med AR pre, dog.

    Mvh

    Mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Da er det vel på tide å melde seg inn her for alvor ;)

    Jaha hva skal man si , da var det bestillt nye høyttalere idag som ankommer om ca en uke, og da vil det se ut slik fremfor stereo anlegget, og demo modellene på bildet blir erstattet av ett par heeelt nye ;D ;D ......

    Marten Miles III i Sort Pianolakk....


    mvh
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.238
    Antall liker
    2.373
    Torget vurderinger
    13
    Dette var lekkert Musicus, har hatt lyst lenge å få hørt lyden på disse MM konstruksjonene.

    Grattis.

    MVH Johnny
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Gratulerer såååå mye!
    Det er morro å høre at du falt for Martens fantastiske musikk gjengivelse! :D
     
    M

    musicus

    Gjest
    johnnygrandis skrev:
    Dette var lekkert Musicus, har hatt lyst lenge å få hørt lyden på disse MM konstruksjonene.

    Grattis.

    MVH Johnny
    Takker!
    Var så heldig å få de demo modellene på bildet hjemkjørt på en 10 dagers test her for ca en mnd siden av Leif (konstruktøren) selv, og det var mange (pro´s and con´s) oppdagelser gjentemot mine egne WB, i lengden vant nok disse, selv om man får være ytterst varsom og nøyaktig ved plassering slik at ikke all energien fra toppene jobber mot en, i denne leiligheten, som jeg oppsummerte det så var det vel mer ett valg om man foretrekker epler eller pærer, og eplene vant...eller var det pærene?..... ;) ;D ;D.....

    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    FallenA skrev:
    Gratulerer såååå mye!
    Det er morro å høre at du falt for Martens fantastiske musikk gjengivelse! :D
    Det var bare litt fin lir på slutten her før valget falt ;) ;D.....

    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Ikke minst var det spennende med en prøve lytt på ny prototype av Coltrane Supreme, dvs den ligger mellom CS og den vanlige Coltrane, den var så ny at den ikke var navngitt enda, men det var en "nedskalert" CS, med to mot tidligere fire "tårn", husker ikke bestykningen men som med resten av deres top of the line speakers, låt det himmelsk, meget subjektivt dette selvsagt, men helt i den gate jeg foretrekker ;D

    mvh
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.031
    Antall liker
    7.853
    Torget vurderinger
    12
    Gratulerer Musicus!!!

    Et fortreffelig valg av høyttaler! Til og med samme finish som undertegnedes. Jeg ser du har god avstand til bakvegg og det må de ha. Selv måtte jeg opp i 1,5m fra bakvegg og diffusorer bak høyttalerene for å få nok dybde. Gratulerer igjen, og lykke til med musikken!
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    Må få gratulere i denne tråden også. Håper tiden viser deg at du har gjort et riktig valg ;).

    Mvh.
     
    M

    musicus

    Gjest
    Birdman skrev:
    Må få gratulere i denne tråden også. Håper tiden viser deg at du har gjort et riktig valg ;).

    Mvh.
    Joda, det er jo både pro´s og con´s her, som nevnt tidligere med ett uregulert rom , men det kan med god hjelp optimaliseres relativt godt ;) ....

    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Her har vi skaperen av disse eminente høyttalerene himself, Leif Olofsson lytte "seg inn i" rommet her hjemme :D....



    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Trondmeg skrev:
    Gratulerer Musicus!!!

    Et fortreffelig valg av høyttaler! Til og med samme finish som undertegnedes. Jeg ser du har god avstand til bakvegg og det må de ha. Selv måtte jeg opp i 1,5m fra bakvegg og diffusorer bak høyttalerene for å få nok dybde. Gratulerer igjen, og lykke til med musikken!
    Takker! borger for god lyd dette ;) :)...

    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Forsøker med ette til som ikke er tatt av noen hobby fotograf :D



    mvh
     

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.824
    Antall liker
    8.799
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Hei!
    Gratulerer med utrolig flotte høytalere oms...

    Hadde meg et besøk hos Marten i sommer - og hele produktlinjen oser kvalitet!

    Jeg er sikker på at dette spiller meget bra!....fikk inntrykk av at du egentlig ville beholde de gamle høytalerne...hva skjedde...? ;D

    Mvh
    OMF
     
    M

    musicus

    Gjest
    OMF skrev:
    Hei!
    Gratulerer med utrolig flotte høytalere oms...

    Hadde meg et besøk hos Marten i sommer - og hele produktlinjen oser kvalitet!

    Jeg er sikker på at dette spiller meget bra!....fikk inntrykk av at du egentlig ville beholde de gamle høytalerne...hva skjedde...? ;D

    Mvh
    OMF
    Hei du..

    Ja hva skjedde, jeg hadde jo MM på hjem lån i ca 10 dager og fant vel både pro´s og con´s ved både de og mine egne, de har jo en veldig forskjellig formidligs evne/prioritering, litt sånn om man liker epler eller pærer best, og jeg valgte først eplene, fordi det var billigst (beholde det man har), men etter en tid så savnet man pærene, og ved en tillfeldighet kom det en enda bedre mulighet, så da var valget lett.
    Det er viktig i dette valget, det er jo egentlig ikke snakk om en bedre eller dårligere høyttaler, men mest annerledes!, da begge høyttalerene har sine åpenbare pro´s & con´s.

    Men, (alltid ett, men) MM er nok kanskje en bedre "all over" høyttaler, spes på toppen og bunnen, men har ikke helt den samme kroppslige midten, sånn ca kort forklart, jeg var litt betenkt i begynnelsen hva dette gjelder, med tanke på rommet her hjemme, og opplevde vel at det gikk litt imot MM og favoriserte WB, men etter litt kvalifisert prat og etter noen nyttige tips tror jeg mye av det vil kunne være enkelt å bote på.

    Og kanskje tiden var moden for noe nytt, jeg har jo levd med WBéne i nesten 5 år og var litt sugen på noe nytt og annerledes ;) :)....

    mvh
     

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.824
    Antall liker
    8.799
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Høres bra ut det....

    Kjenner lite til WB - men tror alikvel at potensialet er større med det du har nå - og det synes jeg alltid er en viktig faktor når man skal velge mellom epler og pærer!

    Uansett - virkelig flotte høytaler....

    Mvh
    OMF
     
    S

    Storebror

    Gjest
    musicus skrev:
    Og kanskje tiden var moden for noe nytt, jeg har jo levd med WBéne i nesten 5 år og var litt sugen på noe nytt og annerledes ;) :)....

    mvh
    Sånn snakker en EKTE hifigalning ;D 8)
    Må ha det, bare må ha det .... :D

    :) R
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med gode høytalere og velkommen i klubben. :) :)

    Og jeg ville gitt mye for å testet ut det forsterkersettet på mine egne MM.
    (Hører du OA?)

    Hvordan funker MM og dette settet sammen?
    (regner med bra, siden du har kjøpt MM ;))
     
    M

    musicus

    Gjest
    emotikon skrev:
    Grattis med gode høytalere og velkommen i klubben. :) :)

    Og jeg ville gitt mye for å testet ut det forsterkersettet på mine egne MM.
    (Hører du OA?)

    Hvordan funker MM og dette settet sammen?
    (regner med bra, siden du har kjøpt MM ;))
    Takker!! joda dette funker meget godt sammen, noe Leif (Marten) også samtykket i da han leverte, spennende og med potensiale, rommet mitt er noe kilent på akustikken og med MM´s energi kan det om man fort stelle til det for seg, men jeg har fått noen gode forebyggende tips så det værste skal unngås, så nå er det bare å vente i spenning :D ;D....

    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Storebror skrev:
    musicus skrev:
    Og kanskje tiden var moden for noe nytt, jeg har jo levd med WBéne i nesten 5 år og var litt sugen på noe nytt og annerledes ;) :)....

    mvh
    Sånn snakker en EKTE hifigalning ;D 8)
    Må ha det, bare må ha det .... :D

    :) R
    ;) ;D ;D .....

    mvh
     
    M

    musicus

    Gjest
    Ett litt "betent" spm ;D ...

    Hva bruker folket for kabler på sine Marten høyttalere, hva er deres erfaringer her? Jeg har selv ett par Hovland Reference høyttalerkabeler i bestilling, disse er vel noe mer transparante enn mine nuværende Cardas Golden Reference, men jeg har meget gode erfaringer med Hovland´s egne ic kabler, relativt rimelige mot mye annet (inkl mine tidl Cardas Gr så her "nedgraders prisen), men det kunne vært interessant med andres erfaringer her?

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn