MARTEN DESIGN og venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • srtorp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Innlegg
    557
    Antall liker
    1.106
    Torget vurderinger
    11
    Litt inntrykk av Martens Django L, etter et pr dagers lytting må jeg si at jeg er velidg fornøyd. Føler også at det er en god Match med Bryston. Jeg har ikke all værdens erfaring med forskjellige høytalere men noe har jeg hørt. Syntes nesten det er rart disse ikke er mere populære, de går bånn dypt og med Bryston så spiller de også veldig detaljert. Har flyttet litt rundt på de men ikke fått helt følsen av om det spiller noen rolle om de står 30cm fra bakvegg eller 1meter, har ikke noen optimal stue men de står på kortvegg med ca 30kvm foran seg. Legger ved et pr bilder, pene er de også....
    DSC00014.jpg

    DSC00019.jpg
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Litt inntrykk av Martens Django L, etter et pr dagers lytting må jeg si at jeg er velidg fornøyd. Føler også at det er en god Match med Bryston. Jeg har ikke all værdens erfaring med forskjellige høytalere men noe har jeg hørt. Syntes nesten det er rart disse ikke er mere populære, de går bånn dypt og med Bryston så spiller de også veldig detaljert. Har flyttet litt rundt på de men ikke fått helt følsen av om det spiller noen rolle om de står 30cm fra bakvegg eller 1meter, har ikke noen optimal stue men de står på kortvegg med ca 30kvm foran seg. Legger ved et pr bilder, pene er de også....
    Vis vedlegget 360501
    Vis vedlegget 360502
    Takk for handelen. Hyggelig at du er fornøyd. Ser ut til at de har et bra lytterom også. De liker å ha luft rundt seg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Lekkert! Flotte høyttalere! Slitan! Kanskje ikke helt optimalt med spisebordet, men det må jo som oftest gjøres kompromisser når man har oppsettet i stuen :)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Gratulerer både til Fugazi og srtorp. Begge Django-modellene tar seg veldig bra ut i stua ser jeg.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Kule Solan-tøfler. Slike ønsker jeg meg og, om enn i en annen størrelse...
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Da kan vi slå fast at Marten er for både liten og stor :)
    En fare er kanskje at barna kan bli bortskjemte når det gjelder lyd. Det hadde vært litt oppsiktsvekkende i disse skoleballdebattene hvis ballet ble avlyst fordi barna var misfornøyd med lyden:). Om ikke annet er det antageligvis en kjønnsnøytral grunn.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da kan vi slå fast at Marten er for både liten og stor :)
    En fare er kanskje at barna kan bli bortskjemte når det gjelder lyd. Det hadde vært litt oppsiktsvekkende i disse skoleballdebattene hvis ballet ble avlyst fordi barna var misfornøyd med lyden:). Om ikke annet er det antageligvis en kjønnsnøytral grunn.
    Hehe, er vel ubegrenset av dårlige grunner for å avlyse skoleball i kongeriket så den ville føyet seg godt inn i rekken :) Med tanke på gitteret er jo forøvrig Marten ideelle høyttalere for klåfingete og nysjerrige barnehender. Praktisk også på skoleball hvis ikke guttene skjønner at det er andre ting som skal klås på ;)
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Etter første timen med lytting er jeg litt bekymret for at disse blir i største laget i stua her. Bassen er litt voldsom når jeg drar på volumet. Nå står de derimot ikke optimalt plassert litt for nærme bakvegg. Men jeg skal være tålmodig med innspilling og plassering til jeg gidder å sette meg ned og konkluderer med noe som helst.
    Men jeg hører allerede at mellomtone og diskant er en tanke åpnere og luftigere enn Django L. Dette blir nok bra til slutt
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Mulig jeg ikke har fulgt med i timen (igjen!), men har ikke Django XL justering av bassen? Uansett, de trenger sikkert en god del innspilling ja, elementene "løsner" nok litt etterhvert. Mellomtonen/diskanten bør være hakket bedre ja pga. ekstra Accuton-element.

    django_xl.jpg
     

    srtorp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Innlegg
    557
    Antall liker
    1.106
    Torget vurderinger
    11
    Gratulerer med de nye fugazi, veldig bra at dem kom så fort. Her spiller dine "gamle" som en drøm. Vi snakkes...
     
    Sist redigert:

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Nå har Django XL fått en del timer på seg, og i helgen fikk jeg tid til litt konsentrert lytting, plassering. Jeg liker høytalerne med en liten toe inn. Her er det mye godlyd må jeg si. I forhold til Django L er storebror bedre på alle måter som forventet. Spiller med større rom, dybde, oppløsning, glattere diskant og en bassrespons å dø for. Problemet med boomy bass i starten trodde jeg var romproblematikk, men er nå søkk borte etter innspilling. Bassport er satt til nøytral posisjon så jeg har litt å gå på hvis musikken krever det.
    Jeg må også berømme Bernt i Audiosolution for eksemplarisk service. Her har alt gått strøkent for seg med leveringstid, mail og telefon.
    Jeg er mildt sagt MEGET fornøyd. Tusen takk
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle Martens fans

    Det har vært hifimesse i Stockholm denne helgen.
    Martens stilte som vanlig med elektronikk de importerer.
    Signalkilde var "verdens beste" Dac fra MSB Technology
    Select Dac 2, med 2 stk powersupplyer.
    Riaa fra West, platespiller fra Italia og sluttrinnene(monoblokker)
    som er kl AB fra Tyskland.
    Høyttalerne var nye Martens Coltrane 3.
    Dere blir vel overrasket nå tenker jeg😱.
    Jeg mener faktisk at beste lyd på messa kanskje var,
    nettopp Martens.😀
    Det låt mye bedre på søndagen hos de fleste utstillerne.
    Her kommer et par bilder:
     

    Vedlegg

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hyggelig å høre :) Takk for at du deler, hifipuristen! Er vel ingen bombe om de stiller med samme riggen i Munchen. Gjør ingenting det, jeg er klar jeg :D
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Ja, litt overraskende at du liker Marten hifipuristen. Mulig Marten har kunnet bruke litt tid med å få det til med både høyttalerne og elektronikken. Virker litt mindre tilfeldig satt sammen nå enn det har vært tidligere, ingenting her vel som er helt nytt for året. At en god kilde er på plass hjelper sikkert også:).

    edit: Takk for bildene hifipuristen. Ser bra ut.

    edit2: Ser at Marten er ute med en ny samleplate.
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Er vel ingen bombe om de stiller med samme riggen i Munchen. Gjør ingenting det, jeg er klar jeg :D
    Ingen bombe nei, men samtidig innbiller jeg meg at Marten aldri har stilt med samme høyttalersett to år på rad i Munchen, så sånn sett litt rart hvis de tar med seg Coltrane 3 på nytt (siden den var der i fjor). Derfor er det kanskje litt spenning her allikevel.

    En kanskje større bombe at du er klar for Munchen..
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Ja, litt overraskende at du liker Marten hifipuristen. Mulig Marten har kunnet bruke litt tid med å få det til med både høyttalerne og elektronikken. Virker litt mindre tilfeldig satt sammen nå enn det har vært tidligere, ingenting her vel som er helt nytt for året. At en god kilde er på plass hjelper sikkert også:).

    edit: Takk for bildene hifipuristen. Ser bra ut.

    edit2: Ser at Marten er ute med en ny samleplate.
    Jeg er bare ærlig å skriver det jeg hørte.😱
    Martens hadde færrest "bakdeler" denne gangen.
    Kjøpte faktisk begge CD platene til Martens plateselskap.
    De heter Session 1 og Session 2 som var rykende fersk.
    De er innspillt i Martens eget lydstudio på pt.48kvm.
    De holder på med å bygge et større studio.
    De bruker Svanø Miljøteknikk i denne forbindelse.😀
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Ja, jeg tror jeg leste noe i svenske Hifi&Musik om at de drev å flyttet (endret?) lokaler i Gøteborg. Kanskje det er derfor de har lite nytt akkurat nå?

    Mulig Svanø Miljøteknikk er fine saker, men tror ikke det er noe jeg personlig ville hatt i stua. Ser litt for "bling" aktig ut i mine øyne. ASC som jeg har litt av er litt mere traust, hvis jeg kan si det slik.
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Ja, jeg tror jeg leste noe i svenske Hifi&Musik om at de drev å flyttet (endret?) lokaler i Gøteborg. Kanskje det er derfor de har lite nytt akkurat nå?

    Mulig Svanø Miljøteknikk er fine saker, men tror ikke det er noe jeg personlig ville hatt i stua. Ser litt for "bling" aktig ut i mine øyne. ASC som jeg har litt av er litt mere traust, hvis jeg kan si det slik.
    Hei torem

    Jeg vet ikke om spm. var myntet på meg?
    Spurte ikke Martens om nye modeller faktisk, beklager😡

    Har nok bling i stua, og ønsker heller ikke mere av det.
    Tror både Svanø Miljø Teknikk og Tube Traps gjør en god jobb,
    men når det gjelder absorbenter bør en holde seg til ASC.😀
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Det var nok bare et generelt spørsmål stilt i løse lufta. Marten har kommet med noe nytt hvert år siden 1998, men i den litt mere folkelige enden av prislista har det ikke kommet noe nytt siden Django L i 2013 nå. Så å bare litt rart hvis de ikke kommer med noe som helst nytt i 2016.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er vel ingen bombe om de stiller med samme riggen i Munchen. Gjør ingenting det, jeg er klar jeg :D
    Ingen bombe nei, men samtidig innbiller jeg meg at Marten aldri har stilt med samme høyttalersett to år på rad i Munchen, så sånn sett litt rart hvis de tar med seg Coltrane 3 på nytt (siden den var der i fjor). Derfor er det kanskje litt spenning her allikevel.

    En kanskje større bombe at du er klar for Munchen..
    Hehe, rookie på Munchen jeg ja :) Du skal jo nedover etter hva jeg forstår så kanskje vi får passet inn å møtes over en øl eller to :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var nok bare et generelt spørsmål stilt i løse lufta. Marten har kommet med noe nytt hvert år siden 1998, men i den litt mere folkelige enden av prislista har det ikke kommet noe nytt siden Django L i 2013 nå. Så å bare litt rart hvis de ikke kommer med noe som helst nytt i 2016.
    Vi får se. Alt er greit, bare de ikke ruller ut nye modeller i Heritage serien :D
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Er vel ingen bombe om de stiller med samme riggen i Munchen. Gjør ingenting det, jeg er klar jeg :D
    Ingen bombe nei, men samtidig innbiller jeg meg at Marten aldri har stilt med samme høyttalersett to år på rad i Munchen, så sånn sett litt rart hvis de tar med seg Coltrane 3 på nytt (siden den var der i fjor). Derfor er det kanskje litt spenning her allikevel.

    En kanskje større bombe at du er klar for Munchen..
    Hehe, rookie på Munchen jeg ja :) Du skal jo nedover etter hva jeg forstår så kanskje vi får passet inn å møtes over en øl eller to :)
    Jeg sitter litt på gjerdet vedr. Munchen i år. HiFi-interessen min er kanskje litt sovende for tiden, og passer litt dårlig med jobb i år, men det er nå uansett morsomt med en vårtur sørover, så jeg dukker nok fort opp. Hvis jeg er der har jeg nok tid til både en og to øl ja.
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Ja, jeg tror jeg leste noe i svenske Hifi&Musik om at de drev å flyttet (endret?) lokaler i Gøteborg. Kanskje det er derfor de har lite nytt akkurat nå?

    Mulig Svanø Miljøteknikk er fine saker, men tror ikke det er noe jeg personlig ville hatt i stua. Ser litt for "bling" aktig ut i mine øyne. ASC som jeg har litt av er litt mere traust, hvis jeg kan si det slik.
    Marten holder på å bygge nytt i Gbg, produksjon og administrasjon i samme bygg, imellom tiden har de innlosjert seg hos Akkelis Audio i Gbg, var innom for noen uker siden og lyttet til dette..det var montert opp for å demonstreres for en Malaysier som kom for å høre..

    AA III.jpg

    AA V.jpg


    AA VI.jpg


    mvh
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Fint bilde Karmana. Jeg leste om endringen i tråden din. Det fikk meg selvfølgelig til å tenke at jeg burde gjort noe med plasseringen av racket hjemme hos meg også. Men omrokering av stua sitter litt langt inne siden jeg ikke har flyttet på ting siden år 2000(!).
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fint bilde Karmana. Jeg leste om endringen i tråden din. Det fikk meg selvfølgelig til å tenke at jeg burde gjort noe med plasseringen av racket hjemme hos meg også. Men omrokering av stua sitter litt langt inne siden jeg ikke har flyttet på ting siden år 2000(!).
    Hehe, skjønner godt at det sitter litt langt inne :) Jeg er faktisk like euforisk som jeg var forleden dag. Ommøbleringen av racket har gjort en stor forskjell. Hvorvidt forklaringen ligger i psykoakustikken eller handler om fjerning av uønskete refleksjoner skal være usagt. Selv gjetter jeg på begge deler. Du får tenke på det :)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Er vel ingen bombe om de stiller med samme riggen i Munchen. Gjør ingenting det, jeg er klar jeg :D
    Ingen bombe nei, men samtidig innbiller jeg meg at Marten aldri har stilt med samme høyttalersett to år på rad i Munchen, så sånn sett litt rart hvis de tar med seg Coltrane 3 på nytt (siden den var der i fjor). Derfor er det kanskje litt spenning her allikevel.

    En kanskje større bombe at du er klar for Munchen..
    Hehe, rookie på Munchen jeg ja :) Du skal jo nedover etter hva jeg forstår så kanskje vi får passet inn å møtes over en øl eller to :)
    Jeg sitter litt på gjerdet vedr. Munchen i år. HiFi-interessen min er kanskje litt sovende for tiden, og passer litt dårlig med jobb i år, men det er nå uansett morsomt med en vårtur sørover, så jeg dukker nok fort opp. Hvis jeg er der har jeg nok tid til både en og to øl ja.
    Nå fikk jeg omsider bestemt meg for å ta en tur til Munchen i år også. Reiser nedover med KLM fredag, så får bare med meg lørdag og søndag på messa. Men sikkert nok tid til å gi en liten rapport fra Marten-rommet:).
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hehe, rookie på Munchen jeg ja :) Du skal jo nedover etter hva jeg forstår så kanskje vi får passet inn å møtes over en øl eller to :)
    Jeg sitter litt på gjerdet vedr. Munchen i år. HiFi-interessen min er kanskje litt sovende for tiden, og passer litt dårlig med jobb i år, men det er nå uansett morsomt med en vårtur sørover, så jeg dukker nok fort opp. Hvis jeg er der har jeg nok tid til både en og to øl ja.
    Nå fikk jeg omsider bestemt meg for å ta en tur til Munchen i år også. Reiser nedover med KLM fredag, så får bare med meg lørdag og søndag på messa. Men sikkert nok tid til å gi en liten rapport fra Marten-rommet:).
    Ser der ja, hifi-interessen har våknet fra dvalen. Vi får diskutere inntrykk over en øl :)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Hehe, rookie på Munchen jeg ja :) Du skal jo nedover etter hva jeg forstår så kanskje vi får passet inn å møtes over en øl eller to :)
    Jeg sitter litt på gjerdet vedr. Munchen i år. HiFi-interessen min er kanskje litt sovende for tiden, og passer litt dårlig med jobb i år, men det er nå uansett morsomt med en vårtur sørover, så jeg dukker nok fort opp. Hvis jeg er der har jeg nok tid til både en og to øl ja.
    Nå fikk jeg omsider bestemt meg for å ta en tur til Munchen i år også. Reiser nedover med KLM fredag, så får bare med meg lørdag og søndag på messa. Men sikkert nok tid til å gi en liten rapport fra Marten-rommet:).
    Ser der ja, hifi-interessen har våknet fra dvalen. Vi får diskutere inntrykk over en øl :)
    He, he. Er kanskje mest det at jeg vurderer å kjøpe ny bil etterhvert, og da må jeg vurdere om jeg skal bruke alle pengene på bil eller om jeg skal sette av noe til hifi også. Munchen er uansett en veldig fin plass å holde seg litt orientert om ulike merker, ikke minst for meg som ikke bor i nærheten av hifi-butikker. Blir jo litt spennende å se hva Marten stiller med også - ser ikke ut som de har annonsert noe på hjemmesidene sine enda(?). Vi får ta dette med øl når ting nærmer seg (nåvel, er ikke mange ukene til nå).
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.936
    Antall liker
    753
    Ser at Marten har lagt ut litt mere info. inkl. brosjyre på Mingus Quintet på web. Det aner meg at denne lanseres for å dekke gapet i prislista mellom Bird 2 og Coltrane 3 - det er jo ganske heftig prisforskjell mellom de to modellene - så jeg antar Mingus Quintet havner en plass midt i mellom i pris, kanskje ca. prisen på gamle Coltrane 1, dvs. oppunder 500k. Dvs. fortsatt litt for dyrt for en vanlig lønnsmottaker som meg:(.

    Mere interessant for oss vanlig dødelige vil muligens være om noen av de nye elementene, f.eks. de nyeste bass-elementene, fra Mingus Quintet og Coltrane etterhvert havner ned på Heritage-nivå...

    Fant forresten ingenting om hva Marten har tenkt å spille på i Munchen, men det finner jeg snart ut siden messa er bare noen dager unna.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser at Marten har lagt ut litt mere info. inkl. brosjyre på Mingus Quintet på web. Det aner meg at denne lanseres for å dekke gapet i prislista mellom Bird 2 og Coltrane 3 - det er jo ganske heftig prisforskjell mellom de to modellene - så jeg antar Mingus Quintet havner en plass midt i mellom i pris, kanskje ca. prisen på gamle Coltrane 1, dvs. oppunder 500k. Dvs. fortsatt litt for dyrt for en vanlig lønnsmottaker som meg:(.

    Mere interessant for oss vanlig dødelige vil muligens være om noen av de nye elementene, f.eks. de nyeste bass-elementene, fra Mingus Quintet og Coltrane etterhvert havner ned på Heritage-nivå...

    Fant forresten ingenting om hva Marten har tenkt å spille på i Munchen, men det finner jeg snart ut siden messa er bare noen dager unna.
    Ser det er blitt en egen serie, mellom Coltrane og Heritage, med til nå to modeller. Vi rykket begge ned fra sølv til bronsemedalje i Marten-hierarkiet ;) Om de ikke spiller på den, får vi vel sikkert beskuet den Munchen :)
     
    Ble medlem
    27.05.2006
    Innlegg
    18
    Antall liker
    28
    Sted
    Melhus
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen :)

    Så langt jeg er gjort kjent, så skal ikke Mingus bli en del av ny serie i Marten sitt sortiment. Den skal være en frittstående høyttaler, som helt riktig skal dekke gapet mellom Bird 2 og Coltrane Tenor. Den har forøvrig fått en veiledene pris på 45.000€ Kommer tilbake med informasjon, så fort vi vet noe mer.

    PS: Vi vil vurdere mulige referansekunder på Mingus Quintet ...
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.160
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Jeg aner heller ikke hva brdr. Martens har tenkt å spille på i Munchen,
    men jeg lover å kommentere hva det spilles på og lyden?😄
    Legger ut bilde også når jeg kommer så langt.😎

    Føler at Martens blir en følgetong fordi de importerer MSB Technology
    i Sverige.😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.374
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hei igjen :)

    Så langt jeg er gjort kjent, så skal ikke Mingus bli en del av ny serie i Marten sitt sortiment. Den skal være en frittstående høyttaler, som helt riktig skal dekke gapet mellom Bird 2 og Coltrane Tenor. Den har forøvrig fått en veiledene pris på 45.000€ Kommer tilbake med informasjon, så fort vi vet noe mer.

    PS: Vi vil vurdere mulige referansekunder på Mingus Quintet ...
    Jeg var vel litt rask med å si at det var to modeller. På hjemmesiden til Marten er Mingus benevnt som en egen serie, mens denne modellen er benevnt Mingus Quintet.....:rolleyes: Du vet nok mer enn meg, men jeg gjetter på flere modeller i fremtiden. Den som lever får se :)
     
    Ble medlem
    27.05.2006
    Innlegg
    18
    Antall liker
    28
    Sted
    Melhus
    Torget vurderinger
    1
    Om jeg ikke tar helt feil, så skal de sammen med Mingus Quintet, som har sin premiere der, spille på forsterkeri fra Analog Domain. Tror jeg har hørt noe om at det blir M75 Isis, som er den integrerte modellen fra Analog Domain. Jorma Design er som vanlig leverandør av kabler:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn