Nydelige høyttalere du har skaffet emotikon, som jeg har hatt gleden av å lytte til ett flertall ganger, desssverre ikke i egene stue, men hva har du for forsterkeri koblet til?emotikon skrev:Må bare få presisere at disse Miles III ikke heter Miles III 2.
2-tallet satte jeg som navn på tråden i og med at jeg har en tråd 1 om denne høytaleren fra i fjor.
Ellers sitter jeg bare og gliser nå om dagen. Lurer på om det er noen vits i å bruke mer penger på forsterkeri...... :
Men kjenner jeg meg rett, blir det nok slik jeg hadde tenkt.![]()
Takker.om.s skrev:Nydelige høyttalere du har skaffet emotikon, som jeg har hatt gleden av å lytte til ett flertall ganger, desssverre ikke i egene stue, men hva har du for forsterkeri koblet til?emotikon skrev:Må bare få presisere at disse Miles III ikke heter Miles III 2.
2-tallet satte jeg som navn på tråden i og med at jeg har en tråd 1 om denne høytaleren fra i fjor.
Ellers sitter jeg bare og gliser nå om dagen. Lurer på om det er noen vits i å bruke mer penger på forsterkeri...... :
mvh
Det er jo det viktigste, at man gleder seg og koser seg med det en har, men hva kunne du evnt tenkt deg å bytte til av forsterkeri?emotikon skrev:Takker.om.s skrev:Nydelige høyttalere du har skaffet emotikon, som jeg har hatt gleden av å lytte til ett flertall ganger, desssverre ikke i egene stue, men hva har du for forsterkeri koblet til?emotikon skrev:Må bare få presisere at disse Miles III ikke heter Miles III 2.
mvh
Er meget fornøyd her jeg sitter.
Akkurat nå er det en PassLabs A40 og en gammel ARC SP6 som står oppkoblet. Fungerer faktisk meget bra. Men jeg mistenker A40en å ikke ha steinkontroll i bassen. Er vel ikke kjent for så altfor stor dempefaktor denne....
Men jeg slapper av og koser meg med et stort utvalg skiver. Stresser faktisk ikke i det hele tatt nå.
emotikon skrev:Noen bilder til.
I vanlig rombelysning fremstår høytalerne som mørkere i fargen. Mer mørkebrunt i grunntonen.
Derfor er et nytt rack på beddingen......
![]()
![]()
Har fortsatt ikke bil men kan jo ta bussen. Det frister i alle fall veldig å høre på oppsettet ditt nå emotikon! Og som alltid, tilbudet om musikk og kaffe står ved lag her.emotikon skrev:Takker toref
Vi har visst noe uoppgjort med hverandre......det var dette med den lange veien på besøk
Nå er det vinter og vi har god tid.....
Du er kjent med prisen, eller?emotikon skrev:Målet er å bruke heltre av valnøtt, i hvertfall på platene i racket.
Så noe fra Montana blir det nok ikke i denne omgang.
Ikke enda dessverre.FallenA skrev:Deilig bilde
Kan vi gratulere med nytt forsterkeri?
Noe slikt jaLydMekk skrev:80kg stor eller? ;D
Huff - det er vel ingen som vil ha en så stor forsterker...? :-\LydMekk skrev:80kg stor eller? ;D
Nei, det kan DU si :BT skrev:Huff - det er vel ingen som vil ha en så stor forsterker...? :-\LydMekk skrev:80kg stor eller? ;D
Er veldig glad i de store symfoniene jeg da......LydMekk skrev:Bigger is sometimes better...![]()
Men hva er nå dette for noen lyspærer? Osram 400w? Litt hjelp til oss uinvidde?emotikon skrev:Litt mer utdypende O. :
Ser ut til at Miles III har funnet seg noen kjekke lekekamerater som virkelig spiller på lag 8)
![]()
Riktig at det er 211 rør Rojoh.Rojoh skrev:845 eller 211-rør. Ser snasent ut. Hvilken forsterker? VAIC?
Mvh. Johan